Mlčení

Mlčení

Anotace: Minipovídka o: nevím jak vy, ale já . . . tohle! se mi stalo minulý týden . . . super . . . je to znát . . . nemyslete si ale, že je to nějak jednoduchý . . . a dost! končím!

 

 

Mlčení

 

 

     Nevím jak vy, ale já čas od času cítím, že je třeba se odmlčet. Nevím, jak na vás, ale na mě to obvykle přijde tak jednou maximálně dvakrát za rok. Všimla jsem si, že se to stává povětšinou, řeším-li nějaký závažný problém ve svém okolí. To pak vůbec nespím, a ano, skoro i nejím, což je už opravdu vážné . . . Tak přesně tohle! se mi stalo minulý týden. Nebudete mi to možná věřit, ale zhubla jsem vám takhle celé  k i l o !!! Když jsem to zjistila, skákala jsem metr vysoko, a tak mě napadlo, že kdybych to takhle dělala třeba vícekrát . . . No, dejme tomu, tak jednou maximálně dvakrát denně, tak by těch kil logicky musela být celá přehršel, a to by už stálo za uvážení . . . Jo, opravdu na tom něco je.

 

     A navíc, je super, že jako bonus toho všeho je v naší domácnosti klid a mír. Tedy ne že by jindy nebyl. Ale je to znát, například počet rozbitých talířů je daleko menší a taky ty dveře tak často nevypadávají z pantů, když se jimi tolik nepráská. No, zkrátka má to samý plusy. Nemyslete si ale, že je to nějak jednoduchý to mlčení. Ne, ne, je to docela těžký. Třeba si ráno chcete říct o snídani do postele, a co myslíte, že se stane? Nic, právě že nic! Než totiž najdete papír a tužku, tak je váš milý fuč. Pak tedy nastává ta chvíle, kdy si řeknete: a dost! končím! Tedy ne s vaším milým, samozřejmě, ale s tím bobříkem mlčení! A jdete a ten problém prostě vyřešíte. No, chápete, přece kvůli jeho pár špinavejm cápotám na koberci nebudu celej rok bez kafe  . . .

Autor Fany, 05.04.2017
Přečteno 453x
Tipy 20
Poslední tipující: zelená víla, Frr, Nikita44, Jort, banan, Iva Husárková, Amonasr, jitka.svobodova, Sanneke, Philogyny1, ...
ikonkaKomentáře (33)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, dobrý. Naštěstí to jde vždycky napsat na liter (když není po ruce papír).

08.04.2017 12:42:14 | piťura

:-), copak o to, napsat se to dá, jen ten liter ještě neumí dělat to kafe :-)! Díky Ti moc za milé zastavení :-)!

09.04.2017 06:51:30 | Fany

kurňa můžeš mi naučit rozbíjet talíře, jen tak... ale mně se to líbí, chtěla bych to umět... :-)))

08.04.2017 01:53:59 | zelená víla

:-), to dáš, vážně na tom nic není :-)! je to vlastně strašně jednoduchý, to držíš talíř a najednou von ti ta mrška vypadne z ruky :-)! Mám radost z Tvé návštěvy, děkuju, ať máš hezký den :-)!

08.04.2017 08:19:02 | Fany

Přesný a nádherný. Asi začnu používat také tvé trojtečky... Nechá to prostor k myšelení. Dík!

07.04.2017 21:03:06 | Petrlesna

:-), jé, moc Ti díky za krásnou pochvalu, mám radost. No, ty moje tečičky, jsou mi nějak milý, vyzkoušej, uvidíš, někdo je zase nesnáší, je to těžký . . . :-)!

08.04.2017 08:15:19 | Fany

...už chápu ta svoje kila navíc...:)

05.04.2017 15:05:09 | Jort

:-), a přitom jsou to jen ty tři jednoduché věci, viď? :-) - nejíst, nespat a mlčet :-)! Děkuju moc a hezké dny, milý Jorte :-)!

05.04.2017 16:23:50 | Fany

A já si myslel, že jsi na malinách. :-)

05.04.2017 13:47:13 | banan

:-), jé, Franto milý, ráda Tě vidím :-)! Na maliny já moc nechodím, páč se bojím medvědů a vlků, to víš, u nás je to divočina, je to drsná Vysočina :-)!

05.04.2017 14:24:04 | Fany

:-) To byl citát z Cimrmana. :-)

05.04.2017 17:27:17 | banan

:-(, neznám, neznám :-), ale trochu mi to bylo divný, páč u nás ještě maliny nemáme :-)!

05.04.2017 19:43:58 | Fany

Zase jsi mě rozesmála, sluníčko, děkuji moc za to. Úžasné. ST :-))

05.04.2017 11:48:43 | Iva Husárková

:-), děkuju moc, milá Ivo, a přeju více smíchu alespoň jednou či raději vícekrát denně :-)!

05.04.2017 14:21:57 | Fany

Skvělý... tak volám admina, aby Fany měla výjimku na vkládání děl vícekrát denně... adminéééééé... :-))

06.04.2017 06:15:05 | Iva Husárková

:-(, tak to teda ne, milá Ivo, to bychom si nerozuměli! žádný výjimky, žádný úlevičky, naopak ta Fany je někdy drzá jako vopice hlavně v těch jejích šílených minipovídkách, takže spíš by se na ni mělo přitvrdit! Viděla bych to tak na jedno dílko jednou maximálně! dvakrát za rok :-)! A mimochodem krásný den :-)!

06.04.2017 07:28:25 | Fany

...a tak to teda né, milá Fany, jako pravověrná vopice (myslí se nejen znamení, ale i napodobování blbostí, pitvoření a úšklebky - když nikdo nekouká - jo mimochodem, přeju Ti překrásný režně košilkový jarní den - hlasitě - co dělají vopice - jo vřeštím.... a když teda nechceš úlevy a trváš na tom, budu se tedy smát striktně jednou denně jééé tak mě napadalo, dyť já Tě můžu číst víckrát a páč okamžitě zapomínám, bude to vždycky jako poprvé... ... jsi geniální hlavinka... anebo - já magor (pravděpodobnější) :-))

06.04.2017 07:34:15 | Iva Husárková

:-), tak víš, co, milá Ivo, tak prej lidi se mají chválit sami, takže navrhuju, že bychom tady na literu stvořily skupinu ve skupině s názvem: geniální magorky, co říkáš? Sice to teda nezní nic moc, ale myslím, že naši podstatu to vystihuje geniálně :-). Všem opicím zdar :-)! V této chvíli jsem strašně ráda za svoji přísně utajenou identitu, páč by hrozilo, že by si pro mě už přijeli :-( :-)!

06.04.2017 07:40:54 | Fany

Nazdar! Bezvadný nápad a jsem PRO fšema... raz dva... vzala jsem kalkulačku... jee a co geniální Fidorky, aby v tom byla čokoláda? Jsi fikaná, že se schováváš... sice myslím, že stejně seš už očipovaná, ale dokud okovaná bota nerozkopne dvéře... :-))

06.04.2017 08:39:58 | Iva Husárková

:-) a neměla bys tam něco s marmeládou?, znáš mě, Ivo :-), a tak jsem se Ti důkladně prohlídla, jak jsi říkala, a myslím, že ten čip fakt mám a možná, že je to ještě horší, možná, že jsem dokonce kyborg :-(, ale nikomu to prosím tě neříkej, jo?, nechci, aby mě kvůli takový prkotině vyrazili z literu :-( . . .

06.04.2017 20:33:17 | Fany

...máš pravdu, marmeládě se nic nevyrovná, podle mě už dneska čistokrevných lidí moc není a kdoví, jestli na literu se najde někdo, kdo nemá v těle titan nebo platinu, ale bejt kyborg mi se líbí - Fany, rači to ale nikomu neříkej - páč když se rozpadáš, drží Tě to pohr ohr oooo ma... nabít... Ivuka nabít... (né čumák) napojit... hledat... zdroj energie TEĎ!!! Pa. :-))

07.04.2017 06:52:13 | Iva Husárková

:-), tak se hlavně nabij pořádně, ať něco vydržíš přes ten víkend a nikomu ani nemukneme, můžeme mít taky nějaký to tajemstvíčko :-)!

07.04.2017 08:02:14 | Fany

...se nebój napiju se pořádně - hlavně na Tvoji počest a Pegottovu, který mě vždycky dokážete rozesmát - a jsi zlatíčko, že nikomu neřekneš, že su fotomontáž, ale přeju Ti krásný víkend a můj bude opět pracovní, ale vklidu a teple - no v klidu... to musím ještě prodebatovat se spolubydlícíma, podle jejich nálady, mňau... a teple domova... :-)) P.S. aha, psala si: nabiju... si i nabiju... ale strkat prsty do zásuvky, jako jeden můj známý při opravách elektriky, tedy nebudu... :-))

07.04.2017 12:18:08 | Iva Husárková

:-), jé to bylo krásný přání, taky Ti přeju všechno krásný a samozřejmě i Tvým spolubydlícím kočičím miláčkům, ať se máte v teple pěkně :-)!

07.04.2017 15:02:59 | Fany

...no su v posteli, co bych se nepřiznala... někdo v posteli kouří, někdo se souží... mám noťas, kočky jsou nakrmené, ticho a za oknem tma, tahle rána miluju... krásnou sobotu, Fanynko OOO***)))

08.04.2017 04:42:02 | Iva Husárková

:-), díky dík, milá Ivo, i Vám všem takový krásný ráno, nejlíp až do večera :-)!

08.04.2017 07:53:37 | Fany

OOO***)))

08.04.2017 07:54:09 | Iva Husárková

Všechno má svou cenu, a ta je vždy ve skutečnosti jen komparativní... :-) ST

05.04.2017 11:09:05 | Amonasr

:-), díky moc Amone a přeji krásný den s mlčením či bez, jak si budeš přát :-)!

05.04.2017 14:19:19 | Fany

Dík, Fany, a Tobě hezkou dobrou noc! :-))

05.04.2017 21:49:10 | Amonasr

:-)

06.04.2017 05:56:05 | Fany

Rozesmála jsi mne, ráno jsem vlezla na váhu a mám kilo dolů... :)

05.04.2017 07:44:42 | Philogyny1

:-), každý kilo dobrý, pochopila jsem to dobře, že ses tu rozesmála tak důkladně, že to kilo z Tebe samo spadlo :-)?! Díky moc Philogyny a hezký den Ti :-)!

05.04.2017 08:47:33 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí