Lidé jsou dobří a dobří

Lidé jsou dobří a dobří

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně všechno o mně víte . . . i ty pikantnosti . . . je to vážně hezká vlastnost . . . to se přece může stát každýmu! . . . tááákže, abychom se dostali k věci . . . Aha!

 

 

Lidé jsou dobří a dobří

 

 

     Vy už vlastně všechno o mně víte. ???  No, všechno! Já už vám taky práskla kdeco, i ty pikantnosti,  však  víte, třeba v kolik hodin já vstávám (v 5), v kolik hodin já chodím spát (ve 24) . . .  Ha! ty vás stejně zajímaly nejvíc,  co si budeme povídat. ??? Ne, teď jsem neměla na mysli to, jak já to mám se sexem, to jste tak trochu vedle. Ne, fakt tohle není dnešní téma, vo tom až jindy.  ???  Kdy? Ježiši, nebuďte votravní. Prostě  n ě k d y   j i n d y ! Teď jsem měla na mysli to, že lidem okolo věřím, že jsou dobří a myslí to se mnou taky dobře. Ano, podle mě je to vážně hezká vlastnost. V podstatě jim věřím až do okamžiku, než ucítím takové to bodnutí v zádech. Pak už jim teda moc nevěřím . . . No, voni kdyby se mi hned rovnou vomluvili, že to tak jako vůbec nemysleli, že se jim ta jejich kudlička v ruce nějak divně zvrtla zrovínka! když si chtěli vokrájet jabko, tak já to, jestli přežiju, určitě pochopím. To se přece může stát každýmu! I když, jak o tom teď tak trochu víc přemýšlím, tak mně se to asi za celej život ještě nestalo . . . Hm, vopravdu se mi to ještě nestalo. A co sem se těch jablek už navokrajovala. No, jéje! Jsem zkrátka klikař, tím to bude!

 

     Tááákže, abychom se dostali k věci, která vás, jak vidím, už docela trápí. Jak je to s tou mojí důvěrou? Jak vono se to projevuje v mým každodenním životě. Úplně jednoduše. Bažíte po nějakém tom příkladu? Dobrá, máte ho mít. Ráno jdu například do obchodu pro rohlíky. To já tak občas dělávám, když nemáme doma ani jeden. Možná si matně vzpomínáte, že u nás jsou rohlíky  p i l í ř e  vztahu hned po lásce a sexu nebo po sexu a lásce?, tím pořadím si totiž nikdy nejsem jistá . . . Po nich je pak ale určitě ještě mlíko a ponožky. Aha! Že si vzpomínáte? To mě těší. No, ve skutečnosti to až taková bžunda tenkrát nebyla . . . Jdeme dál, ale jsme teda pořád v tom obchodě a prodavačka řekne: mladá paní, mimochodem, nevím jak vy, ale já, jak mi někdo řekne mladá paní, koupím toho dvakrát tolik, dál, vy, musíte chodit sama! pro rohlíky?! Tak to já bych mu teda netrpěla, to už by měl druhej den kufry za dveřma! A co myslíte já? Druhej den mu stály kufry za dveřma. Jenomže! Jednak se o ně hned ráno přerazil, ale hlavně! mu vůbec nedošlo, že je tam má kvůli těm rohlíkům . . . Tak nevím, jestli to se mnou ta prodavačka nakonec myslela dobře, co myslíte? . . . 

Autor Fany, 28.10.2017
Přečteno 461x
Tipy 21
Poslední tipující: Iva Husárková, piťura, bogen, Sanneke, Amonasr, Jort, Anděl, Koblížek, Philogyny1, Šípková Růženka, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Obdivuhodná lehkost vyprávění, ale jak jinak u tebe. To bych potřeboval, ten nadhled a krátký, výstižný věty. Já čím to mám delší, tím mám delší i věty se spoustou slov a čárek a následně i chyb. Asi mám obavu, že neřeknu vše co mi šrotí v hlavě a něco tam nebude sděleno.

05.11.2017 20:17:02 | Petrlesna

:-) jéé, díky za moc pěkný pochvalný komentář, se budu červenat :-), netušila jsem, že občas mrkneš :-), ale dlouhý věty taky někdy nejsou špatný, když je to potřeba, zvolnit trošku děj, např. pokochat se přírodou či tak, tak jsou naopak docela nutný :-). Tááákže Petrlesno, moc děkuju za kouknutí a měj se bezva :-)!

06.11.2017 04:03:38 | Fany

Mladá paní, to je tak slušivá povídka .....:-))
dost lichocení , pamatuji na rohlíky, na ponožky, na zbojníky, na mravence
v chodbě pamatuji si to i po té době co se tu občas zamotám .
Povídka je to náramná a docela mě rozchechtala a pozor milá Fanynko
všimla sis něčeho ? No ? Klauník dneska nic nerozbil :-))
Nebyl by za odměnu jeden rohlíček ? :-))

29.10.2017 06:35:45 | klaun

:-) ježiši klaune milý, jestli ty si tedy vzpomínáš i na mravence, tos opravdu již zasloužilý pamětník, kterého musím na rukou nosit :-)), a jestli mi občas někde něco roztřískáš, tak nevadí, já vždycky zavřu voči :-))! Měj se moc fajn a děkuju mockrát za vše :-)!

30.10.2017 05:10:54 | Fany

Fany, nemůžeš čekat, že Tvé okolí bude stejně empatické jako Ty - to prostě už ani nejde, chápeš...? ;-)) ST

28.10.2017 12:04:44 | Amonasr

:-) chápu, Amone milý, že to se mnou myslíš dobře :-)), ale nějak tak zatím celý život čekám, že z tohohle vyroste a člověče pořád nic :-( :-)! A jasně, že moc děkuju :-)!

30.10.2017 05:07:48 | Fany

To je ale taky důležité - nevzdávat se naděje... ;-))

30.10.2017 16:23:03 | Amonasr

:-) jj :-)!

31.10.2017 09:12:39 | Fany

;-)

31.10.2017 10:35:54 | Amonasr

:-)

31.10.2017 13:29:35 | Fany

:-)) No tak na mé základní otázky sis odpověděla sama, takže se jimi nebudu zabývat a p o č k á m s i... Jinak, takovejch kufrů doma ani nemáme, abych všem zabalil!
Jinak nejhorší je, když člověku někdo řekne:"Ale já to s tebou myslím dobře." Tak tomu já nikdy STejně nevěřím.

28.10.2017 10:02:53 | Koblížek

:-) tak Ti milý Koblížku pěkně děkuju za obšírný koment, a přeju žádné kufry za dveřma kvůli rohlíkům či něčemu podobnýmu :-))! Měj se hezky :-)! A mimochodem opravdu to s Tebou myslím dobře :-))!

30.10.2017 05:05:04 | Fany

No...a je to tady! :-))

30.10.2017 06:43:50 | Koblížek

:-) když ty jsi mi tak hezky nahrál, toho se nedalo nevyužít :-)), ale je to pravda pravdoucí :-)!

30.10.2017 13:08:34 | Fany

Fany, doufám, že jsi vyhodila prázdné, tahat plné kufry tam a zpátky a ještě vybalovat, trest pro Tebe a ne pro chlapa... :)

28.10.2017 09:02:18 | Philogyny1

:-( ale Phil, to mi ta prodavačka už neřekla, že mají být ty kufry plný :-)), jinak samozřejmě souhlas :-)), díky a měj se fajn :-)!

30.10.2017 05:02:11 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí