Tááák, dobrej aneb o dokonané transformaci

Tááák, dobrej aneb o dokonané transformaci

Anotace: Minipovídka o: Nevím, jak vy ale já nikdy nebyla technickej typ . . . tak je hotovo . . . tááákže cajk . . . tohle bylo to samý . . . dopadlo to dobře! . . . bylo to vážně fajn . . . tááák, dobrej

 

 

Tááák, dobrej aneb o dokonané transformaci

 

 

     Nevím, jak vy ale já nikdy nebyla technickej typ. Znáte to, to jsou takový typy, kterým dáte cihlu, písek, vodu a trochu toho cementu a za tejden tam najdete barák. Jj, někomu holt není v tomhle směru dáno takzvaně shůry. Prostě, když to tam není, tak je hotovo a barák mít nebudete, ani kdybyste tam nad těma věcma stáli furt, hypnotizovali je od rána do večera, případně nad nima zkoušeli zpívat mantry. Zkrátka takhle to nefunguje. Co naplat. Je třeba se s tímhle nějak psychicky vyrovnat. Hlavně, že jste zase někde jinde přiměřeně vyvinutý, a to já naštěstí zase jsem, tááákže cajk.

 

     Jenže! naše životy se mění! Proto s klidem zapomeňte, co jste si o mně právě přečetli! Všechno je jináč! Jsem teď totiž  v y l o ž e n ě  technickej typ. Jak jsem k tomu přišla? Áha, tak to by vás zajímalo? Nu, což, když jinak nedáte, tak já vám to teda prozradím a ani za to nic nebudu chtít. Tááákže, stalo se mi to asi takhle. Jednoho dne jsem dostala od svého životního partnera úkol, prý takovou prkotinu, dle jeho názoru. Povídá: skoč do železářství a kup tam šroubky . . .    Tak nějak matně jsem si uvědomovala, jak asi vypadají šroubky, tak jsem do toho šla.

 

      Možná jste si někdy všimli, co je, když vejde chlap do prodejny s podprsenkama. Tak tohle bylo to samý, když jsem vešla do železářství. Zkrátka byla jsem krajně podezřelá! Prodavač mě tedy sjel podezřívavým pohledem od shora až dolů a potom zase opačně. Dost jsem znervózněla, nebyla jsem si totiž jistá, zda jsem zrovna vychytala všechny letošní trendy a nosí-li se dneska ráno ještě legíny či již ve světě vládne volnější styl. No, nebudu vás víc napínat, dopadlo to dobře!  Šroubky byly OK a já za odměnu dostala další úkol. Hřebíky. Postupně jsem se začala orientovat, až jsem se docela zorientovala a prodavači v celém městě se stali mými přáteli.

 

     Bylo to vážně fajn. Moje úkoly byly čím dál složitější, ale já je zvládala levou zadní. Byla jsem již schopná bez problémů koupit vrtačku, rozbrušovačku, o pilách se mi zdály pěkné sny, a když jsem tuhle domů přitáhla i sekačku, bylo to jasné. Přetransfomovala jsem se v  d o k o n a l e  technickej typ. Kdyby se mi můj životní partner někdy třeba jen tak při večeři svěřil, že by si přál traktor, tak ho tam ráno bude mít! To mi věřte! Jen je mi trochu divné, že mě moji přátelé prodavači přestali zdravit obvyklým:  Tááák, co to dneska bude, milá Fany? a odbývají mě obyčejným: Tááák, dobrej, co byste potřeboval? . . . Že by to bylo tím, jak mi onehdá na bradě vyrašily fousy? . . .  

Autor Fany, 22.10.2017
Přečteno 791x
Tipy 30
Poslední tipující: Petrlesna, Iva Husárková, piťura, Frr, Koblížek, Amonasr, bogen, Sanneke, Lighter, Dreamy, ...
ikonkaKomentáře (39)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-))) ty jsi ale klaunice, teda pardon klaun
no omlouvám se Fanouši , musím si koupit
novou podprsenku protože mi smíchy rupla kostice :-)))

23.10.2017 23:16:06 | klaun

:-)) když o tom taky trochu přemejšlím, tak asi jsem :-), ale nemůžu za to, asi jsem se tak narodila :-) (anebo je to mejbelin :-)??) Milý klaune, bacha, v určitých případech je kostice nebezpečná věc, vlastně ji lze docela dobře využít i jako zbraň :-)! Samozřejmě že děkuju moc a přeju, ať se máš fajn :-)!

24.10.2017 05:28:20 | Fany

Ha, pro mě by asi nákup podprsenek nedopadl nejlíp.
Jistě bych byl od poťouchlé prodavačky bombardován dotazy jako ...“S kosticemi nebo bez kostic? (co to sakra jako je!)... „S košíčky nebo bez?(prokrista, proč bych k tomu měl kupovat ještě nějaký košíčky!)... „Možná byste dal přednost pušapce?(ta ženská je prdlá! Vo co go?)...“Jakou velikost potřebujete?“(to už bych se asi kácel.)
I když ... Tady by jedna šance byla. Zde bych si mohl pomoci osaháním prodavačky a prohlášením „Asi jako tu vaši.“ Ovšem jak bych vysvětlil manželíně ty pečlivě vymodelované otisky prstů na tváři, to opravdu nevím.
Tys to zvládla, neboť jsi na to doSTatečně inteligentní.

23.10.2017 08:53:25 | Koblížek

:-( Koblížku, Koblížku, už delší dobu ve mně bublalo podezření o Tvé osobě a toto je nesporný důkaz! Jsi komik :-))! Ale je pravda, že v tomhle konkrétním případě trochu tápeš, ale nevadí, udělejte si s paní Koblížkovou pěkný večer a na všechno se jí v klidu optej, jsem si jistá, že Tě pochopí a hezky Ti Tvoje mezery v podprsenkovém vzdělání doplní, pak mi napiš :-))! Tááákže zkrátka vážím si Tvého zájmu a děkuju upřímně :-)!

24.10.2017 05:33:35 | Fany

Tááákže. Milá, Fany. No, že bych žil v nějaké grotesce s Lupino Lanem, to zase ne. Až takhle mi ten život komickej nepřijde. Ale jinak asi ano. :o)))
V každém případě děkuji za návrh. Pohovor s manželínou zvážím, ale vzhledem k tomu, že po mně nedávno chtěla přispět na onen „kvalitní“ kousek látky tisícovku, nebude to „duel“ nikterak veselý. Mimochodem už jen proto, že nedávno jsem si ve „Vietnamu“, za stejnou sumu, koupil na neteřin stužkovací ples kompletní šolnu. :-))

24.10.2017 06:56:59 | Koblížek

:-) víš, ale milý Koblížku, že v některých obzvlášť důležitých případech, což tento r o z h o d n ě ! je!, je nutné přimhouřit oko a nekoukat na nějaký ten halíř :-)), jistě pak bude následovat nějaká ta sladká odměna :-))! Ale o tom mi samozřejmě už nepiš, mám docela dobrou představivost :-))!

24.10.2017 07:36:59 | Fany

Tak zrovna tuhle představivost ti moc nezávidím...:o)))

24.10.2017 07:38:55 | Koblížek

:-))

24.10.2017 07:40:21 | Fany

Sranda je, jak schválně děláš, že se v tom nevyznáš a přitom přesně znáš názvosloví a určitě i přesně víš, o co se jedná. Klidně by sis mohl jít dost erudovaně práskačku koupit... na sebe, protože cizí kozy fakt neodhadbeš... to nikdo.:D

23.10.2017 08:56:24 | Jezero

Ó, jak se mýlíš, milé Jezírko. Nebýt "gúúglu", tak nevím ani sbla. :-))) Jen jsem podle dostupných informací odhadoval drzé otázky, v kterých by mne jistě s největší radostí vykoupala. :o)))

23.10.2017 09:34:08 | Koblížek

No tak vidíš, že bys to zvládnul... a neboj, podle gúúúglu si neumí spravnou podprsenku vybrat ani většina ženských, takže kdyby sis vybral třeba těsnou a někde ti vylezl špek, tak se ti nikdo smát nebude, protože to tak má každá druhá.:)

23.10.2017 09:41:38 | Jezero

:o)))

23.10.2017 09:52:13 | Koblížek

Milá Fany...věř nebo ne,ale já mám doma svoji škatuli na nářadí,svoje šroubky,vruty,kladívko,šroubováky,sikovky,metr a jiné poklady.
Jen je divné,že manžela jsem tím neinspirovala k tomu,aby si koupil třeba svoje šití...obráceně tohle moc nefungíruje...:-)

22.10.2017 14:27:35 | Dreamy

:-( promiň milá Dreamy za tak pozdní reakci na Tvůj pěkný komentík, ale doteď! jsem hledala v jeho věcech šitíčko, a co myslíš? Našla? Nenašla! Fakt je to divný :-( :-)! Díky moc, měj se bezva :-)! A mimochodem mám taky svoje osobní nářadí, jen ho nemám ve škatuli :-) ale v šuplíku :-))!

22.10.2017 15:49:00 | Fany

To se vysvětluje penis envy. Zatímco ženy se v mnoha případech nebojí převzít mužské úlohy u mužů panuje strach ze zženštilosti, protože pro ně představuje něco nižšího. V dnešní době se to pomalu daří překonávat a zas se díky tomu rojí různí ti volači: jaký to úpadek!
Staromilci si zakládají na tradičních úlohách. Ti, co hledají, ale tuší, že je to nízké a na tom, co má kdo mezi nohama jim nezáleží.

Autor/ka má svůj styl. Dokáže občas vyfiknou i fajn pointy. Kdyby nebyla tak masově oblíbená, tak jí taky občas tip fláknu, ale takhle k tomu nevidím důvod.

22.10.2017 15:24:34 | Jezero

ty jsi prostě šišoň :-))) Fanynka je masově oblíbená i mezi vegetariány... a pokud bys chtěl něco fláknout, tak sobě jednu před zrcadlem, to by mohlo být prospěšné...

22.10.2017 19:47:30 | hledač

:-) milý hledači, poprvé s tebou nemůžu souhlasit, myslím, že by to nepomohlo :-( :-)!

23.10.2017 06:21:54 | Fany

nepomohlo :-)

23.10.2017 12:45:12 | hledač

:-)) nepomohlo :-)!

24.10.2017 05:23:46 | Fany

nepomohlo... byl jsem označen za tupce (nesměj se, si v tom taky), a II. kategorii... náhodou dvojka dobrý, může být hůř :-)

24.10.2017 07:07:45 | hledač

:-) když já si nemůžu pomoct, já se STrašně ráda směju :-)) a k těm občanům druhé kategorie, já bych klidně přitvrdila, já bych nás rovnou označila za "nejhlubší dno literu" :-))! No, vidíš, a zase se směju, i když jsem na dně :-))!

24.10.2017 07:39:51 | Fany

dno modrých hlubin... založíme výběrovou skupinu, poprosím Jezero o vytřídění :-)

24.10.2017 13:28:43 | hledač

:-)) máš na mysli pořekadlo o tom, kdo si hraje, nezlobí :-))?! A mimochodem ten název je proSTě super :-)!

27.10.2017 07:04:02 | Fany

No, hlavně si nezapomeňte svá dílka a otipovat mezi sebou a pěkně si všechno pochvalte, takový tip určitě potěší a má velkou váhu. Vy si flákat nemusíte, páč jste skvělé povahy a k tomu ještě formáti.:D

23.10.2017 08:59:27 | Jezero

Fláknutý tip stejně nepotěší, myslím, že autor/ka nic takového nečeká.

22.10.2017 15:46:37 | Fany

ty fousky nevadí, pokud rozpoznáš vrut od šroubku, je to víc, než by se po tobě mohlo chtít :-)

22.10.2017 14:00:55 | hledač

:-) nejen, milý hledači, taky poznám hrábě od motyky, zednickou lžíci od lžíce na polívku, několik druhů kleští atd. atd., prostě venkoncem skvělá partie :-))! Děkuju moc a prima neděli :-)!

22.10.2017 14:19:01 | Fany

...já bych ho poslal pro hygienické potřeby...:)

22.10.2017 13:52:53 | Jort

:-) vyřídím :-))! Díky Jorte, mám ráda Tvoje poznámky :-))!

22.10.2017 14:16:29 | Fany

Ženská na baráku s hospodárkou musí být všeho schopná, jinak neobstojí... :)

22.10.2017 12:47:37 | Philogyny1

:-)) tak tak, Phil a Ty o tom něco víš, viď :-)?! Děkuju pěkně a ať se Vám daří :-)!

22.10.2017 13:15:45 | Fany

Fany, já raději bez komentu, kozu jsem dala pryč poté, co jsem házela hnůj a velitel rozkazovací čety po rozdání povelů seděl na pivu... :)

22.10.2017 15:11:35 | Philogyny1

:-( to tak velitelé často dělávají, dobře rozdělí úkoly a prchnou :-( :-)!

22.10.2017 15:44:05 | Fany

STebou se člověk nenudí. Doporučuji pošli ho na zkoušku pro nitě a potom přitvrzuj až dojde třeba i na tu podprsenku. :-))

22.10.2017 11:55:52 | banan

:-)), máš pravdu, za pokus nic nedám, přinejhorším budu chodit bez :-)). Díky moc Franto a ať máš fajn den :-)!

22.10.2017 13:14:18 | Fany

Bez, ale i šeřík mají něco do sebe. :-)

22.10.2017 15:38:27 | banan

:-) obojí :-))!

22.10.2017 15:43:05 | Fany

Tákže cajk ... możná poStači prásknout dveŕma ... a ano to chmýří opadá ... úsměv.z

22.10.2017 10:34:59 | zdenka

:-) jéé, Zdeni, zkusit to můžu, jen jestli už není ta transformace úplně dokonaná :-))! Děkuju krásně a taky takový den Ti :-)!

22.10.2017 13:13:21 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí