Cílová skupina

Cílová skupina

Anotace: Minipovídka o: Nevím, jak jste na tom vy, ale já mám docela problém . . . nic, ani ťuk . . . a to je dost na pováženou . . . jsem z toho dost nesvá . . . a dál už je to pak sranda . . .

 

 

Cílová skupina

 

 

        Nevím, jak jste na tom vy, ale já mám docela problém. Nevím, co jsem. Přesněji, nevím, co jsem vlastně zač. Tedy jako vím, že jsem žena. V tom už mám pár let jasno. Ale jinak? Nic, ani ťuk . . . Každý přece musí dnes patřit do nějaký tý skupiny. Třeba kdybych byla blonďatá, tak je to jasný jako facka, budu totiž patřit do skupiny krásných blondýnek. Jenomže - ouha! To tedy nejsem, a já, a to je dost na pováženou, nejsem navíc ani černovláska, ani hnědovláska, ani zrzka. Abych to upřesnila, vlasy mám, to jo. Jenomže - mám je dle momentální nálady.  Jinak bych se samozřejmě ráda zařadila do skupiny štíhlých sexy žen! Jenže - ouha! Někdy jsem docela štíhlá a pak zase druhý den, když hned ráno spořádám skleničku marmelády, a to mi možná neuvěříte, do večera neuvěřitelně nakynu, takže bych tam z týhletý skupiny tak nějak divně trčela . . .

 

       Jak jste asi poznali, jsem z toho všeho dost nesvá. Ráda bych totiž psala stránky, blog a právě kvůli tomu je potřeba zjistit něco o mý osobě. A dál už je to pak sranda. Zkrátka už budu psát pro ty, co jsou jako já. Takže znovu na začátek! Už víme, že jsem žena! Kdybych totiž byla nějaký zvíře či mimozemšťan, mohla bych psát pro - ale, ne, to není dobrý nápad . . . Ale teď jsem si vlastně vzpomněla, že mám ráda ty zvířata! Takže bych mohla psát pro lidi, co taky mají rádi zvířata. Ha! Jenže - ouha! Mám ráda nejen ty zvířata, ale i přírodu nějak tak celkově. Takže bych vlastně tím pádem mohla psát pro lidi, co mají taky rádi přírodu nějak tak celkově! Jenomže - když o tom všem přemýšlím trochu vážněji, mám vlastně ráda i ty lidi . . . Ledaže - bych tedy zacílila na lidi, kteří mají rádi lidi, zvířata, přírodu, humor, čtení, psaní, obrázky, hudbu . . .  Prostě - všechno to dobrý a hezký kolem nás a v nás? Hm, to by možná šlo . . .

     

Autor Fany, 20.05.2017
Přečteno 844x
Tipy 29
Poslední tipující: P.Balam, Iva Husárková, AndreaM, Sanneke, danaska, Amonasr, bogen, Frr, Jort, jitka.svobodova, ...
ikonkaKomentáře (24)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milá Fany,tak jsem se po přečtení zamyslela, kam bych zařadila sebe. Jsem žena, to je jasné. Jsem také seniorka,ale taková neposedná a plná elánu, takže nepatřím mezi ty osamělé a ohrožené, které naletí podvodníkům.Jsem také po dětské obrně, dalo by se tedy říci, že jsem zdravotně postižená, avšak pro útlocitné pečovatele nejsem tím pravým objektem. Spisovatelka a básnířka také nejsem, takže budu i nadále obyčejná ženská, která občas něco stvoří pro liter a oboduje díla vás ostatních. Což udělám moc ráda právě u téhle povedené a vtipné povídky.

21.05.2017 19:51:10 | danaska

:-) milá danasko, krásně děkuju za dlouhý a upřímný komentář, moc si ho vážím :-)! A kdybych někdy zakládala opravdový blog, byl by pro obyčejné neobyčejné ženy, pro takové jako jsi Ty, které se musí prát s osudem a přitom se ještě dokáží od srdce zasmát! Pěkný večer a pěkné i další dny přeju v životě i na literu :-)!

21.05.2017 21:07:45 | Fany

Cílová skupina výše uvedené úvahy jsme asi my a to je prima. Žena s pestrobarevnými vlasy mezi zvířenou ujíždící na marmeládě, to je vrchol impresionismu :)

21.05.2017 19:44:03 | Traper

:-), tááákže pozorný Trapere, máš recht, cílová skupina je tady :-), děkuju pěkně za navštívení a mimochodem impresionismus je boží :-), hezký večer přeju :-)!

21.05.2017 20:59:09 | Fany

Zvláštní styl, který mě oslovil. 8-).

20.05.2017 20:35:12 | Petrlesna

:-), já děkuju za Tvoje oslovení :-)!

21.05.2017 13:17:48 | Fany

...včera jsem si vykračoval se sluchátky v uších a potkal statného důchodce s holí...podíval se na mě jakoby mě s ní chtěl přetáhnout...mám problém, že se pořád cítím jako kluk a počítám, že už to asi lepší nebude...:-)

20.05.2017 18:59:55 | Jort

:-), tak to je přece jasný :-), ten drzý veselý kluk Ti zkrátka koukal z očí, a to někdo neodpouští :-(. Hezky děkuju za Tvoje pěkné zastavení :-)!

21.05.2017 13:17:15 | Fany

Beru Tě celou i s marmeládou !!!! Jsi moje krevní skupina, co miluje vše živé i neživé. I kámen u cesty, rosu ranní i rozednění

20.05.2017 17:46:17 | jitka.svobodova

:-), milá Jitko, je mi ctí být s Tebou "ve skupině" :-)! Jsi mě potěšila hezky, děkuju :-)!

21.05.2017 13:15:22 | Fany

zkrátka jsme si hrozně podobné a mě tvé povídky ale hodně moc baví:-))

20.05.2017 17:19:57 | střelkyně1

:-), tak to jsem moc ráda, já zase ráda čtu Tvoje roztomilé pohádky :-)! Děkuju pěkně, milá střelkyně1 :-)!

21.05.2017 13:13:33 | Fany

taky jsem žena a odmala jsem chtěla být kluk, až teď jsem začala nosit šaty a tak nějak si to užívat a za chvilku nám to zase začne, džemy a povidla, to je, panečku, věta, docela rozvitá... :)

20.05.2017 16:30:41 | Philogyny1

:-), tak já si zase plánuju být v dalším životě kluk, jsem totiž hrozně zvědavá, jak vlastně ten mužský svět funguje :-)? možná letos budu dělat rybízovou marmeládu, měli jsme nové keříčky a zatím tam nic moc nebylo :-(. Díky moc Philogyny a ať Vám to všechno roste a nic nezmrzne :-)!

21.05.2017 13:12:07 | Fany

Směle do toho...jsem jedna z lidu,mající ráda nejen lidi,vlastně..někdy víc zvířata,než některé lidi a hodlám tě číst...hezký víkend Fany. :-)

20.05.2017 11:57:47 | Dreamy

:-), jé, milá Dreamy, krásné díky za krásný komentář :-)! Nevím, nevím, myslím, že na to nemám ty správný křivky :-(, ale děkuju moc a i Tobě pěkný víkend :-)!

20.05.2017 12:34:52 | Fany

Každá křivka je správná v očích nebo dlaních toho,kdo se umí dívat,dotknout.:-)

20.05.2017 13:49:22 | Dreamy

:-)

20.05.2017 14:26:39 | Fany

mít rád lidi je docela ouchylný... proboha, co tě k tomu vede? teda kromě mě, tam to chápu :-)))

20.05.2017 10:46:47 | hledač

:-), když to máš v genech, tak s tím nic nenaděláš, znáš to, milý hledači :-)! A co se týká Tvé ctěné osoby, tak tam není pochyb, že Ti něžná polovina lidstva (včetně zde na literu :-)!) padá k nohám, zarecituješ-li jí nějakou tu něžnou báseň :-)! (případně okomentuješ-li zde něžně naše dílka :-)!) Fajn víkend :-)! A moc díky - samozřejmě :-)!

20.05.2017 12:31:16 | Fany

Jsi originál! :-))

20.05.2017 10:39:19 | Kett

:-), jako každý :-), díky moc, Kett a pěkný víkend :-)!

20.05.2017 12:25:27 | Fany

Na cestách nikam, jsem našel sám sebe.
Sociologie je pavěda.
A tvůj směr je správný.
"Na ničem nelpět a milovat vše" Lao'c

20.05.2017 08:28:00 | VEDz RVAHEs

:-), díky moc za všechny pěkné řádky, co jsi mi napsal :-), snad je ta cesta správná, lepší, alespoň pro sebe, jsem zatím neobjevila :-)! Pohodový den Ti přeju :-)!

20.05.2017 08:35:14 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí