Osvědčený postup

Osvědčený postup

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že i já . . . já se za to nestydím . . . tááákže, protože je venku kosa . . . pořád na zhroucení . . . p ř e ž i j e t e . . . a dávno neplatí

 

 

Osvědčený postup

 

 

     Vy už vlastně víte, že i já jsem v mnoha směrech docela normální. Ale vlastně, proč to neříct naplno, klidně půjdu i dál, já se za to nestydím: ano, jsem o b y č e j n ý  člověk! Ale! říkáte si, v tom bude zase nějakej háček. Všimli jste, si, že vždycky, ale! vždycky!, má všechno nějaké to svoje: ale! I kdyby totiž bylo úplně prťavý a skoro nebylo na první pohled vidět, tak to si pište, že je tam někde zalezlý a číhá na první příležitost, aby vylezlo a ukázalo, že všecko všecičko může být ve vašem životě jinak, protože „ono“ pěkně existuje! Tááákže, protože už jste mezitím zapomněli, o čem byla na začátku řeč, lehce připomenu. O tom, že jsem i já obyčejný člověk. Dál. Všichni obyčejní lidé mají rádi své obyčejné jistoty. Příklad? Příklad! Třeba já mám ráda svoji jistotu, že jim v obchodě nedojde šípková marmeláda! Jinak bych se ale vážně nasštvala, to mi věřte. No, a o tomhle tady dneska bude řeč, o tom, že život je furt změna a co my jako teď s tím?!

 

     Tááákže, protože je venku kosa, nechte ty pohorky klidně doma, dneska se za těmi příklady nebudeme plahočit nikam daleko. Vlastně bude to docela blízko, ve skutečnosti nevytáhneme paty z mýho obýváku. Ano, tady to bude nejlepší. A virtuálně půjdu odvážně ještě dál. Když už jsme v tom mým obýváku, tak ty příklady budou o mně. Vím totiž, že mě mnozí berete jako takovou svoji jistotu, zrovínka když momentálně není u vás v dohledu nějaká ta lepší. A s uspokojením si říkáte: jo, ta Fany nikdy nelže, nebo: jo, ta Fany dělá ráda dobré skutky, nebo: jo, ta Fany nemá s muži problém . . . a takhle bychom mohli v podstatě pokračovat až do příštích vánoc, ale to bychom nestihli ty letošní, takže to zkrátíme. Někdy se stane, že nám nějaká ta naše jistota takzvaně vybouchne. No jo, ale to se nesmíte divit, když vaše jediná jistota doteď byla, že když někde na Vysočině vlezete do dopravního prostředku, tak po dálnici jste za hoďku v Praze. To se pak vůbec nedivím, že jste pořád na zhroucení!

 

     Ale! protože mi na vás vždycky záleželo, tak vám tady prozradím jeden osvědčenej postup. Vy! se na tuhletu vaši jistotu nesmíte! tolik! upínat! V okamžiku, kdy zjistíte, že do tý Prahy nedojedete ani zejtra po obědě, tak vy musíte! dělat, že je vám tahlencta jistota úplně ukradená, fakticky fuk a tím vona přestane bejt tak životně důležitá a ejhle! žádný zhroucení se nekoná! A další důležitá věc, vy musíte bejt chytrý a už během tý jízdy si jen tak tajně v koutku uhňácat jinou! Třeba že máte v batohu rohlík, a i když do tý Prahy dojedete zejtra po obědě, tak  v y  - prostě s tím rohlíkem  p ř e ž i j e t e ! Ano, takhle jednoduchý to je. No, ale já se vám teď musím k něčemu přiznat. Vím, že to otřese vaší těžce dobytou duševní pohodou. Ale! nemůžu jinak, znáte to: Fany nikdy nelže . . . Některý věci se totiž stávají i mně. Některý jistoty jsou zkrátka fuč a dávno neplatí. ??? Který? No, přece ta, že Fany vstává v pět. ??? Kdy myslíte, že jsem tohle psala? No, přece ve tři . . . 

Autor Fany, 16.12.2017
Přečteno 509x
Tipy 19
Poslední tipující: Sanneke, Iva Husárková, Amonasr, Dreamy, Malá mořská víla, bogen, Philogyny1, Jort
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fany jestli jsi na dietě zkoušíš jako zvíře :-(( cítím s Tebou jasně že nemůžeš spát krutý období . . . ále tááákovýhle krásný moudra jaký nám předkládáš STojí za všechny krutosti světa . . . neupínat se . . . Fanynko nikdo nečeká že nejsi obyčejný člověk . . . jen já . . . my . . . Tě máme neobyčejně rádi!!! moc děkuji za Tvůj osvědčený postup je geniální!!! ST :-))

17.12.2017 06:58:24 | Iva Husárková

:-) ale kuš, milá Ivi, vždyť já Tě, Vás mám taky ráda, to je přece jasný :-))! Tak snad ten osvědčenej postup bude nějak fungovat :-), to víš, obyčejný lidi se taky můžou seknout :-))! Měj se hezky a zase něco někdy napiš, až budeš mít náladu :-)! A děkuju z celýho srdce :-)!

19.12.2017 05:48:58 | Fany

taky děkuji :-))

23.12.2017 09:54:33 | Iva Husárková

:-)

27.12.2017 10:09:31 | Fany

:-))

27.12.2017 10:15:15 | Iva Husárková

Jen neobracet rtíky do rohlíku a zvládne se ledacos...:-)

16.12.2017 18:38:21 | Dreamy

:-) milá Dreamy díky pěkně, přeju krásný pečení :-)!

19.12.2017 05:45:06 | Fany

Fany to nemá chybu...píšu si do deníčku neupínat se, neupínat se a přežijuůůůů...hurá ...máš načisto pravdu a nepřestáváš zazářit... souhlas s klaunem :)

16.12.2017 13:39:00 | Malá mořská víla

:-) milá Malá mořská vílko, hezky Ti děkuju za velikou pochvalu, jestli trochu potěšilo, má to psaní smysl :-). Bezva sobotu přeju :-)!

16.12.2017 13:50:41 | Fany

jasnačka, že jo...jsme na jedné vlně :***

16.12.2017 13:58:01 | Malá mořská víla

:-) jj, s Tebou je to na vlně v pohodě :-)!

16.12.2017 16:27:12 | Fany

...no u nás se říká...kecáš z hladu!...ale když jsi měla ten rohlík...;-) ve tři v noci? no fuj, proč nespíš...já taky nespal...já šel teprve z oslavy...;-))

16.12.2017 12:27:49 | bogen

:-) tak jsi se trefil, bogenku, mám hlad jako vlk, páč jsem na dietě :-)! A rohlík ten vůbec nehrozí :-))! Ale uvařím si dneska nějaký utrejch a budu třeba spát jako mimino asi :-)! Díky krásně za Tvoji návštěvičku :-)!

16.12.2017 13:48:38 | Fany

...já držím bodovou dietu...znáš?...co uvidím k jídlu, to zbodnu!...;-)

16.12.2017 16:41:20 | bogen

:-( tak to máš dobrý, já mám tu druhou :-( nebodovou :-(, co vidím, to nezbodnu :-)!

19.12.2017 05:43:55 | Fany

...musíš vidět, teda dívat se na zdravý věci k jídlu...ty zbodnout můžeš...;-)

19.12.2017 15:33:29 | bogen

:-) aha :-))!

19.12.2017 16:18:33 | Fany

Tak moment, za 1. při čtení " OBYČEJNÝ ČLOVĚK" se zatřásla země a z božského olympu na mě zahrozil ukazováček a ženský hlas zakřičel : " opovaž se tomu věřit" byl to hlas bohyně humorných povídek. Takže pozor.
dále v místech " Fany nikdy, Fany dělá a Fany nemá " se ozvalo neber jméno boží nadarmo.... a to už jsem se fakt lekl. Ale úplnou jistotu jsem měl až v závěru ve tři ráno nevstává žádný obyčejný člověk jak se nám snažíš namluvit. Nene kdepak jen boží očka nad námi bdí i v tuhle nekřesťanskou hodinu :-)

16.12.2017 10:25:21 | klaun

:-) klauníku milý, jsi mě rozplakal :-(, a to je právě ten důkaz té obyčejnosti, bohové určitě nepláčou :-), ale STrašně Ti děkuju za boží koment :-), vážím si ho moc, jsi mezi všemi klauny - jednička!, dokážeš rozesmát i rozplakat, a to je síla :-)!

16.12.2017 13:46:03 | Fany

Fany v Praze STejně přemítá, zda se ovce nepasou na obecním, nebo zda se pes nepodhrabal a neskáče na fenku starosty :) Nebo neé?

16.12.2017 09:05:06 | Prey Miley

:-), no, dyť říkám, že mě má ten Prey Miley přečtenou :-), je to přesně tak :-))! A díky moc a přeju bezva den :-)!

16.12.2017 09:07:34 | Fany

...s rohlíkem na tváři až na konec světa...

16.12.2017 08:59:02 | Jort

:-) Jortí, s rohlíkem kamkoli :-))! Díky moc, ať máš pěknou sobotu s rohlíkem nebo radši s chlebíkem, viď :-)?!

16.12.2017 09:00:49 | Fany

...Tak...:-)

17.12.2017 01:54:59 | Jort

:-)

19.12.2017 05:42:51 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí