Láska bez překážek

Láska bez překážek

Anotace: Minipovídka o: Nevím, jak vy ale já myslím . . . aby tak zabránila nepřístojnostem . . . budu bojovat! . . . je to vopravdovej cit! . . . žádná tragédie . . . dyť se na ně podívej . . . hahaha!

 

 

Láska bez překážek

 

 

     Nevím, jak vy ale já myslím, že některejm věcem by se nemělo bránit. ??? No, třeba zrovna tý lásce. To nám takhle jednou bránila moje budoucí tchýně s mým miláčkem přespat u nich v jednom pokoji, víme, aby tak zabránila nepřístojnostem. A co myslíte? ??? No, zkrátka láska si cestičku vždycky najde. Nám to sice trvalo trochu dýl, ale nakonec jsme tu cestičku na lesní mýtinku přece našli. A to byste nevěřili, ani tam nebylo moc mravenců.  Proto jsem rozhodnutá toto ožehavé téma dnes znovu otevřít!  Ano, ano, slíbila jsem si, že za ty mladý budu bojovat! Vždyť on se kolem ní, chudák, už motá pěkných pár týdnů. Ach, je to tak roztomilé!  A je vidět, že je to vopravdovej cit! Taky dneska, kdy už ta doba značně pokročila, fakt nechápu, proč jim takhle házet klacky pod nohy. Když se dva zamilujou, chodí spolu, tak jaképak cavyky, ať spolu začnou bydlet. Jen ať hezky brzy poznají, jestli se k sobě vůbec hodí anebo prostě ne. No, a když ne, tak žádná tragédie. Zas půjdou vod sebe, jak se to tak dělá . . .

 

     Tááákže, co?, významně jsem pohlédla na svého životního partnera, který byl, jak jste správně pochopili, oním miláčkem na mýtince. Strategicko-takticky jsem vybrala místo i čas útoku - večeři, když zrovna nesl k puse kousek vepřovýho. A jak ten výpad nečekal, ruka s vidličkou se mu zachvěla tak, že se vepřový zase vrátilo zpět do talíře. To nemyslíš vážně?! Rozhlédl se po spoluvečeřejících, synovi a dceři. Dcera měla na krajíčku a syn? Tati, nebuď tak krutej. I on evidentně bojoval na mé - vlastně na jejich - straně. Dyť se na ně podívej. Dyť jsou fakt zamilovaný. Tak přece pochop, že chtějí bejt spolu ve dne i   v   n o c i  ! Kteréžto slůvko zdůraznil, aby jako bylo jasno. Lásce se nemá bránit! Vzpomeň na tu vaši příhodu o lesní mýtince! Hahaha! a se svojí sestrou se tomu už po stopadesátýosmý upřímně zasmáli. Takový nátlak z vícero stran miláčka překvapil. Zatroubil k ústupu. No, dobrá, vzdávám se, tak ať se teda ten toulavej k tý naší číče nastěhuje, ale jestli budou mít hned koťata, tak . . . 

Autor Fany, 09.07.2017
Přečteno 483x
Tipy 17
Poslední tipující: Frr, Amonasr, Koblížek, AndreaM, banan, Nikita44, Jort, bogen, piťura, Sanneke, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zamilovanej mladíček dívence svý však zpravidla nepraví:"..jakmile stáhneš kaťátka, hned zadělám Ti na koťátka"...ach Fany Fany-nko, Ty dovedeš okouzlit i mnicha-co si si těžko nyní i v dohledné době zapí**:-) :-D*

12.07.2017 18:51:21 | Frr

:-))), Frr to jsi tu ale ještě neprozradil, že tys mnich!, to je ale STrašně pro nás ženy přitažlivý :-)! A děkuju pěkně a pěkný den Ti :-)!

13.07.2017 08:36:58 | Fany

:-)) No nevím jestli je to zrovna "láska", co si cestičku vždycky najde, ale budiž. Každej tomu říká jinak. :o)) Už jsi pomalu zdolala i mě a já začal zvažovat, že mladýmu dám taky trochu volnosti a příležitost, však jak jsem zjistil, že jde vo kočoury, tak nebude nic! :o))

10.07.2017 10:27:28 | Koblížek

:-( ach, Koblížku, nebuď tak krutej, když jde o lásku, musíš trošku přivřít očko :-), stejně si budou dělat, co budou chtít, lidi i kocouři :-)!

12.07.2017 11:15:34 | Fany

Na mě je ta kočičí láska moc hlučná. :-)

09.07.2017 17:01:49 | banan

:-) pravda Franto, někdy je, tak to musíme zavřít okna :-)! Díky pěkně :-)!

12.07.2017 11:14:14 | Fany

Mladí a zamilovaní..tomu nejde bránit, nikdy a za žádných okolností...jak dobře to znám:-))

09.07.2017 14:54:44 | Nikita44

:-))) díky milá Niki, že máš tolik pochopení pro dva kočičí zamilované :-)!

12.07.2017 11:13:41 | Fany

...to je jak hádej kdo přijde na večeři...

09.07.2017 14:35:27 | Jort

:-) děkuju moc, Jorte milý, za povšimnutí :-)!

12.07.2017 11:13:02 | Fany

Taky nám doma už nocuje víc lidí, než kolik máme dětí. Je to moc hezké. Ze života... P.

09.07.2017 10:59:12 | piťura

na konci jsem změnila dvě slůvka, abych opravdu tolik nemátla :-(.

09.07.2017 11:56:08 | Fany

:-) taky to znám :-) jen tady jsem "bojovala" za opravdovou lásku - kočičí :-). Hezky děkuju, piťuro :-)!

09.07.2017 11:24:39 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí