Typické věci

Typické věci

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že já na ty výstřelky moc nejsem . . . proč? . . . jo, to určitě! . . . nějak mi to chybělo či co . . . je to na pytel . . . konečně! Za inspiraci děkuji milému Frr :-)!

 

 

Typické věci

 

 

     Vy už vlastně víte, že já na ty výstřelky moc nejsem. Tuhle jsem vám o tom vážně přemýšlela a přišla jsem na to, že nejjistější je, když je všechno typické. ??? Proč? Víte vy, vůbec, kolik jsem onehdá musela připlatit za atypický dveře!!! Buďte rádi, že to nevíte! Že to chcete všechno vysvětlit podrobnějc? No, když jinak nedáte, tak dobrá. Dáme konkrétní příklad. Takže já jsem si dneska konkrétně koupila minisukni. Říkala jsem si, holka, ještě nejsi úplně odepsaná, tak když si vemeš mini, bude to zase fajn. Jo, to určitě! To jsem si myslela ale úplně bl . . . špatně. Začalo to tím, že mi ta minisukně venku zmokla. ??? Jak mi mohla minisukně zmoknout v tašce? No, právě, vona totiž nebyla tak úplně v tašce. Já si ji v tom obchodě rovnou voblíkla. Zkrátka jsem si chtěla: „konečně! užívat ty lačné pohledy mě míjejících mužů“, a to co nejdřív, tedy hned. Nějak mi to chybělo či co. Jenomže! pršelo! a když jsem teď přišla domů, koukám, že je zle! Nemyslete si, já si nekoupila menší číslo, ale najednou v ní mám zničehožnic nějaký tlustší nohy . . .

 

     Tááákže, co vám mám k tomu víc říct . . . Je to na pytel, jak říkala moje babička. Peníze fuč a v mini nemůžu ani k popelnici. A přitom jsem si měla už: „konečně! užívat ty lačné pohledy mě míjejících mužů“ . . . Ale!  n i c  n e  b u d e  ! ??? No, proč asi?  Voni to udělali z bl . . . špatnýho materiálu a vona se mi prostě smrskla! Zase nějakej ten jejich výstřelek! To voni nemůžou zůstat u toho, co funguje?! Voni musí furt vymejšlet ptákoviny, a lidi jako třeba zrovínka já na to pak šeredně doplatí . . . Takže teď sedím doma na fleku v nový nepoužitelný minisukni a je mi dost šoufl, jak je ten celej svět převrácenej vzhůru nohama. Ano, ano, už ani ty minisukně nejsou, co bejvaly . . . A do toho přichází můj životní partner, mrkne na mě jen tak mimochodem cestou ode dveří k ledničce a prohodí: ty, hele, a nemáš tu minisukni malou?, že v tom máš nějaký větší (rozumějte: tlustší!) nohy . . . Ssssím tě, mám ji akorát!, zasyčím. No, chápete to??? Tohle! si mi dovolí říct po mnohaletým soužití!!! Ale co se divím, dyť je to typickej chlap! ??? Cože? No, jo, vlastně máte pravdu. Ještěže tak! . . .

Autor Fany, 28.12.2017
Přečteno 567x
Tipy 23
Poslední tipující: Iva Husárková, Penzista, Frr, AndreaM, Amonasr, piťura, Kett, Kubíno, Sanneke, Jort, ...
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

JSEM MILÉ DÍTĚ ZCELA PŘESVĚDČEN O TOM, ŽE I SRAŽENÁ-PŘIPOPRCATĚLÁ MINISUKNIČKA TI TUZE SLUŠÍ!!!!!!!!
PS připadá-li Ti přeci jen malá-snadná pomoc: BUĎ POD NÍ NA OSTRO:-))))):-)))):-DDDDDDDDDDDD*

01.01.2018 03:22:54 | Frr

:-( tak Ti milý Frr vážně nevím, co dělat :-(, naostro už to bylo předtím :-( :-))! Krásné veselé díky posílám Ti :-)!

03.01.2018 05:36:10 | Fany

Mini...! Ty jsi moje krevní skupina, ty já nosím pořád, i teď v zimě! A poradím ti jeden fígl: kup si černé punčochy a máš po starostech, černá přece zeštíhluje, takže jakápak zdrcnutá sukeň a "velký" nohy! :))) Budeš zase sexy jedna dvě! A chlapům budou vypadávat oči z důlků, to si piš! :)

30.12.2017 22:28:20 | AndreaM

:-)) Andreo, má krevní skupino :-), díky za Tvoji radu! teď už jsem úplně klidná - déšť nedéšť, větší nebo menší (nohy), budu chodit hrdě, ať koukají :-))! Díky moc Ti za Tvůj zájem a přeju bezva veselé dny :-)!

31.12.2017 05:07:14 | Fany

I já bych se otočil. Cokoliv odhaleného mne totiž vyvede z jakéhokoliv soustředění. Věřím, že by se mi to líbilo. No a taková fotečka by nám asi určitě osvětlila, jak "hrozné" to bylo! :-)) Humorem sobě vlastním jsi mi prosvětlila tento sychravý den, Fany.

28.12.2017 14:20:51 | Koblížek

:-) díky Koblížku veselý za veselý koment :-), a jestli tedy máš zájem o nějakou moji fotečku - samozřejmě úplně odhalenou, tak mrkni na profil :-))! A děkuju moc za milou pochvalu, vážím si jí, hezký den Ti, pasáčku :-)!

29.12.2017 06:32:59 | Fany

Óóó... no prostě kočka! Dokonce v týmových barvách! :o)))

29.12.2017 10:07:21 | Koblížek

:-)) tak asi to bude pravda, už jsi druhý s touhle pochvalou :-))!

30.12.2017 13:18:54 | Fany

Již tam pospíchám!!!! :o)))

29.12.2017 10:05:41 | Koblížek

:-) tak pospěš, ať neuteču, nebudu tam věčně :-))!

30.12.2017 13:18:23 | Fany

Já nevím, jak ostatní, ale já bych se určitě otočil, samozřejmě nenápadně. :-D :-)

28.12.2017 12:46:09 | Kubíno

:-) jj, hlavně nenápadně :-))! I když víš, Kubíno, my ženy to stejně víme, máme na to radary :-))! Díky za Tvou vždy vítanou návštěvu :-)!

29.12.2017 06:28:02 | Fany

...tohle si dovolí především po mnohaletém soužití...:-)

28.12.2017 10:55:48 | Jort

:-( Jortí, tak máš samozřejmě zase pravdu :-( :-))! A děkuju mockrát, měj se fajn :-)!

29.12.2017 06:26:37 | Fany

Fany...už jednou jsem Ti psala, že máš doma poklad! Vždyť Tvůj životní partner si všímá, co máš na sobě! Připomnělo mi to vtip: žena si před příchodem manžela nasadí plynovou masku - chce ho překvapit - a když přijde domů , ptá se - hádej, co je na mně nového? - a manžel se podívá a odpoví - vytrhala sis obočí? **ST**

28.12.2017 09:48:18 | Anděl

:-) milá Anděl-ko, když jinak nedáš, tak já se fakt už dneska podívám, jestli je poklad :-))! A ten vtip je super :-))! Díky moc :-)!

29.12.2017 06:25:46 | Fany

Fanynko, to jsem se upřímně a po chuti zasmála. A jako bych to sama zažila. Jak my ženy se snažíme být krásné a ono je to všechno nakonec nějak na "pytel". ST*

28.12.2017 09:41:48 | Šípková Růženka

:-) milá Růženko, děkuju Ti hezky za empatická slova, ty vždycky potěší :-)) a přeju pohodová a veselá rána - nejlépe každá :-))!

29.12.2017 06:22:51 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí