Pravidlo správného výběru

Pravidlo správného výběru

Anotace: Minipovídka o: Možná jste si všimli . . . no, když jinak nedáte . . . aby se neřeklo . . . tááákže . . . že už jste to někde slyšeli? . . . byla jsem v klidu . . . sakra

 

 

Pravidlo správného výběru

 

     Možná jste si všimli, že je důležitý si umět správně vybrat. Ano, ano, to kolikrát uděláte chybu někde na začátku takříkajíc, když je ještě všechno v plenkách a pak . . . ??? No, přece pak už je to všechno v kýblu, jak říkala moje babička. Správný výběr je zkrátka ten základ. ??? Ále, zrovínka na vás vidím, jak mrkáte na souseda, jako, cože to zase dneska bude? Co zase vymyslela ta jedna přechytralá? No, tak když jinak nedáte. Ano, opět jste se trefili. Něco jsem vymyslela. Víte, ono je potřeba být maličko in, ne moc, to je docela otrava, jak se to do nás ze všech stran valí, ale jen tak ždibec, aby se neřeklo. A tak jsem si vám tuhle řekla. Jo, holka, bez afirmace to dneska vopravdu nepude! Že nevíte, co to je? No, nic si z toho nedělejte, ani já jsem netušila. Jenomže! pak se mi rozbřesklo, že právě tohle! mi v tom mým životě vážně chybí, když jinak rohlíky a mlíko máme.

 

     Tááákže, jak už mě znáte, já od slov nemám daleko k činům. Ráno jsem se do toho s vervou pustila a ejhle! večer už byla afirmička na světě. A vás by teď určitě zajímalo, jaká je? Jestli malá, velká, štíhlá, tlustá? Ne, není tlustá, tlustý já nerada. Je docela štíhlá, vlastně jsou to jen tři slova. Taky je potřeba, aby si to člověk zapamatoval, že jo. Takže, nebudu vás dýl napínat, koukám, že už dýl stejně nevydržíte. Ty kouzelný tři slůvka jsou: Zítra bude líp! ??? Že jste to někde slyšeli? No, bóže, tak třeba není tak úplně originální, ale hlavně! že bude fungovat! A tu máš, čerte, kropáč, ne, to babička neříkala, to jsem si řekla já, když jsem hned druhý den měla možnost si ji řádně vyzkoušet. Kousla mě totiž kočka, ale byla jsem v klidu a řekla si: Zítra bude líp! Zítra byla ruka oteklá. Byla jsem v klidu a řekla si: Zítra bude líp! Zítra byla ruka ještě oteklejší. Byla jsem v klidu, a když mi dávali kapačku, že mi tu ruku rozříznou, řekla jsem si: Zítra . . . Sakra, asi chyba v matrixu . . .

    

Autor Fany, 04.05.2018
Přečteno 570x
Tipy 20
Poslední tipující: Iva Husárková, Jort, zelená víla, Sanneke, Frr, Kubíno, Anděl, Lighter, Koblížek, Amonasr, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nu já si myslím, že dnes je líp, už dnes a nebo, že v zásadě pořád je dobře, protože i když to stojí za houby, nic tu situaci nezmění a tak ji beru tak jak je a má nálada je dobrá :-))
pracuji mimo jiné nově s lidmi s alzheimerovou chorobou, ze začátku mi to bralo veškerou mou energii a po práci jsem dokázala jen dýchat... dnes v tom vidím spousty pozitivních věcí i přes tu hrůzu, která to je, především pro rodinu... pro ně je vše poprvé každou chvílí... radují se z toho poprvé... a já se raduji s nimi z každé maličkosti, která se jim povede... z každého okamžiku, který jim přijde nepřekonatelný a že jim přijde téměř každý... :-)... a i když je v tom spousty nepříjemných věcí a faktorů, učíme se je společně překonat a radovat se z těch, které jsme zvládli... :-) ať žije matrix :-)

04.05.2018 23:18:20 | zelená víla

:-) děkuju moc zelená vílko za krásný dlouhý koment, kterým odhaluješ hodně ze svého života, svoje názory, smutky, radosti, je toho hrozně moc, vážím si toho, dokážu si představit, s čím se setkáváš, sama jsem se starala o hodně nemocné rodiče a vím, kolik síly je potřeba, aby člověk vydržel. Přeju co nejvíce radosti Tobě i Tvým blízkým :-)!

12.05.2018 19:34:11 | Fany

Fanyn-nko, dítě sladký...vidím, že ten "matrix" některá sensitivní dítka straší dodnes....ale chápu to..já byl min. čtvrtek v pravé poledne na slavnostním ukládání urny s popelem mé tetičky Mileny do společného příbuzeneckého hrobu...sraz hrstky příbuzenectva se měl konat o půl dvanácté před branou hřbitova...asi 10 min. před půl přišla má sestřenka /jinak dcera zesnulé/ a já jí řekl, že už raději vykročím k hrobu, poněvadž se pajdám o berlích..vykročil jsem...všude mezi hroby pusto prázdno-inu před pravým polednem..zaslechnu za sebou kroky..otočím se-za mnou kráčí několik zachmuřených chlapisek v černých oblecích-většina má na očích černé brýle...zkoprněl jsem a přišlo mi, že mě pronásledují figury z Matrixu...ve skutečnosti to byli už statní dospělí synové muže mé sestřenky s otcem Zvonimirem /původem Srbem/ které jsem cca 5 let neviděl*HA!!!*

04.05.2018 16:02:27 | Frr

:-( milý Frr pradědáčku, moc Ti děkuju za Tvé povídání, i když je to takhle smutný :-(, a máš naprostou pravdu s tím matrixem, dlouho se mi o těch chlapících zdálo, jak mě pořád pronásledujou, fuj :-(!

04.05.2018 19:17:53 | Fany

Fanynko - to znám....druhého bych hned hnala k doktorům, ale sebe ne....nojo - ale je otázka proč? proč tě vlastně kousla? to by mne tedy zajímalo!

04.05.2018 12:26:54 | Anděl

:-) Anděl-ko milá zvědavá, klidně Ti to prozradím, kousla mě kvůli mojí bl-hlouposti :-))! A mockrát díky i za tu doušku o doktorech, tak už to my holky asi máme zakódovaný :-(.

04.05.2018 19:14:55 | Fany

Řekl bych, že jsi špatně zvolila heslo! Skutečný optimista si sugeruje "Dneska je líp!". I když to taky nefunguje, hned se cítí lépe. :-))

04.05.2018 11:22:51 | Lighter

:-) tak jsem ráda za Tvoji vzácnou návštěvu, Lighterku, páč to bývá jednou maximálně dvakrát za deset let :-)), ale protože já jsem v otázkách pesimismu a optimismu úplný štěně na rozdíl od Tebe, tak raději mlčím :-(, tu Koblížek už mě chtěl popravit a mám docela strach, co by sis na mě vymyslel Ty :-(! Ale jinak ještě pár posledních slůvek, stačí úplně tři: dík, dík, dík :-))!

04.05.2018 19:11:56 | Fany

Neděkuj, já optimistům přeji jen to nej, oprava: nej...horší! Odsuďte je k životu, ten je naučí! :-)))

07.05.2018 11:59:26 | Lighter

:-))!

12.05.2018 19:26:14 | Fany

:-)))) :o))) Seš fakt praštěná. :-)))
Jak říká klasik (JdC):
"Jsou chvíle, kdy by se optimiSTé měli popravovat!" ;o))

04.05.2018 10:17:46 | Koblížek

:-( tak klasiku Koblížku, Tys mi ale dneska nandal :-(, prvně mě praštíš :-(, pak mi cituješ nějakýho klasika, kterýho vůbec neznám :-( a na závěr bys mě stejně nejradši popravil :-(, jdu domů . . . ale že jsi to Ty ovčí pasáček mně sympatický, tak jsem to jako nečetla a beru si ty tipky :-))! A díky :-)!

04.05.2018 19:07:17 | Fany

já na to věřím: Zítra bude líp! jenže proč je teda pořád dnes? :-)

04.05.2018 08:22:27 | hledač

:-( a nemohla by za tím být třeba chyba v matrixu? zkus nad tím pouvažovat :-))! Ale jinak fakt děkuju pěkně a pěkný večer, hledáčku :-)!

04.05.2018 19:02:43 | Fany

no je v tom nějakej bordel :-)

04.05.2018 21:25:29 | hledač

:-) chaos nad chaos a pak v tom má člověk nějak žít :-))!

12.05.2018 19:25:26 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí