Kentaur

Kentaur

Anotace: Rodinné nákupy s manželkou...

 

Při nákupech mé drahé polovičky... (jak divné slovo že?). Vlastně to není správně ani česky, když tak tedy polovina, ale polovička? Nevím, proto tedy navrhuji používat jasná celá čísla! Tedy v tomto případě buď “0” nebo “1”. Pokud tedy manželský pár budeme rozlišovat celými čísly, je pořadí celkem jasné. A teď zpátky k příběhu:

Při nákupech mé drahé jedničky v supermarketu, se občas stane mé mužské nule, že vyprší časový limit čekání na odezvu a je třeba restartovat program čekání. Podprogram cigarety již nemá k dispozici zdojový kód...

V zimě to znamená, že vylezu z ojíněného auta a dupu o zem, abych zjistil kde mám paty a pak jdu směrem k marketu, kde by měli zadržovat moji obětavou choť. Připadám si jako středověký rytíř v brnění a opatrně našlapuji, abych si neukopl zmrzlý palec u nohy, protože do auta nosím vždy zásadně pouze tenisky.

Těším se na to, až ji vyrvu ze spárů pravděpodobně se potkavších kamarádek, které z důvodů dlouhého se nevidění, spustily nekonečnou salvu informací , kterou má drahá nemá sílu odrazit...

A nebo si představuji, jak dobíhám s peněženkou v ruce ke kase jen pár vteřin před zatčením mé lásky, jen proto, že se ji na kabátek ze zadu přilepil losos, když se znavena opřela na malou chvíli o mrazící box. A ona samozřejmě něvěděla, že ho musí zaplatit, když si ho odnáší omylem sebou...

Už dálky je slyšet dusot mých na kost zmrzlých tenisek, který se rozléhá po celém obchoďáku a až doposud agilní ochranka se nyní úzkostlivě přikrčuje v nejistém očekávání věcí příštích.

Jediným máchnutím vyzvednu ženu do náruče včetně čtyř igelitek a silou kentaura prchám směrem k východu za doprovodu užaslých pohledů personálu i zákazníků.

Ve dveřích se ještě naposledy otočím, abych dal svým nekompromisním pohledem do zkoprnělého davu jasně najevo, že jakékoli další pronásledování je pro ně jen čirým hazardem a dlouze políbím svou jedinou romantickým polibkem...

Všechny mé představy však vezmou za své, když zkrze skleněné dveře vidím, jak moje žena stojí nekonečnou frontu do lékárny a to jen proto, aby nám všem koupila léky a vitamíny. Proč to dělá když ví jak tam venku mrznu?


 

 

Autor Petrlesna, 01.04.2017
Přečteno 345x
Tipy 6
Poslední tipující: Coolina Coolinka, Koblížek, MARKO, renales
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I já jsem měl při psaní trpký úsměv

16.05.2017 21:42:27 | Petrlesna

Přiznám se, že to mám podobně. Již v polovině prodejny vím, že pečlivě připravený nákupní seznam MÉ drahé jedničky již dávno přišel vniveč! :-)) Paráda, po celou dobu čtení setrvalý úsměv (trpký).

15.05.2017 11:03:16 | Koblížek

Ráda jsem si přečetla. :)
Pobavilo. Je fajn, že jsi stále rytíř své jedničky.

02.04.2017 14:18:43 | MARKO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí