Žena v krizi

Žena v krizi

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, jak se to dělá . . . my už jsme dneska dále . . . ale nezoufejme předčasně . . . ale hlavně nenápadně! . . . a na to my máme čuch . . . to je trochu neřešitelný

 

 

 

Žena v krizi

 

 

     Vy už vlastně víte, jak se to dělá. Ano, ano, nedávno, určitě si ještě pamatujete, jsme měli řeč o tom, jak jsem poznala, že jsem nevyrovnaná osoba. A bylo to fakt jednoduchý, vzpomínáte? ??? Přece jsem si udělala takový malý test, čili minitest. Jo, jo, to byly časy . . .  No, ale teď již setřeme slzy z našich ok. My už jsme dneska dále. My dneska potřebujeme zjistit, jestli se čirou náhodou nenacházím v nějaké té krizi . . . Což, řekněme si to otevřeně, když bychom tu moji eventuální přičetli k tý celosvětový, tak to už by bylo vážně na draka. Ale nezoufejme předčasně, nic není ztraceno, dokud si to právě nepotvrdíme tím testem! 

 

     Tááákže, jak už víte, je třeba se pozorovat! Ale hlavně nenápadně! Nám jde přece o to, aby to testování bylo takříkajíc nestranný a dotyčný pozorovaný se v tom sledovaném období nepočal chovat proti svým obvyklým zvyklostem.  No, prostě se nám nezačal najednou vylepšovat! Známe to, že jo, my ženy, když cejtíme, a na to my máme čuch, že na nás ten pěknej mužskej kouká, tak to my se na něj hned koukat přestaneme, to my odhrneme jen tak ledabyle kolínko, prohrábneme kučery a tak . . . Tak to tedy ne!!! To bychom mohli ten test rovnou hodit do zá . . . to bychom ten test mohli rovnou vyhodit.

 

     Jdeme na to, protože všichni máme času fakt málo. Nemůžeme se, jak říkala babička, porád někde oprndovat! To by se taky mohlo stát, že by ta testovaná osoba ztratila zájem být testovaná a šla by třeba k rybníku, když je tak hezky. No, a to je pak jasné, že by z toho výzkumu bylo ale h . . .odně málo. Vono, nejlepší by teda bylo v rámci tý objektivity, aby ta osoba vůbec nevěděla, že je v merku! Ale to je trochu neřešitelný, když jsem to já osobně. No, nějak se s tím popereme, nedá se svítit, jak říkala babička. Ona ta moje babička byla moudrá žena a takových průpovídek měla vždycky po kapsách několik. A co je zajímavý, vždycky nějakou vytáhla, když se to perfektně hodilo. No, dneska by byla slavná jutuberka, co si budeme povídat!

 

     Ale teď jsem trochu odbočila a nějak si nemůžu honem vzpomenout, vo co nám to dneska šlo? A víte, co? Já myslím, že se na to dneska vykašleme, vono je dost pěkně, půjdem radši k rybníku, co říkáte? No, původně jsem sice měla v plánu žehlení, praní, uklízení . . . Ale když ono mě to poslední dobou nějak nebere. Tuhle jsem šla náhodou kolem linky, která byla plná neumytýho nádobí a víte, co se mi stalo? Nic, ani to se mnou nehlo, jen jsem otočila hlavu na druhou stranu a šla dál . . . Jestli vona to nebude nějaká ta krize . . . Jestli by to totiž byla ta krize, tak to by bylo zlý. Zvlášť když byste ji eventuálně přičetli k tý celosvětový. Ježiši, radši ani nepomyslet, to už by byl pořádnej mazec . . .  

Autor Fany, 13.06.2017
Přečteno 599x
Tipy 24
Poslední tipující: Pétík, Jort, zelená víla, střelkyně1, piťura, Kubíno, Frr, Koblížek, Iva Husárková, Amonasr, ...
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kolem krize, den jsem strávila u bazénu, odpoledne a večer s kámoškou, večer zde... dobře, dobře, já tu myčku zapnu, zatleskám pavouci utečou a pozítří odjedu na týden na Moravu do sklípků... ať žije krize... kdyby nebyla, patrně bych myla okna :-)))

15.06.2017 00:57:25 | zelená víla

:-), milá zelená vílo, ta Tvoje krize je opravdu boží, jsi pro mě velkou inspirací :-)! Ať žijí takové krize, stop umývání oken :-)!!! A samozřejmě, že děkuju moc :-)!

17.06.2017 10:06:04 | Fany

jéšiš našla jšla jsem čtení na celý léto,abych se z něj nezbláznila,tak jsi mě hned rozesmála.Taky jsem teď prošla podobnou krizí,je to na draka nějak jsem přestala vařit,no nic aspoň zhubnu!:-))

14.06.2017 13:43:18 | střelkyně1

:-) a vidíš, milá Střelkyně1, jak ty jsi tu svoji krizi dokázala přetvořit ve vlastní prospěch, super :-)! Díky, že tu čteš :-)!

17.06.2017 10:04:21 | Fany

:-D Jéžiš to je keců než se dostaneš k meritu věci, a nakonec STejně hovňajs! :-))) :o))) No babka jůtůberka mě rozlomila fest!

13.06.2017 12:50:15 | Koblížek

:-( úplně Ti rozumím, Koblížku, dneska to byly samý kecy a holka nikde, viď :-)?! Přesto i já jsem jako každý upřímně vděčná za jakoukoli kritiku, ale znáš to vlastně si vážím jen té kladné :-), ale co s Tebou už no, tak Ti teda pěkně děkuju a slibuju, že už půjdu do sebe a příště to bude na dva řádky max :-)!

13.06.2017 22:11:12 | Fany

:o)) No tak to zas teda ne! Nenene! To by se příště na jůtůberku taky nemuselo dostat a to by mi scházelo. :-))

13.06.2017 22:33:34 | Koblížek

:-)), dobrá, budu Ti to věřit :-)!

13.06.2017 22:57:04 | Fany

Tak se tu tak mlčky rozhlížím po bytě a zjišťuji,že tu celosvětovou krizi mám doma...:-))Mám ale skvělý plán. Uteču před ní na pole.:-)

13.06.2017 08:22:22 | Dreamy

:-), jj, klony a krize útočí :-)!, kdyby Ti Dreamy nepomohlo ani to pole, ještě můžeš vždycky zkusit les :-)! Díky moc a měj se fajn :-)!

13.06.2017 22:07:23 | Fany

I to mám Fany odzkoušené...pasekou vést provázek,nadělat díry,nasadit stromek a se srpem v ruce vyžínat...před zimou natřít vršky morsulinem...:-)

15.06.2017 08:29:06 | Dreamy

:-) milá Dreamy, jsem ohromená, ty víš, co je to s r p ??? :-)! Vítej v klubu :-)!

17.06.2017 09:53:12 | Fany

Ahojky Fany. Právě jsi mi připomněla, že pro nádobí už tu linku ani nevidím. Naštěstí někde pod ní je myčka, tak jí přesvědčím, ať s tím něco udělá. koš plný prádla taky žadoní o vložení jeho obsahu do pračky a tomu se vážně nevyhnu. A žehlení? Tak tam mám taky jasno. Pokazila se, tak mě to netíží. Košile mám nežehlící, tak proč se vzrušovat. Hezký den. :-)

13.06.2017 05:48:46 | banan

:-) jj, pravdu díš, hezky v klidu, ještě se budeme stresovat sami, když už nás stresuje ten svět kolem, viď :-)! Pohodový den a mám radost, Franto, že mě navštěvuješ :-)!

13.06.2017 07:37:08 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí