Pořád rovně . . .

Pořád rovně . . .

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že i já . . . bylo hodně veselo . . . stává se . . . jak ten náš život kráčí . . . tááákže, opět si rozšíříme naše obzory . . . bylo to super

 

 

Pořád rovně . . .

 

 

     Vy už vlastně víte, že i já jsem vcelku běžný občan s běžnými potřebami. Ano, ano, a jak už známe ze školy, potřeby je potřeba uspokojovat. Kdykoli jsme ve výuce došli k tomuto tématu, bylo hodně veselo. Jó, to byly časy . . . No, nic, to jen tak na okraj. Je ale pravda, že s touto pravdou vcelku v poklidu procházím životem, takže - ono na tom asi něco bude. Pro připomenutí je to například: potřeba č. 1 - pít (nejlépe to, co mi chutná), potřeba č. 2 - jíst (nejlépe to, co mi chutná), a potřeba č. 3? Tak ta by mohla být například potřeba se . . . se sdružovat s nějakou osobou blízkou (nejlépe, jak to jde). Stává se, že ono se nám pořadí důležitosti uvedených potřeb mění dle toho, jak ten náš život kráčí. ??? No, to je přece jasné! Někdy je na prvním místě prostě potřeba č. 3, to dá rozum. Jinak máme samozřejmě další potřeby, jako jsou například: potřeba prát, vařit, uklízet (ženy), potřeba neprat, nevařit, neuklízet (muži). Ale! ty zase nejsou tak důležité ve srovnání například s potřebou č. 3, která, jak již víme, se hodně často stává potřebou č. 1. Ále, už na vás vidím, že vám ta původní trojka, která se z nějakého podivného důvodu furt a furt cpe na to první místo, taky začíná bejt protivná, takže! jdeme dál.

 

     Tááákže, opět si rozšíříme naše obzory. Ony nejen, že si ty potřeby mění místa důležitosti, tzv. lážo plážo, zkrátka jak je napadne, ale navíc! ony ještě přibývají nové . . . Ano, ano, je toho docela dost, a na mě toho bylo dost právě tuhle. Náhle jsem pocítila zcela novou potřebu a vás už určitě zajímá, vo co šlo? Tak byla to potřeba „zastavit“. Nemyslete si, nebylo to lehké ale naopak! bylo to docela těžké, protože vona vám mě přepadla zrovínka, když jsem jela ve štrůdlu po hlavní. Chvilku jsem s tím bojovala: zastavit, nezastavit, zastavit, nezastavit . . . No, už vás nebudu dýl napínat. Nakonec jsem na tý hlavní nezastavila a zastavila na vedlejší. Bylo to super, fakt jsem si to užívala. Jenomže!  vtom mi někdo zaťukal na okýnko. Vy, kteří mě už znáte, správně tušíte, že smolařka jsem a smolařkou zůstanu. Byl to von! Paní, tady nemůžete stát, ozvalo se. Já tu vůbec ne-stojím, já jsem tu jenom za-stavená, namítla jsem. Že vy nevíte, kudy dál? Chcete jet na Prahu nebo na Brno?, ozvalo se smířlivě. Váhala jsem, jestli mám přiznat, že vlastně v tom životě nevím kam . . . ale pak jsem tuhle potřebu „sdílení“ spolkla a špitla: na Prahu. Aha, usmál se mile, tak to musíte zpátky na hlavní a pak   p o ř á d    r o v n ě  . . . 

Autor Fany, 06.01.2018
Přečteno 504x
Tipy 15
Poslední tipující: Iva Husárková, Kubíno, Jort, Sanneke, Amonasr, kudlankaW, banan, Frr
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fany jako vždycky....1.

20.01.2018 23:07:57 | Petrlesna

:-) jééé, tak to mě moc těší, Petrlesno, díky hezky a měj se fajnově :-)!

21.01.2018 13:37:50 | Fany

Já ty potřeby zkrátka potřebuji, i když rada o cestě někdy není k zahození, ale to zase ve chvíli kdy nejde navigace, zapomenu automapu a mobil klekne, v tu chvíli řadím na první místo potřebu čtvrtou... a jindy zase stou, ovšem rozesmálo mě to... . Schválně ,kdyby jsi mu řekla svoji upřímnou myšlenku, jak by ten hodný člověk asi reagoval... :-D :-)

10.01.2018 03:01:54 | Kubíno

:-) milý Kubíno, to máš se mnou těžký, já se naviguju se sama :-), v mapách totiž nenajdu kromě vodní plochy nic a mobil mi občas odpočívá doma :-), ale, jak vidíš, hodných mužů zákona se vždycky najde dost :-))! Díky moc za Tvoji fajn úvahu a hezký celý den :-)!

12.01.2018 07:00:55 | Fany

Obdivuji ty, kteří jezdí za nosem, já za nosem raději jen chodím. :-D
Tobě také přeji hezký den :-)

12.01.2018 13:30:18 | Kubíno

:-) jj :-)!

12.01.2018 15:17:54 | Fany

nejdřív jsem jemně znejistil,když se tady objevila zmínka o škole...
pak jsem si oddech,ano jsi běžný občan s běžnými potřebami,uf má občanku...
No a co mě zklamalo,že tady nejsou obrázky potřeb 1,2...:-)
PS: není nad chápavého muže ,viz příhoda na konci :-)

09.01.2018 19:54:53 | Danger

:-) ano, ano, je to tak, Dangere, opravdu už mám občanku pár let :-), víš, fotky jsou u všech básniček, tak si myslím, že to úplně stačí :-), jinak v archivu MIRA Photography jsou samozřejmě i ty, které by se krásně hodily k potřebám č. 1, č. 2 a nejlépe snad k potřebě č. 3 :-)). A nakonec - chápavých mužů není nikdy dost, myslím, že tato potřeba je pro nás ženy STrašně důležitá :-)! A hlavně, Ti hodně děkuju :-)!

12.01.2018 06:55:01 | Fany

Potřeba 3
máš to v hlavě správně srovnané
a jsem přesvědčen, že se Ti i daří ji utišit stoprocentně :)

06.01.2018 14:04:43 | kudlankaW

:-) ó, tak to vážně netuším, Marty kudlanko kudláčku, musel by ses ho zeptat :-))! Díky mockrát, měj se fajn :-)!

12.01.2018 06:49:28 | Fany

Z té první části by z tebe měl Einstein velkou radost. :-)

06.01.2018 10:50:23 | banan

:-)) myslíš, Franto :-)? tak já se ho zeptám :-)! Díky hezky, přeju Ti hezký den celý :-)!

06.01.2018 11:16:03 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí