V jednotě je síla

V jednotě je síla

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že já . . . no, tedy když jinak nedáte . . . bylo nám spolu fajn . . . hele, znáš to . . . ne!!! zařvala jsem . . . tak už se nemrač

 

 

V jednotě je síla

 

 

     Vy už vlastně víte, že já se snesu s každým. I když úplně s každým taky ne . . . ??? Á, teď na vás vidím, jak vám uši hoří zvědavostí. No, tedy když jinak nedáte, tak to tady dneska prásknu. Vzpomínám, jak donedávna byl u nás doma mír, jak se říká, pohoda, klídek, tabáček. Jenomže! V poslední době jsem si všimla, že to mezi námi začalo nějak víc a víc drhnout. Tedy, když o tom teď vážněji přemýšlím, ona už dřív sem tam vystrkovala růžky. Teď s ní ale zkrátka není k vydržení. A kde jsou ty časy, kdy jsme bok po boku ve vzácné shodě pluly životem, a bylo nám spolu fajn? ???  Ptám se podruhý. Kde jsou? ??? Odpovím si tedy sama:  jsou navěky fuč  . . . Ano, ano, chová se jako malá rozmazlená holka, která jenom furt něco chce! Jenomže! Malý usmrkaný holce strčíte lízátko a máte vod ní alespoň na chvíli pokoj! Ale tahle? Ne! Nemyslete si, že já to s ní mám lehký, ba naopak! Mám to s ní docela těžký. Ale co s tím, když je na vás někdo přilepený, jak říkala moje babička, jak ta smola, a votravuje a votravuje a . . .

 

 

     Tááákže, už vážně nevím, co dál. Tuhle jí, samozřejmě v dobrém, povídám. Hele, znáš to, v jednotě je síla. To prostě nejde, aby tys šla nalevo a já zase napravo. A můžu se na něco zeptat? zeptala se. Jo, samozřejmě. A víte, co mi ten drzoun drzej řek´?  A můžu jít rovně? Ne!!! zařvala jsem. Je potřeba, abychom my dvě táhly za jeden špagát! Chápeš?!?! Koukala na mě pak nějak dospěle, že by jí to docvaklo? Bohužel ten den jsme měly zase jeden výšlap po nějakých těch  obchodních řetězcích, a co vám mám povídat? ??? Byl to jeden velkej stres. Táhla mě od jednoho regálu k druhýmu! Co peněz to stálo! A prej ještě ten bio jogurt a chia semínka, jo, a taky brusinkový džus. Jé, hele, a ten čaj, ten by mohl bejt príma! Co se couráš? Támhle mají kurkumu a zázvor s medem! Víš, nechci ti do toho moc kecat, milá zlatá, neodpustila jsem si, ale abys jednou na tu zdravou výživu nezašla. Musela jsem si do ní rýpnout, když už to, panebože!, z košíku přetejkalo.

 

 

     Tak už se nemrač, šibalsky na mě mrkla, když pod plnýma taškama funěla jako lokomotiva. Dyť já to s náma taky myslím dobře. A v jednotě je síla, ne? Prohodila pak už doma roztomile, má milá tělesná schránka. Možná bych se na ni i usmála, ale to nejde, když máte plnou pusu ovesných vloček . . .

Autor Fany, 20.02.2018
Přečteno 714x
Tipy 22
Poslední tipující: Květka Š., Frr, Iva Husárková, Jort, Amonasr, Sanneke, Lighter, Akyš, banan, Anděl, ...
ikonkaKomentáře (24)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:o)) :-))) tys mi teda dala, Fany. Kam ty na to chodíš? To my to spolu táhnem za jeden provaz bez problémů už hódně dlouho a je to na nás i doST VIDĚT.

28.06.2018 07:23:08 | Koblížek

:-) no, ona v jednotě je síla, tááákže milý Koblížku, určitě jsi silný chlapík :-))! Díky, moc, hezký den Ti :-)!

28.06.2018 14:15:35 | Fany

Fany-nko, víš Ty vůbec co to je pro dědka za radost si přečíst takovejhle pěknej veselej textík od svého pravnoučete ? :-D ST*

21.02.2018 10:02:47 | Frr

:-)), dědáčku Frráčku milý, já děkuju za Tvoji milou přízeň i trpělivost, kterou se mnou - tak nezvedenou pravnučičkou máš :-))! Hodně díky :-)!

21.02.2018 15:38:30 | Fany

je mi S Tebou moc hezky Fany protože jsi mě zase od plic rozesmála a nejhezčí je konec umíš umíš umíš :-))

21.02.2018 08:10:29 | Iva Husárková

:-( ach, Ivi, mám hlavu jako ten pštros v písku, tohle mi nedělej, víš, že já jsem osoba stydlivá :-(, ale jináč - krásně děkuju a ozvu se, co nevidět :-)!

21.02.2018 09:32:28 | Fany

:-)) Dani klídek však my čarodějnice jsme ve spojení pořád vždyť víš jednota síla krásný den :-))

21.02.2018 09:34:10 | Iva Husárková

:-))! I Tobě moc krásný :-)!

21.02.2018 09:35:48 | Fany

:-))

03.03.2018 11:14:02 | Iva Husárková

:-)

04.03.2018 14:25:17 | Fany

...tuhle jsem na cestě k doktorovi M. přemýšlel o tom, jak by se mě skvěle vykračovalo kdybych ssebou nemusel tahat to tělo...:-)

20.02.2018 15:36:35 | Jort

:-) tak já věřím, že by ses jinak Jortí, samozřejmě! tak netáhnul, ale přímo bys letěl tryskovou rychlostí :-))! Pěkně děkuju a taky takový den přeju :-)!

21.02.2018 09:31:22 | Fany

Tak nevím proč jsem si vzpomněl na Jednotu! Ta měla všechno v jednom obchodě, ne? Hlavně jen jedno na výběr, nemusel se člověk stresovat výběrem z různorodého konkurujícího si zboží. Jak má dnes člověk vědět, který zboží z těch všech je lepší? Já si nikdy nemůžu vybrat, ten stress...:-))

20.02.2018 12:05:25 | Lighter

:-( Lightere, Tys tomu ale dal! :-( jsem celý dopoledne přemýšlela nad Tvými slovy, no, možná jsem na to přišla, ono to vypadá, že ty dvě slova mají totiž hodně podobných písmenek, tak proto asi :-))! Jó, stres ten zrádný je, ten nás jednou zabije :-(! Snad ne :-), díky za pěkný vzpomínací koment a tak :-)!

20.02.2018 14:29:13 | Fany

Pozor, přemýšlení může škodit!:-( Chtěl jsem jen vyjádřit, že hrozně nerad shopuji. :-))

21.02.2018 11:46:42 | Lighter

:-( rozumím, tak příště už se mnou nemusíš, ale když přijdeš jen tak, budu ráda :-))!

21.02.2018 15:35:53 | Fany

Ale já nebudu rád , mám zřejmě shopofobii. :-))

22.02.2018 11:42:42 | Lighter

:-) to přece není žádný problém :-), dáme šáteček přes očička :-))!

23.02.2018 13:32:19 | Fany

já a on (Alberto Moravia)

taky vedu takové rozhovory

hlavně bůček, krkovička, tlačenka...

20.02.2018 09:06:34 | Akyš

:-) Akyšku, a co takhle bůček, tlačenka, krkovička, ovesné vločky? to zní taky dobře, ne :-))?! A díky mockrát, měj se, ať Ti chutná :-))!

20.02.2018 14:26:48 | Fany

:)Fanynko...otázku zda tělesnou schránku poslouchá hlava řeším neustále. A musím řícet, že jo! Tys na to má zlatá kápla! Medovou kapkou na můj jazyk, kterej dostal ohromnou chuť na něco dobrýho! A že hlava říká - co blázníš? Vidíš ten stůl plnej papírů? To musíš vyřídit!? ...ba ne. práce počká. Jdu mrknout co tu mám dobrýho...:):):) **ST**

20.02.2018 07:06:48 | Anděl

:-( Anděl-ko, Anděl-ko, tak Ti nevím, zase dostaneš vynadáno, rozmysli si to ještě :-))! Děkuju za pěknou návštěvu :-)!

20.02.2018 14:24:59 | Fany

Fanynko pozdě.....už je sežráno co bylo v šuplíku:)

21.02.2018 06:32:31 | Anděl

:-) nevadí, Anděl-ko, jsem přesvědčena o tom, že máš ty šuplíky určitě ještě dva - nejmíň :-))!

21.02.2018 09:43:04 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí