Tři tečky . . .

Tři tečky . . .

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že já to tak neberu . . . mělo to svý výhody . . . když se doma už hodně nudily . . . tak tedy nešt! . . . lidé jsou z toho pochopitelně zmateni . . . opravdu vzrušující

 

 

Tři tečky . . .

 

 

     Vy už vlastně víte, že já to tak neberu. Ano, v dnešní době máme zkrátka každej nějakou tu úchylku. To za časů našich babiček fakt nebylo. Kdepak to se žilo jináč, přehledněji, buď to bylo takhle anebo naopak. Dneska se furt něco řeší, a když už se konečně zdá, že se to teda vyřešilo, tak vono ne! Přijde nějakej šťoural a začne to celý odznovu. Dřív to ty lidi pořešili nějak rychlejc či co. Řeklo se například: tady bude jetel a tam brambory a bylo to! Mělo to svý výhody, že nebyli potřeba psychologové, a nevýhody? No, že psychologové v tý době neměli moc co dělat. Zpět k výhodám. Představte si, že když ty lidi furt nad vším nemudrovali a šli a rovnou to udělali, tak logicky měli mnohem víc času na zábavu. Například: to se chodilo do lesa na houby, ženský, když se doma už hodně nudily, pekly chleba, a chlapi? No, tak ti si jen tak pro radost zapřáhli pár volků a už jeli. Ano, ano, rozhodně to byla tenkrát idyla. No, nic, nám teď nezbývá než zamáčknout pár slz a jít dál. Chápu, že jsme krapet odbočili od těch úchylek, i když . . . Vlastně právě přemejšlím, jestli vám mám tady tu jednu svoji odhalit? . . . Ono kolikrát lepší nevědět, jak říkala moje babička. Ale vidím, že vás téma skutečně zajímá, tak tedy nešt!

 

    Tááákže je to tady! Všude! dávám tři! tečky a k tomu! mezi nimi navíc! dělám mezery! . . . Ano,  lidé jsou z toho pochopitelně zmateni. Proto jsem si tu dnes vytvořila místečko, abych vše objasnila. Všichni víme, co tři tečky znamenají. ??? Ále, jen se nedělejte! Obvykle se dávají na místa, kde před nimi bylo, či za nimi vzápětí bude následovat něco extra vzrušujícího! Mám ty tečky  v š u d e , a tak byste na první pohled mohli nabýt přesvědčení, že jste tu s nymfomankou. Nebojte, mám to jinak. Dávám je prostě tam, kde cejtím, že by měl text ještě nějakou chvíli ve čtenáři doznívat . . . , zkrátka tam! by se měl čtenář zastavit a zamyslet . . . no, nejlépe nad mým textem. Opravdu mi je fuk, jestli je předchozí věta o rohlíku namazaném máslem, či o něčem záživnějším. I když na druhou stranu po několikadenní hladovce se i rohlík nenamazaný může zdát vážně vzrušující. Takže tak . . . Prosííím, nechte mi mé tři tečky! Berte to jako moji úchylku, která, a to vám p ř í s a h á m ! není nebezpečná. Tak proč to tý holce nenechat?, když jí to dělá radost, že jo? Vždyť kvůli radostem jsme přece tu . . .

 

Autor Fany, 20.11.2017
Přečteno 1285x
Tipy 37
Poslední tipující: zelená víla, Pamína, Sanneke, el sereno, jitoush, Petrlesna, Kett, Amonasr, Květka Š., bogen, ...
ikonkaKomentáře (87)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...

24.11.2017 01:45:13 | zelená víla

:-)) tak milá zelená vílko, když ses tak hezky přiznala, tak vítej v klubu třítečkovaných, je nás tu víc, nebudeme se bát zimy nic :-)! Díky krásně :-)!

24.11.2017 04:44:45 | Fany

tři tečky jsou blbost :-)

20.11.2017 21:08:29 | hledač

:-( taky si myslím, že by klidně stačily dvě, minimálně ta třetí už fakt zdržuje :-(, jenže! znáš to, milý hledači, někdy nelze překročit svůj vlastní stín :-))! Díky moc a měj se bezva :-)!

21.11.2017 03:05:58 | Fany

jak blbost Hledáčku? přece tři princové tři koně tři přání do třetice všeho dobrého vem si kapela Tři sestry dálnice D3 MP3 přehrávače anebo co Tři(nec) 3D efekty stolečku (pros)tři (se) trojka je mocná v jejím nitru hřímá touha vyjádřit vlastní touhy pocity a vize navíc řeka života proudí skrze nás a k jejímu uvědomění nám pomáhají tři principy životní filosofie jsou-li v rovnováze jsme zdraví Fanina genialita mezi ně vložila mezery aby mohla volně proudit pozitivní energie (a aby se mezi sebou jak správně napsal Oscar nešmajchlovaly) jiná situace by byla v případě že jiný počet teček by se řadil mezi úchylky . . . he hahááá . . . vítám Tě mezi úchylkáře ! ! ! Hledáčkovi ZDAR ! ! ! :-))

21.11.2017 06:41:05 | Iva Husárková

3nec - ty jsi zvíře :-)

22.11.2017 18:50:08 | hledač

he hahááááááááááááááááá děkuji pěkně :-))

24.11.2017 06:23:19 | Iva Husárková

:-)) je :-))!

24.11.2017 04:45:14 | Fany

:-))

21.11.2017 07:11:30 | Fany

a ještě mi napadlo tříčárkované cé a rocková babička Věrka Špinarová z Ostravy :-))

21.11.2017 08:04:51 | Iva Husárková

:-) ježiš, Ivi, myslím, že nás tady kvůli těm třem tečičkám někdo zabije :-))!

21.11.2017 13:51:04 | Fany

myslíš něco jako - přivedou sem vojska v plné zbroji a pod kopyty koní zhyne naše zem? Fanynko kdo chce ať se bojí my třítečkoví úchyláci se jen tak neleknem ! ! ! . . . :-))

22.11.2017 06:49:09 | Iva Husárková

:-)) jo, myslím, myslím, že se Ivi, moc díváme na pohádky, a ještě ke všemu na ty stejný :-))!

24.11.2017 04:46:04 | Fany

:-))

24.11.2017 06:39:38 | Iva Husárková

......dělám to v komentářích....teda...no.....někdy i víc než tři tečky,
nevím,co to znamená,ale radši to nebudeme rozebírat....jo......Ji./smích/

20.11.2017 20:49:35 | jitoush

:-) tak ne, někdy je lepší si nechat svoje malé tajemství :-))! Děkuju hezky, milá Jituško :-)!

21.11.2017 03:03:47 | Fany

Fany, ty tři tečky ti nikdo vzít nemůže. Je to součást tvého nádherně zvláštního stylu. Přemýšlel jsem, co je to zač a je to podle mě něco jako "One man show". Akorát bez obrazu. Ovšem ten obraz si my, co rádi čteme, taky rádi dosadíme. Jsi průkopník nového žánru v literatuře. Už se těším na tvou další " One woman show", abych se pobavil tím lehce anglickým humorem, který nechává prostor pro přemýšlení. Děkuji ti za počtení.

20.11.2017 19:53:52 | Petrlesna

:-( ježiši, Petrlesno, tolik chvály v jednom komentáři na jednu docela malou mini :-(, ale ne :-), jasně, že jsem ráda za tak krásný slova, ty mi do ouška zní jako rajská hudba :-))! Děkuju mockrát, mám radost, že Tě ta ženská v tý show :-) snad nenudila :-)! Měj se fajn a zase někdy třeba příště :-)!

21.11.2017 03:10:25 | Fany

... :-))

20.11.2017 17:24:29 | Kett

:-)) taky třítečková, díky moc, Kett :-)!

21.11.2017 03:02:31 | Fany

...a mně se ty 3...taky líbí,mám je ráda jenom tak...a basta...

20.11.2017 15:31:57 | Květka Š.

:-) doplňuji: Květka i Koblížek mají monopoly na tři tečky bez mezer :-))! Díky Květko, za příspěvek do diskuse a měj se krásně :-)! A basta :-)!

20.11.2017 15:34:07 | Fany

...žádnej monopol, já trojtečkuji, co jsem na Literu...mezery nemezery...;-)

20.11.2017 15:40:52 | bogen

:-( ježišmarjá :-(, to nedám :-(, Květka, Koblížek, bogen - tři tečky bez mezer a mistr bogen navíc středníkuje :-))! A víte Vy, co, vlastně si dělejte, co chcete, vona je ta svoboda STejně nejlepší, že jo :-))?!

20.11.2017 15:45:10 | Fany

...já i smajlíka dělám se středníkem...se usmívám a jako že mrkám...;-)

20.11.2017 15:50:06 | bogen

:-) rozumím, ale už jsem to zabalila a nic si nepíšu, fakt :-), svoboda je svoboda, dej si tam bogene milý klidně mezi to i paragraf, ani nemuknu :-))!

20.11.2017 15:52:27 | Fany

...§...;-)

20.11.2017 15:55:31 | bogen

:-( promiň, to jsem nějak nevychytala :-(, myslím, že "bez" to bylo lepší :-))!

20.11.2017 15:57:22 | Fany

...se přidávám...je to nakažlivé...ty tři tečky...;-)...taky mám občas jinou lingvistickou miniúchylku; když nevím, jak navázat a co dát za znaménko; rád dávám středník...asi úplně blbě, ale mě se to tak líbí...;-))

20.11.2017 15:10:25 | bogen

:-) jéé, bogene milý, jsem potěšena, že jsi též vstoupil do debaty o těchto úchylkách :-)), ale protože již je toho víc, musím si napsat: monopol na tři tečky s mezerami - Fany, monopol na tři tečky bez mezer - Koblížek, monopol na tři vykřičníky - historická Iva a nyní již i monopol na střední středníky - mistr bogen :-))! Je to tam! Díky hezky za návštěvičku :-)!

20.11.2017 15:24:27 | Fany

mám radost Fany že jsi zapsala do análů (nebo do kanálů) že jsem historická správně sice patří hystorická (od slova hysterie) páč je to úchylný a o to jde? nicméně jak jsi mluvila o svobodě máš pravdu a správné je cokolifff :-))

21.11.2017 06:45:49 | Iva Husárková

:-) já vím, Ivi, jenomže - znáš mě, mně se zkrátka víc líbilo to měkký "i", protože, no, ono je takový přátelský :-))! Ale pro Tebe, cokolifff, klidně to přepíšu :-))!

21.11.2017 07:14:56 | Fany

souhlasim s kratkym měkkym :-))

21.11.2017 08:06:08 | Iva Husárková

:-) tak jo :-)!

21.11.2017 13:49:56 | Fany

:-))

22.11.2017 06:45:27 | Iva Husárková

...ovšem nemělo by se zapomínat na dvojtečku...

20.11.2017 11:05:51 | Jort

:-( uf, Jortí, tak nějak jsem doufala, že to tu nikoho nenapadne, páč d v o j t e č k a , to už je zkrátka příliš tenký led, to už značí velké očekávání a tedy i velké vzrušení, raději bych to tu příliš nepitvala - pro jistotu :-))! Ale samo, že děkuju moc :-)!

20.11.2017 11:16:05 | Fany

...koukám, že stačí jedna dvojtečka a děvčata jsou k nezastavení...:-))))
...no ale tečka je už jasná...:-)

21.11.2017 13:05:56 | Jort

Fany není úžasnej? Oba jste!!! :-))

22.11.2017 13:12:21 | Iva Husárková

:-)) jo :-))!

24.11.2017 04:46:44 | Fany

:-))

24.11.2017 06:39:56 | Iva Husárková

:-)) je to tak, Jortí, myslím, že kdybys jen tušil, co způsobíš svojí nevinnou dvojtečkou, tak bys mlčel jako dub, viď :-))?! Ale tak nějak jsme s milou Ivou cítily, že je toto potřeba důkladně probrat ze všech světových stran, ale hlavně musím vyzdvihnout Ivinu pečlivost, s jakou se tomuto tématu věnovala, vo tom žádná :-))! Neboj, myslím, že už máme tímto vystaráno až do vánoc, ani žádný dárky díky Tobě už nebudeme potřebovat :-), takže díky :-))!

21.11.2017 13:54:40 | Fany

...:-)...

22.11.2017 11:56:42 | Jort

Jortík krásně nadnesl dvojtečku a zcela správně neměla by se opomínat ani zbývající interpunkční znaménka jež mají svůj nezastupitelný význam v českém jazyce ale nechala bych to na libovůli každého ať si vybere co je mu nejbližší ze své podstaty su hystorická (pro nezasvěcené: hysterická) a tak vykřičníky jsou vyjádřením nejvyššího chaosu ve mně Fany je zase uvážlivá logická tudíž tři tečky vyjadřují její nádhernou přemýšlivou hlavinku mi dvojtečka moc nesedne páč na rozdíl od tří které jsou stabilně upoutány k základně si tak nějak zhůvěřile promiň Jorti levituje ve vzduchu a teď když píšete ručně jak ji umístit přesně do prostředka? aby to bylo vyvážené? to už vyžaduje pravítko a vyplazený jazyk oproti tomu tři tečky se umístí na úpatí a je vytečkováno . . . děkuji za pozornoST :-)) jo Fanynko a to poslední je samozřejmě Tobě :-))

20.11.2017 12:10:43 | Iva Husárková

:-) Ivi, tak místo toho, abych gruntovala, tak jsem se ještě jednou chca-nechca musela vážně zamyslet nad tím Jortíovým návrhem, však víš, nad tou dvojtečkou . . . no, a víš, co já myslím, nakonec že bychom tu dvojtečku mohly vyzkoušet, třeba to pude a kdyby náhodou ne, tak se na to vykašlem a vrátíme se k tomu úklidu, tak hele, zkouším jo . . . :::::, vidíš, ani to nebolelo, myslím, že ji sem tam někam čas od času frknu :-))! A všimni, si že ty tečky mám docela rovně nad sebou, však jsem si taky na to vzala velký pravítko, jak jsi vymyslela :-)!!!

20.11.2017 12:20:50 | Fany

chca nechca je velmi krásný češtinský výraz evokující beznadějnou naléhavost nebo naléhavou beznadějnost nesmyslů obírajících nás o čas který by se dal využít daleko radostněji třeba pobíháním po rozkvetlé louce pokud nejsme zrovna alergik ale máš pravdu jak jsi mi zdůraznila dříve jsi starší (čímž Tě naprosto nemám v úmyslu urážet ale naopak podtrhnout jak moc si vážím si Tvých životních zkušeností a teď jsem váhala jestli napsat i ctihodného věku ale promiň představuju si Tě jako rozesmátou holčičku jakéhokoliv věku uvnitř jsi mladinká a rozesmátá a přes to nejede vlak samozřejmě páč ten jede přes koleje teda většinou) a no souhlasím člověk by měl vyzkoušet všechno jak se říká odříkaného největší krajíc (né že bych zrovna musela mít doma plný kastról dvojteček) ale jak správně říkáš když je velké pravítko jde všechno a vlastně by byla škoda (a hloupost že Husárková) dobrovolně se připravit o pestrost kterou nám další znaménka nabízí jsi moudrá Fany vidíš co já nevidím ony dvojtečky : : : mají své kouzlo přijde mi to jako osvětlená večerní Paříž nebo tak něco jee a co přistávací dráha? to je ale nádherný podnětný dneska den jsi mě tak obdarovala děkuji Fany su naprosto šťastná děkuji děkuji děkuji moc OOO***)))

20.11.2017 12:49:57 | Iva Husárková

:-) ano, Ivi, taky si myslím, že bychom měly ten život využít dosytosti, on nám tedy ještě mimo jiné nabízí: rovnáse, plus, procenta, paragrafy - i když těm bychom se raději vyhly, co říkáš :-)?, dále . . . a tak dále :-)! Jsme se dneska nějak rozjely, jestli vono za tím není nějaký veselý pitíčko :-))?!

20.11.2017 15:28:09 | Fany

zvláštní že nás to tak chytlo viď Fany? něco na třech tečkách je . . . jsou jako korálky . . . kapky rosy . . . semena připravená k setbě . . . mají magické fluidum (na rozdíl od tří vulgárních vykřičníků ) . . . pěkně jsme se zhulily (jak napsal Ami v jedné básni) já včera přežívala na studenym kafi v práci ale často se zhulim písmenkama Ty mi rozumíš :-))

ono se říká do polosyta ale včera byl v nebezpečných vztazích týraný manžel omezovaný vlastní manželkou v jídle chtěla aby zhubnul a vařila mu brokolici a prej co povídáš že tě omezuju včera jsem ti na brambory dala tři škvarky . . . Fany vidíš to osudové znamení? a teď když jsi mi otevřela oči a je přede mnou tolik možností konečně mám pocit že žiju ! ! ! :-)) . / - - - + * ! ( ) já řádím :-))

21.11.2017 08:08:21 | Iva Husárková

:-) Ivi, řádíš to je fakt, ale hezky řádíš :-))!

21.11.2017 13:55:57 | Fany

he hahááá a to mi připomnělo moc hezky se mi zdáš Fany moc hezky se mi zdáš ať máš krásný třítečkový den :-))

22.11.2017 06:50:26 | Iva Husárková

:-) no dyť to říkám, na ty stejný :-))! A Ty taky, Ivi :-)!

24.11.2017 04:47:24 | Fany

he hahááá děkuji Fanynko :-))

24.11.2017 06:40:23 | Iva Husárková

:-)

24.11.2017 11:08:00 | Fany

asi patřilo "nabízejí" Fanynko prosím o Tvůj odborný názor "znaménka nabízejí" děkuji velmi za odpověď :-))

20.11.2017 13:00:10 | Iva Husárková

:-) jéé, Ivi, teď jsi mi hezky nahrála, vzpomněla jsem si na roztomilý komentář mistra Koblížka zde o tom, že "není Pravidla českého pravopisu", milá Ivi, nejsem Pravidla českého pravopisu :-)), tudíž nevím jistě, ale dle mého skromného názoru, myslím, že by mohlo bejt obojí :-). Ale jinak si tam kolikrát mrskám, co se mi líbí víc :-))!

20.11.2017 15:21:39 | Fany

ó svoboda je skvělá věc líbí se mi spojení "mrskám si" děkuji moc Fany za odpověď :-))

21.11.2017 06:43:30 | Iva Husárková

:-)), jj, svoboda to je bezva věc :-))!

21.11.2017 07:13:15 | Fany

OOO***)))

21.11.2017 08:05:19 | Iva Husárková

tři tečky za větou jsou větou dovětnou... :)

20.11.2017 11:04:37 | Philogyny1

:-) pravda, Phil, připomínáš mi něco, co už tu kdysi dávno bylo :-)! Díky moc a měj se fajn :-)!

20.11.2017 11:14:03 | Fany

Jelikož se nejmenuji Pravidla Českého Pravopisu, tak jsou mi tvé tři tečky volné a rozhodně je neřeším a ani v budoucnu řešit nebudu. Klidně si je nech a sekej si je jak libo. Páááč je taky používám, neb jsem, buhužel (bohudík), třítečkový úchyl. Jen jsem své úchyláctvý dovedl k dokonalosti, jelikož JÁÁÁ mezi nimi mezery zásadně nekladu...Fakt! :-))

20.11.2017 09:49:00 | Koblížek

:-) milý Koblížku, ó, děkuji za Tvoje pochopení, nějak jsem tak na Tebe spoléhala, že pokud mě tu někdo bude chtít kamenovat, tak Ty si mě vezmeš pod křídlo :-)), jasně, každý ať si tečkuje podle svého mínění, já tam zase ty mezery furt cpu, páč mi jinak připadají ty tečky takový smrsklý, jakože se tam ty chudinky nemůžou vejít :-))!

20.11.2017 09:58:55 | Fany

Pohodlí především. To chápu. Ale zase, když se mačkaj, tak se můžou muchlovat a šmajchlovat... :o)))

20.11.2017 10:06:54 | Koblížek

:-( aha, vidíš, to mě vůbec nenapadlo, budu se nad tím muset vážněji zamyslet :-)!

20.11.2017 10:09:41 | Fany

...zamysli se... :o))

20.11.2017 10:20:12 | Koblížek

. . . :-(, tak bohužel, milý Koblížku, nakonec Ti nemohu vyhovět, víš, ony se ty tři tečky sotva znají, tááákže žádný muchlování nebude a hezky budou mít od sebe odstup i v budoucnu :-)!

21.11.2017 07:17:52 | Fany

Tak v tom případě je třeba před nimi schovávat alkohol, neb jak známo, alkohol sbližuje a od sblížení je už k muchlování a nepřístojnostem jen krůček... :o)))

21.11.2017 09:51:05 | Koblížek

:-)) jasně, žádnej alkohol, nebo je rozesadím ještě o mezeru dál :-))!

21.11.2017 13:57:02 | Fany

. . . to rozhodně udělám . . . :-))!

20.11.2017 10:48:49 | Fany

Inu, tři tečky samy o sobě samozřejmě nebezpečné nejsou, ale co když se jich chytí nějaký extremista, co pak? Co když budou čtyři, nebo pět set? Jó to už není jako za starých časů. Člověk aby se bál, že bude vytečkovaný... Co když se jich chytí nějaký utopista. Pak bychom tu měli např. tečkovanou politiku, tečkované zákony, tečkované školství.
Ale dobrá, protože piji dobrou kávu, tak ti tečky dovoluji jménem společnosti pro čistotu mezer . . .

20.11.2017 08:50:20 | Slav Milo

:-( uf, až nyní po Tvém pečlivém tečkovaném výkladu, jsem plně pochopila, jakou nebezpečnou chorobou vlastně trpím a navíc! jak nebezpečné pro celý svět je, kdyby se tato choroba takto rozšířila :-(, vlastně teď nevím, co s tím, asi se půjdu zahrabat do našeho sklepa a nevystrčím pro jistotu nos až do vánoc :-(, budu tajně doufat, že mě to nějak samo přejde :-). Díky Slav Milo, za návštěvičku i když chápu, že jsem měla dnes jenom štěstí, páč jsi měl tu dobrou kávu :-))!

20.11.2017 09:54:32 | Fany

Tak nevím, jestli to jsou extrémisti, ale "Auto tři tečky"občas prodávají docela slušně nadupané "zbraně" na čtyřech kolech.

20.11.2017 09:51:11 | Koblížek

:-))

20.11.2017 10:53:00 | Fany

...než rozsvítím v místnosti
musím předtím dvakrát bliknout...
:-)

20.11.2017 08:47:47 | piťura

:-) ale to je mi pěkné, piťurko, takové celé vánoční, můžu si Tvé bliky zařadit do svého předlouhého seznamu mých úchylek na nějaké čestné místečko :-))?! Předem děkuji za kladné vyřízení a samozřejmě, že i za Tvůj milý zájem :-)!

20.11.2017 09:50:53 | Fany

hurá hurá hurá nemám teď vůbec čas ale strašně se těším na tři tečky :-))

20.11.2017 08:20:53 | Iva Husárková

:-) trojnásobná motivace pro mě, Ivi, pro dnešní bezva den :-))!

20.11.2017 09:49:11 | Fany

:-))

22.11.2017 06:36:07 | Iva Husárková

ó jak jsou tři tečky podceňovány . . . jen pravý tečkoman (manka - nezaměňovat s Mankou od Rumcajse) dokáže vychutnat a ocenit jejich dokonalost která spočívá právě a jedině ve striktně třítečkovém obsazení . . . Fanynko až Ty jsi mi ukázala jejich krásu až na základě Tvého jedinečného tečkování (tečky s mezerami) jsem si uvědomila jejich důležitost a za to Ti budu do konce života vděčná . . . líbí se mi moc Oscarovo označení třítečkový úchyl napadlo mě že kdybych náhodou se přihlásila do soutěže Co na to Češi nechala bych pro svůj tým vyrobit trika s potiskem TŘÍTEČKOVÍ ÚCHYLOVÉ (pokud ovšem Oscar si nebude na tento skvostný název dělat nárok děkuji moc Oscare . . . že né!!!) ó jak se mýlí třítečkoví netečkomani že nejsou nebezpečné!!! dá se s nimi žonglovat . . . jsou tak malé že jejich umístění je strategicky vhodné pro klamání nepřítele (ovšem zde se jedná o úměrou nepřímou a neplatí že pokud je jich více jsou silnější naopak více teček už mezi sebou zažívá tečkorenční boj /pro nezasvěcené: konkurenční/ jsou opravdu hodně ctižádostivé místo aby se zaměřily na konečný cíl hádají se o pozice čehož hravě využije opozice . . . ó je to tak vzrušující . . . (fkoro ftejně jako fff fem f toho unefená ale k věfi) nejdvíf e nejdřív jsem byla zmatená a myslela že mezery mezi tečkami způsobil průvan nebo jsou v karanténě a musí si dodržovat odstup . . . ale v podvědomí už jsem tak nějak intiu e intuitivně cejtila předzvěst něčeho velmi důležitého ve svém životě opravdového zlomu který mě přivede na správnou cestu . . . (smrkám) . . . na cestu TŘÍTEČKOVÉHO DOZNÍVÁNÍ . . . kdy i po několikadenní hladovce a suchém rohlíku dokážete zažívat třítečkové extatické stah . . . e stavy (nó když se člověk řádně roztečkuje možná i ale radši nic) . . . ó Fanynko Tvoje radost je moje radost . . . AŤ ŽIJEŠ TŘÍTEČKOVÁ OBJEVITELKO!!! tohle je tak krásné pojednání že a teď mě napadlo všimli jste si podobnosti tří teček se třemi vykřičníky?! (což je zase moje úchylka čárky fakt nemusím házím je do polívky stejně jako přechodníky bleééé a tu pak vyleju na dvorek) a kdyby se mezi tři vykřičníky schválně si to zkuste co to udělá ! ! ! vložily tři mezery ó ó ó . . . tak už jsou to stahy uuu vůbec jsem takhle při pondělku nečekala tolika štěstí :-)) Fanynko objímám Tě a přeju Ti třítečkový úchylně extatický den . . . jupí ! ! ! a eště jupí . . . ! ! ! OOO***)))

20.11.2017 10:27:35 | Iva Husárková

:-) tak Ivi, na to se nedá ani pípnout, to je zkrátka dokonalá a neprůstřelná obhajoba všech teček s mezerami i bez :-)! A já teď díky Tvému rozmilému komentáři cítím naopak hrdost na mým tečkováním, ano, okamžitě přeřazuji ze seznamu úchylek do seznamu mých dvou předností :-)! Děkuju, děkuju, děkuju, a hurá!!!, mohu-li tedy v tomto výjimečném okamžiku použít i tři! vykřičníky za sebou :-))!

20.11.2017 10:52:26 | Fany

moc si toho vážím ale byl to nástřel od boku věřím že s Tvojí pomocí bychom vypracovaly skutečně hodnotné třítečkové pojednání (za podpory sponzora – abychom nemusely dělat nic jiného) encyklopedického rozsahu určitě máš být na co hrdá OOO***))) ale prosím ještě to promysli a nevzdávej se přiliš rychle třítečkového úchyláctví . . . je to unikát ! ! ! :-))

21.11.2017 08:51:27 | Iva Husárková

:-) neboj, již jsem Koblížkovi sdělila, že nic nebude a bude to tak jak bylo :-))!

21.11.2017 13:58:55 | Fany

hurá hurá hurá málem jsem se z radosti počůrala děkuji moc . . . :-))

22.11.2017 06:51:53 | Iva Husárková

:-)

24.11.2017 04:43:28 | Fany

:-))

24.11.2017 06:39:24 | Iva Husárková

Fany,tři tečky - zkouším je vyslovit rychle za sebou a moc se mi líbí jak mi ten jazyk drnčí :) sice trochu prskám ale tolik mne to rozesmálo:):):)

20.11.2017 07:25:11 | Anděl

:-)) tak vidím, že i Andělé mají nějaké ty svoje úchylky, třeba tři úsměvy za sebou :-)! Díky pěkně, a opravdu by mě zajímalo, jak vlastně takový tři tečky zní :-)?

20.11.2017 10:08:56 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí