Zbytečné věci

Zbytečné věci

Anotace: Minipovídka o: nevím jak vy, ale já jsem se rozhodla nedělat ve svém životě zbytečné věci . . . můžete už jen spokojeně žít . . . jen tak mírnyx týrnyx . . . no, nic, půjdeme dál . . . to snad chápete?

 

 

Zbytečné věci

 

 

     Nevím jak vy, ale já jsem se rozhodla nedělat ve svém životě zbytečné věci. Podívejte se na to ryze prakticky. Děláte-li zbytečné věci, logicky vám nemůže zbýt čas na ty důležité. A položíme-li si otázku, které to jsou - ty důležité věci? Ježiši, to je přece jasný, ne? To jsou všechny ty věci, které vás zkrátka baví dělat. No, a je to, tak teď jsem vám prozradila to, nad čím jsem bádala celý svůj život, a vy? No, tak vy teď nemusíte už samozřejmě bádat a můžete už jen spokojeně žít. No, jo, holt, někdo před váma musel dost přemýšlet, aby to vymyslel. A to mi teda věřte, že to kolikrát dost bolelo a  n ě k o m u ,  že! to právě teď jen tak mírnyx týrnyx padlo do klína, že! No, alespoň vidíte, jaká jsem dobrá přejícná duše.

 

      No, nic, půjdeme dál. Takže teď už to je tím pádem všechno v pohodě.  Ach, ten svět je od té chvíle zalitý samým sluncem!  Děláme si, co chceme, vono nás to baví a pěkně nám to funguje dle našich představ! Jo, jen bych málem zapomněla! Prosím vás, bylo by dobrý, abyste si tohle moje moudro nechali tak trošku jenom pro sebe, takříkajíc pro vaši osobní potřebu. Ono to jinak v tý domácnosti tak trošku drhne, když se tam této filozofii pak chce věnovat každý, například váš přítel, manžel, děti, babička, tchýně atd. atd. . . . Někdo přece musí chodit nakupovat, vařit, prát a tak. To snad chápete, ne? :-)

 

. . .

 

A protože na vás vidím, že mi mermomocí chcete nějak konkrétně vyjádřit svůj vděk, číslo mého účtu je: :-) :-) :-)  . . . 

Autor Fany, 21.02.2017
Přečteno 572x
Tipy 15
Poslední tipující: AndreaM, Nikita44, enigman, bogen, LV, Amonasr, Iva Husárková, Philogyny1, Sanneke, banan
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..ty jsi ale číslo, Fanynko:-)))

22.02.2017 18:53:23 | Nikita44

:-), někdy to říkají, díky Ti moc Niki za milé navštívení :-)!

23.02.2017 05:05:31 | Fany

:-)

23.02.2017 19:38:01 | Nikita44

podíval jsem se...na to konto to nebylo zbytečné...

22.02.2017 14:47:43 | enigman

:-), tak určitě :-), koukám, koukám, někdo tam něco pěkného přihodil, enigmane, díky Ti hezky :-)!

23.02.2017 05:04:22 | Fany

Fío... a Fany, že to je ta Fio banka? Jen si řekni, zrovna hradím faktury... velmi hezká úvaha, rozesmála. ST. :-))

21.02.2017 10:55:47 | Iva Husárková

:-), to ne, Ivo, to je moje speciální banka, jak napsal Franta s kódem ":-)" :-)!

22.02.2017 05:48:58 | Fany

:-))

22.02.2017 08:31:51 | Iva Husárková

Milá Fany, na konto tvého účtu :-) :-) :-) / :-) posílám ST $. Doufám, že číslo banky je správné. :-)

21.02.2017 06:11:20 | banan

:-), milý Franto, jsi skvělej, ještěže jsi mě upozornil, že mi tam chybí ta banka! A k tomu jsi jistě kouzelník, protože jsi tu banku trefil :-)! A opravdu tolik tolik "díků" jsem vážně nečekala, jsem dojatá :-( :-)! Hezký den :-)!

21.02.2017 06:18:32 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí