Ochrana a jak to dělám já

Ochrana a jak to dělám já

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, jak to se mnou je . . . dnes bych se vám zase potřebovala svěřit . . . holt, takový už ten náš život je . . . dost si zahráváte . . . proboha, vy ale vážně nemáte ještě rozum . . . jak to dělám já

 

 

Ochrana a jak to dělám já

 

 

     Vy už vlastně víte, jak to se mnou je. Že já jsem takovej ten svěřovací typ. Občas vás ale ještě ohledně mý osoby přece jen něco rozhodí. Ano, ano, měli jste mi tuhle za zlé, když jsem se vám s důvěrou přiznala, že jsem ještě donedávna chodila jen tak bez. Ale já vám to prostě musela říct! Nakonec jste to vzali a já jsem fakt ráda, že už nemusím chodit do obchodu bez těch brejlí.  Dnes bych se vám zase potřebovala s něčím svěřit. Je to taková věc . . . možná vás to překvapí, protože si o mně asi myslíte, že jsem taková hrrr. Jako že se s ničím moc nepářu. No, ona je to na jednu stranu pravda, ale jak víme, každá mince má strany dvě, takže na druhý straně to pravda vůbec není. Holt, takový už ten náš život je . . . a já v něm nejsem žádná výjimka. Tááákže vás už ale jistě zajímá, o co tu dneska poběží. No, jde o ochranu. Vy si možná říkáte, že je to zbytečný. Ale to vás musím rychle vyvést z omylu. Dělat to jen tak??? Tak to! je holý šílenství!!! Já bejt váma bych si to teda nelajzla! Dost si zahráváte, jestli na to kašlete. Víte, co se všechno může stát??? Ani se neptejte!

 

     Ale teď na vás vidím, že jsem přesně trefila hřebík, a to dost velkej. Jasně, že na to kašlete, z toho už se nevykroutíte! Mám oči, tak vidím, jak vám ty vaše adrenalinem jen blejskaj!  Proboha, vy ale vážně nemáte ještě rozum! Takhle to nemůžete dělat! To možná bylo dřív, kdy ještě ty lidi neměli takový prostředky jako dneska, že prostě zariskovali a buď byl průs . . . anebo nebyl průs . . . Ale na to vemte jed, že von ten průs . . . bejval hodně často. A co pak z toho? No, akorát pak ty lidi byli nešťastný, pokud to ovšem vůbec přežili ve zdraví!  Že vy mě jenom tak zkoušíte? Že vy chcete vědět, jak to dělám já? . . . No, dobrá, že jste to vy. Tak pozor! Já si teda vždycky! beru holínky, nasoukám se do kombinézy a zazipuju se až ke krku. Že je to dost nepohodlný? Tak na to vemte dneska už druhou dávku jedu. Potím se v tom jako kůň a skoro se hejbat nemůžu! Ale když si pak k tomu ještě na hlavu narazím kuklu a natáhnu rukavice, tak to by v tom musel bejt samotnej satanáš, aby mě ty potvory včely poštípaly, že jo?! . . .

Autor Fany, 01.06.2017
Přečteno 492x
Tipy 22
Poslední tipující: Iva Husárková, Frr, zelená víla, Jort, Sanneke, banan, Amonasr, bogen, piťura, JSJ, ...
ikonkaKomentáře (34)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

prevence je důležitá... ve všech směrech... auauau... no ďobla mě, jdu si pro holinky, motorkářskou kombinézu, helmu na kolo a brýle na potápění... uffff... hned je mi líp... :-))))

jsem totiž připravena !!!

04.06.2017 02:05:45 | zelená víla

:-), přééésně, milá zelená vílko, a kdo je připraven, tak nebývá zaskočen a tím pádem poštípán :-), popis Tvé speciální ochrany je zkrátka skvělej, úplně Tě vidím, jak vypadáš děsně sexy :-)!!! Děkuju za vše, pěkně jsem se pobavila :-)!

04.06.2017 08:51:41 | Fany

O včelách moc napínavá povídka.8-D

03.06.2017 23:04:23 | Petrlesna

:-), díky moc Petrlesno, i když, taky jsi mě prokouknul asi hned, viď :-( :-)?! Hezký den Ti :-)!

04.06.2017 08:49:05 | Fany

Již od počátku jsem věděl že je řeč o včelách, vůbec mi nepřišla na mysl žádná jiná kratochvíle..... V holínkách na seně se zvěrolékařkou z vedlejší vesnice ...... Ach to byly časy .... Ehm Velmi sem se pobavil

02.06.2017 10:25:50 | Dědek mrak

:-) už už jsem měla na jazyku, že jste byl asi velmi slušně vychován, ale pak jsem si všimla té zvěrolékařky v holínkách . . . , no, vlastně to muselo být docela hezké :-). Moc díky a mějte se o víkendu fajn :-)!

03.06.2017 17:43:02 | Fany

Milá Fany, už si nedokážu přestavit den, který není zpestřen tvou vždy krásně tajemnou povídkou. Díky :-)

01.06.2017 16:06:15 | banan

:-), milý Franto, ježiši, teď jak jsi to napsal, tak se mi už budou třást ruce, když budu něco psát nebo spíš teda klávesnice :-), díky Ti moc za Tvá hezká slova, vážím si jich opravdu moc a přeju pěkný večer Tobě i Tvé zvířeně :-)!

01.06.2017 21:21:25 | Fany

Znovu se vracím Fany, i když jsem si "medově" početla už ráno a už mě ani nijak nebubří fakt, že mě tu kdosi upozorňuje na to, že jsem už hlasovala. A pak, že je demokracie...:-) Nicméně, další tipy ti už nenasoukám, Dreamy už tak učinila a nikoho jiného, "jako já" tu už nemám. Usmívala jsem se a u kombinézy mi bylo jasno. Zmatena jsem byla u gumáků, ale .... proč ne. S tím jsem se ještě nesetkala. Chránit se je však potřeba, to rozhodně. Jen já, přivdaná do rodiny včelařů, si můžu vytáčet mimo hlavní dění a to mě také opravňuje být oděna zcela přirozeně, takže tričko, mnohdy kraťasy a na nohou sandále. S holkami máme úmluvu, já neprudím je, ony zase mě a vědí, že motat se mi do vlasů nebývá šťastný nápad. Povím ti, v úterý se vytáčelo a je výborný...Takže, za mě, v dostatečné vzdálenosti, lze i bez ochrany a i tak člověku nádherně ruce voní nejen medem, ale i propolisem. Mně tedy i tričko, ale to je na delší povídání... Povedená medová povídka. :-)

01.06.2017 13:14:41 | Dreamy

:-), milá Dreamy, tak to je bezva, že je tu taky taková včelařka :-)!, no, bodejť bys mě tedy neodhalila :-), já to teda radši dělám v gumákách pro jistotu :-), hlavně když se nám rojí a chytám je, do vlasů se mi motají pořád, i když jim domlouvám, jak můžu, ale zkrátka se nějak nedají ochočit :-), jak říkám, jsou to docela divný zvířata :-), ty máš s nima asi nějakou speciální úmluvu, viď? :-), medovat budeme až v sobotu a taky se docela těším, strašně rádi pak žvejkáme medový žvejkačky :-), a máš pravdu, že ta vůně je zkrátka neopakovatelná kouzelná :-)! Tak tedy medu a koním zdar :-)! A samozřejmě Ti moc děkuju za tak krásný a rozmáchlý komentář, hezky jsem si početla :-)!

01.06.2017 21:17:10 | Fany

Za včelařku bych se neodvážila považovat. Roj bych dokázala sklepnout jen teoreticky,prakticky pouze na sebe. Rozdíl mezi trubkou a trubcem zvládám bravůrně,ne jeden mi skončil za tričkem.... dnes už tak nevyvádím...:-)
Do háje zeleného posílám manžela stále,když to udělá. Jsem opravdu jen vytáčím,pomáhám krmit a přes rok chystám med...

01.06.2017 21:27:15 | Dreamy

:-), a to říkáš, že nejseš včelařka??? Nevěřím :-)!

01.06.2017 21:36:18 | Fany

Nejraději pro ty,co si na podzim koupí třeba tři kila a zcela vážně mi sdělí,že ještě před vánocemi si příjdou pro čerstvý... :-))

01.06.2017 21:32:10 | Dreamy

:-), tak to je bezva vtip :-)! No jo, to víš dneska si lidi tu "čerstvost" hlídají u všeho :-)! A cukernatej je takovej divnej, ten je asi už zkaženej :-)!

01.06.2017 21:59:39 | Fany

Ani různé příchutě nejsou od věci...borůvkový,malinový,šeříkový...je potřeba ráno včelky poučit, po kterém je největší shàňka a běda,jak to nějaká poplete...:-)))

02.06.2017 13:55:56 | Dreamy

:-), jo, tak takhle se dělají tyhlety druhy :-)! Hned zejtra jim to teda vysvětlím, ať pěkně lítaj jenom na ty maliny, to musí bejt mňamka :-)! Já to říkám pořád, že liter je strašně užitečná věc, tam se člověk dozví o vesmíru i o tom, jestli hnojit česnek :-)!

02.06.2017 21:36:40 | Fany

Pod česnek je dobrý popel a za pár dní je na něm potřeba zalámat květ... teď jsem přišla z pole. :-)

02.06.2017 21:38:26 | Dreamy

:-), no, vidíš další rada k nezaplacení :-), teď jsem přišla ze zalévání :-)!

02.06.2017 21:41:12 | Fany

No jééje...Copak vy jste ještě nezačaly do vytočeného medu přisypávat cukr pro jeho krystalickou strukturu?:-))

02.06.2017 13:51:47 | Dreamy

???, Dreamy ty jsi poklad, no, to nás tzv. naivní včelaře ještě nenapadlo :-), a co takhle přilít tam trochu vody - samozřejmě kvalitní biologicky nezávadné? :-)

02.06.2017 21:39:00 | Fany

Vůbec se toho neboj Fany,ony ji tam nosí i včelky a když nestihnou odpařit....asi víš,jak chutná mírně nakyslý med... a je ho pak čím dál víc... jak v hrnečku vař. Takový med je zase nejvhodnější do kvasu...:-))

02.06.2017 21:50:59 | Dreamy

:-), myslím, že stejně zůstaneme u toho starýho "naivního" způsobu - nepřidávat nic kromě medu :-)!

02.06.2017 22:00:27 | Fany

Což často lidem nevysvětlíš... kolik máte včelstev?

02.06.2017 22:13:21 | Dreamy

:-) my jsme malí, 12, chtěli bychom rozšířit, no, uvidíme :-), a Vy?

02.06.2017 22:14:56 | Fany

Měli jsme 23-25,letošní zima byla krutá. Zůstaly troje. Už jsme na šesti. 15 včelstev bohatě stačí,jen tak pro zábavu... :-)

02.06.2017 22:26:48 | Dreamy

?, to je ale hrozný :-(, slyšeli jsme, že se to takhle letos stávalo, nám odešlo jen jedno. No, a to jaro bylo teda letos dost na nic :-(.

02.06.2017 22:30:37 | Fany

Asi nás už ostatní musí mít plné zuby. Můžeme někdy popovídat třeba přes mail...:-)přítelkyně včelařko... :-)

02.06.2017 22:37:12 | Dreamy

:-) jj, zatím :-)!

02.06.2017 22:38:09 | Fany

:))) pěkně vodíš za nos

01.06.2017 10:43:56 | Ragnell

:-), tak jestli pěkně :-)?, tak to já jsem tedy, milá Ragnell ráda, děkuju moc a hezký večer Ti :-)!

01.06.2017 21:09:16 | Fany

Já věděla, že v tom bude opět nějaké pěkné vyústění...

01.06.2017 09:04:14 | JSJ

:-), tak vidíš, JSJ, jak jsem už průhledná jako ten křišťál :-)! A za Tvoje hezké navštívení hezky děkuju :-)!

01.06.2017 10:08:58 | Fany

Tvoje minipovídky jsou vždy půvabně komické. A vždy je s chutí čtu v napětí, co z toho zasejc vyleze...

01.06.2017 07:40:54 | Slav Milo

:-), milý Slav Milo, tááákže počítám: půvabné, komické, chuť, napětí, co z toho vyleze, tak to je na jeden komentář opravdu hodně chválení, takže já Ti opravdu h o d n ě děkuju a moc mě to taky těší :-), přeju krásný den :-)!

01.06.2017 10:06:31 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí