Nemusí pršet

Nemusí pršet

Anotace: Minipovídka o: nevím, jak jste na tom vy . . . jste velmi vnímaví . . . dotýká se hvězd . . . jsem v pohodě . . . to je snad jasné . . . dobrá, máte ho mít . . . to takhle někdy ráno . . . vono se nic nemá přehánět

 

 

Nemusí pršet

 

 

     Nevím, jak jste na tom vy, ale já jsem žena. Vím, vím, jste velmi vnímaví, takže 99,9 procent z vás, to již nějaký ten pátek tušilo. No, a tomu zbytku jsem to právě teď prozradila! Ano, ano, jako každá žena mám spoustu skvělých vlastností. Na jejich vyjmenování bychom tu potřebovali daleko více času, než zrovna mám, takže se dnes dotkneme jen tří. Ale, řeknu vám rovnou, stojí to za to! Uvidíte! Je to především skromnost. Jsem velmi skromná. Moje skromnost je tak rozvinutá, že se téměř dotýká hvězd tam nahoře. Schválně se podívejte někdy v noci a uvidíte, že nekecám! Mně prostě stačí, jenom když kape, opravdu ke svému štěstí nepotřebuju žádnej slejvák. Ne, jen trošku toho po . . . příjemnýho štěstíčka a jsem v pohodě.

 

     Má druhá skvělá vlastnost je trpělivost. Jsem strašně trpělivá. Když mě budete někdy hledat, obvykle mě najdete támhle v tom koutě, jak tam trpělivě čekám. Ptáte se, na co že to tam čekám? Ježiši, a není to jedno? Prostě jsem vám jen chtěla demonstrovat, že jsem v tomto směru taky velmi rozvinutá, tedy ne že bych byla v jiných méně, to je snad jasné. Ale jestli chcete mermomocí nějaký ten příklad, tak co teda s vámi, no. Dobrá, máte ho mít. Tak například, nebudete mi to ani věřit, a já se vám ani nebudu moc divit, protože ano, sama se tomu totiž někdy divím . . . Už celých osmnáct let čekám, je to v podstatě od jejich narození, na to, až dostanou mé děti rozum. To takhle někdy ráno, když se probudím, řeknu si jen tak potichu pro sebe: jo, dneska by to mohlo vyjít . . .  a pak si večer zase jen tak pro sebe potichu řeknu: tak, ne, dneska ještě ne . . .

 

     Je ale pravda, že mě to už někdy všechno vážně štve. Když se nad tím tak trochu vážněji zamyslím . . . . . . . . Vono se nic nemá přehánět. Ani s tou skromností, ani s tou trpělivostí! To jsem se vám, takhle dneska ráno zase probudila. Kouknu ven na tu nádhernou slunečnou oblohu a najednou, jak toho už na mě bylo opravdu moc, otevřu pusu a: krucinálhimlhergotkrucajselement, to nemůže bejt, sakra práce, alespoň dneska pořádnej slejvák?! A protože, jak správně hádáte, mi nikdo neodpověděl, tak co mi teda zbývalo? No, co asi? Nakonec jsem popadla tu konev a tu voschlou mrkev jsem si teda zalila sama! . . . Jo, a málem jsem zapomněla, moje třetí skvělá vlastnost! Já nesnáším, když někdo mluví sprostě, takže to tím pádem sama taky nedělám, to je vám snad jasný! Tak čůs, mějte se a ať nám dneska krásně prší :-)!

Autor Fany, 18.03.2017
Přečteno 429x
Tipy 20
Poslední tipující: Avola, Nikita44, Jort, Iva Husárková, mňousek, Frr, Amonasr, Sanneke, LV, Philogyny1, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

...já jsem tedy jako muž a tedy pochopitelně jako muž mám spoustu mizerných vlastností...:)

19.03.2017 11:13:19 | Jort

:-), já to, milý Jorte, už nějaký ten pátek tušila :-)! Mám taky mizerný, ale moc to nešířím :-)! Díky moc :-)!

19.03.2017 18:26:08 | Fany

ked neprší, i mrkva kape, po slovensky je kaput :D

18.03.2017 10:52:13 | LV

:-), Tobě LV věřím všechno i to slovenský kaput :-)! Pěkné díky posílám :-)!

18.03.2017 10:55:58 | Fany

stačí, když mží... :)

18.03.2017 10:07:50 | Philogyny1

:-), milá Philogyny, mžení je nádherné :-), moc Ti díky :-)!

18.03.2017 10:39:38 | Fany

:-) I když zatím trpělivě a skromně prší, tak je krásně. :-) Skromnost a trpělivost jsou ženského rodu. Déšť tedy ne, ale potopa již ano. :-)
Krásný den Fany.

18.03.2017 08:37:41 | banan

:-), díky Ti milý Franto, za Tvůj dnešní koment, po dešti se krásně dýchá :-)! Přeji hezký celý den :-)!

18.03.2017 10:38:19 | Fany

Moc pěkný, Fany, díky! :) A představ si, u nás od rána leje. Tak nám to všechno hezky poroste, hlavně ten plevel teda :) Veselý víkend přeji! :)

18.03.2017 07:46:13 | AndreaM

:-), milá AndreoM, moc díky :-)! A u nás taky! A je zajímavé, že plevelu se daří všude, a zvlášť na zahrádkách :-( :-)! Hezký den i Tobě :-)!

18.03.2017 10:35:07 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí