Upřímně zcela bez obalu

Upřímně zcela bez obalu

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, jak to se mnou je . . . zcela bez obalu . . . co je na tom tak skvělý? . . . příklady? . . . bezva, co?! . . . no, to je přece jasný . . . že jste to vy

 

 

Upřímně zcela bez obalu

 

 

     Vy už vlastně víte, jak to se mnou je. Pro ty, co jsou na tom jako já, a už ráno v úterý si nejsou jistý, že den předtím bylo pondělí, tak malá připomínka předešlého rozboru. Proč že to vůbec píšu? Tak píšu pro ten světový mír, protože ten je důležitý, a pak ještě pro svý zdraví, protože to je taky důležitý. Jak se říká, papír snese všechno. V mém případě, protože jsem si tuhle řekla, že je zapotřebí klusat s tou naší dobou, tak pc snese všechno. Tak tady máte vysvětlení „to proč“ zcela bez obalu . . .

 

     Tááákže dneska jsem se k tomuto tématu chtěla trošku vrátit. A taky se vám vlastně přiznat. Já to nedělám zadarmo! Jo, dost mi to trvalo, než jsem si uvědomila, že k vám musím být upřímná. Tahle vlastnost mi ještě občas pokulhává, ale teď názorně vidíte, že na tom intenzivně! pracuji. Vážně se mi to líbí. V podstatě to znamená, že kudy chodíte, tudy trousíte ty svoje rozumy. A co je na tom tak skvělý? Přece že si můžete žvatlat třeba úplný ptákoviny, a nikdo o vás nemůže říct ani popel, protože to je právě ta upřímnost!

 

     Tááákže, je to fakt krásný. Příklady? Dobrá, máte je mít. Třeba večer řeknete upřímně partnerovi, že dneska teda určitě ne! A upřímně mu vysvětlíte, že máte hlavu jako střep. Tedy ne doslova, samozřejmě, ne, vaše hlava na první pohled vypadá docela normálně, ale tam uvnitř se to vaří. A on? No, on to přece pochopí, on tu vaši probuzenou upřímnost ocení. A upřímně vám na to řekne, že on jde zase za chlapama do hospody, pak se staví za svojí bejvalkou a zcela upřímně ještě dodá, že podle toho, jak se situace vyvine, tak se tam možná zdrží do rána . . .

 

     Nebo se vám dneska nechce do rachoty? Aby ne, vždyť to vypadá, že venku to bude príma. Sluníčko, kafe máte dost a ten dojemnej seriál jste si včera nestačili dokoukat. Tááákže co vy uděláte? Brnknete svýmu milýmu zaměstnavateli, že je vám dneska ale nějak sick. Ale nééé, tak to je teda špatně! Jestli to uděláte takhle, tak to je vidět, že jste si z našeho dnešního klábosení vůbec nic neodnesli! Ne, vy brnknete svýmu milýmu zaměstnavateli všechno to, co jste si řekli předtím.  A on? No, on to přece pochopí a upřímně vám řekne, že má bejt teď hezky už pořád, takže ať se opravdu nepřemáháte, a už nechodíte do práce vůbec. Bezva, co?! No, tak vidíte, takový výsledky má ta upřímnost!

 

     Tááákže tak. Myslím, že jsme toho už probrali dost a vy máte zase o čem přemýšlet. Že jsem vám nedopověděla upřímně „to proč“? No, to je přece jasný! Přece proto, aby si alespoň jeden z vás pomyslel: jé, to je ale hezký! Tak proto. No, a v okamžiku, kdy si jeden z vás řekne: jé, to je ale vošklivý! Tak co myslíte, že se stane? No, to je přece jasný! Upřímně vám teď říkám, že s tím seknu a jdu vod toho! A vás jistě zajímá, co budu dělat pak? Tak upřímně? No, nemusíte zase vo mě vědět všecko všecinko . . .  Ále, že jste to vy, tak vám to prozradím, musím posekat a vyplet celou zahradu. Tak zatím :-)! 

Autor Fany, 15.05.2017
Přečteno 417x
Tipy 22
Poslední tipující: Iva Husárková, AndreaM, střelkyně1, bogen, Malá mořská víla, Jort, Avola, Akyš, Amonasr, Philogyny1, ...
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak to vem s tou zahradou i za mě...ale Fany upřímně...fakt mě bavíš,protože se vždy krásně zasměju!:-))

20.05.2017 17:37:21 | střelkyně1

:-) jj, já se taky moc ráda směju, tak to máme stejně :-)! Děkuju upřímně a zcela bez obalu :-)!

21.05.2017 13:25:28 | Fany

Jsem na 100% pro upřímnoST...ve Tvém podání zvedá koutky u pusy :-) tak díky Fany

15.05.2017 20:34:45 | Malá mořská víla

:-), tak to jsem moc ráda, milá malá mořská vílo, díky za pěkné navštívení :-)!

18.05.2017 14:38:54 | Fany

mě když někdo chytne za rameno, a řekne: Teď ti něco povím, ale upřímně..., tak mě to dost vyleká...

15.05.2017 12:46:16 | hledač

:-( a zapomněla jsem zase poděkovat: děkuju pěkně :-)!

18.05.2017 14:38:01 | Fany

:-), tak to jsme na tom stejně, občas se mi zdá, že se měním ve vrbu :-)!

18.05.2017 14:37:24 | Fany

taky se mi nechce do práce, dneska jsem pro jistotu zaspala, ano, už zase... :)

15.05.2017 11:09:39 | Philogyny1

:-(, zapomněla jsem poděkovat: děkuju :-)!

15.05.2017 11:31:15 | Fany

:-), tak radši to "sick" :-), i když jestli máš chápavého zaměstnavatele, tak to třeba pochopí :-)! Hezký den, Philogyny :-)!

15.05.2017 11:30:33 | Fany

Fany, ty nikdy nezklameš. :-)

15.05.2017 08:13:33 | banan

:-), moc krásné díky Franto :-), ráda bych nezklamala :-)! Přeju Ti pěkný den :-)!

15.05.2017 11:28:52 | Fany

...že má bejt teď hezky už pořád, takže ať se opravdu nepřemáháte, a už nechodíte do práce vůbec...
Tak to mě svalilo na zem, kde jsem se po nějakou chvíli svíjel smíchem. Ano, tak přesně by to dopadlo i u mě. Pobavilo i jako celek. Palec nahoru.

15.05.2017 07:42:32 | Koblížek

:-), pěkně děkuju, Koblížku, za bezva reakci, těší mě :-)!

15.05.2017 07:59:28 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí