Lidi jsou . . .

Lidi jsou . . .

Anotace: Minipovídka o: Možná jste si všimli . . . a to si hned zapište . . . speciálně dneska . . . upřímně? . . . nemůžete přece brát vážně všechno . . . tááákže . . . oči jí svítily vzrušením . . . rozumíte tomu?

 

Lidi jsou . . .

 

        Možná jste si všimli, že lidi se liší . . ., a to nejenže jeden od druhého, druhý od třetího, ale pozor! velmi často i ten třetí od toho prvního . . . vo těch dalších radši ani nemluvím. Ano, ano, a teď vám tady prozradím něco hodně důležitýho! A to si hned zapište, protože jsem tomu věnovala notný kus svýho života, abych zrovínka dneska, to je mi ale náhodička!, dospěla k nezvratnému zjištění, že   l i d i    j s o u   r ů z n ý !  Příklady? Příklady! Ále, von vám bude klidně stačit jeden, když je dostatečně pádnej. Speciálně dneska jsem si pro vás připravila jednu osobu, na které vám to budu hezky demonstrovat. Je možný, že ji někdo z vás zná. Upřímně? Je dost divná. Občas se tu vyskytuje a porád něco vymejšlí, jakoby nestačilo, že už je stejně všechno vymyšlený, a votravuje s tím svoje okolí. No, jmenuje se Fany, nebo tak nějak. Tak aby bylo jasno, tohleto nebude žádný vobyčejný pomlouvání, nýbrž řádně dokončený objektivněsubjektivní malý test čili minitest. My se prostě mrknem týhletý ženský na zoubek, jak říkala moje babička. ??? Ale nééé, doopravdy, nemůžete přece brát vážně všechno, co tu plácám . . .

 

      Tááákže, zvolila jsem metodu, která nám pomůže tuhletu existenci rozpitvat skrz naskrz podle jejího pohledu na štěstí. Co jí dělá šťastnou? No, a tím pádem poznáme, co to je zač! Tak jsem vám ji celej minulej tejden pozorovala. Plížila jsem se za ní na každém kroku. Hlavně si prosím vás nemyslete, že to bylo nějak lehký! Ne, ba právě naopak! Bylo to docela těžký! Jen si to představte! Furt za ní, kam se vrtla a ještě! nenápadně! Ale, povedlo se! Vodhalila jsem jí! ??? Á, vás už určitě zajímají nějaké ty pikantní podrobnosti. Dobrá, máte je mít! To ráno vyskočila z pelechu ještě před slepicemi. Bylo to fakt divný. Oči jí svítily vzrušením a když ten pěknej traktorista s tím vozem přijel, málem jsem to vzdala, jistě chápete, že zase nemusím bejt u všeho . . . Jenomže! von to vysypal a byl v tahu. Tahleta Fany tam pak nad tou hromadou stála, oči jí porád svítily, nosem nasávala, zřejmě tu erotickou atmosféru a najednou z ní vypadlo, cituji: super, bezva uleželej . . . ??? No, rozumíte tomu? Vona byla šťastná nad hromadou hnoje . . . No, alespoň se teda potvrdilo, že  l i d i   j s o u   f a k t   r ů z n ý . . .

Autor Fany, 26.07.2018
Přečteno 609x
Tipy 25
Poslední tipující: Mysfpohybu, Kubíno, Amonasr, Anděl, Iva Husárková, Sanneke, Koblížek, Jort, Frr, Lighter, ...
ikonkaKomentáře (26)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fanynko, já si myslím, že vůbec není důležitý nad čím jsi byla šťastná. Podstata je v tom, že jsi BYLA ŠŤASTNÁ!!!! a to je nad všecko na světě. když si člověk může říct - jsem šťastnej....a věř mi - znám mnoho těch, kdo to říci nemohou...ale- já se směju! není nad uleželý hnůj! víš, jaká krása z něj vzejde????**ST**

27.07.2018 07:43:26 | Anděl

:-) milá Anděl-ko, copak nejen krása z něj vzejde, ale taky moc dobré věci pro naše jazýčky :-)! No, jsem ráda, že jsme opět za jedno jak v otázce štěstí, tak v otázce hnoje :-))! A děkuju hezky :-)!

27.07.2018 12:20:08 | Fany

velmi děkuji za demonSTraci osoby jménem Fany a za řádný objektivně subjektivní minitest odvedla jsi skvělou práci!!! test zcela vyvrátil resp. byl by vyvrátil (byly-li by jaké) moje pochyby a potvrdil bezvýhradné sympatie k ní... jsem Ti přemýšlela nad na krásným českým „na vrch huj vespod hnůj“ hnůj se dává na dno pravda... ale vyznívá to jako zneuctění vždyť chlévskou mrvu zlatem vyvažovati... nebo co tohle prohlášení „je internet kupa hnoje?“ kam nos začuchá očičko zacuká dehonestující neprávem očerňovaný užívaný v negativních souvislostech... fuj!!! máme přece jiná slova co třeba „na vrch huj vespod blůj“!!! s přáním krásného dne a s výkřikem "nepleťme si pojem - k pátečnímu rozmachu s organickým hnojem!!! :-))

27.07.2018 07:36:56 | Iva Husárková

:-) milá Ivi, od Tebe jsem ani nic jiného než takovou oslavnou ódu na chlévskou mrvu vážně nečekala :-))! Díky, že ve mně máš důvěru, to potěší, stejně jako Tvůj veselý komentík, pročež se zatím loučím také veselým zvoláním: Hnojivu zdar! :-)!

27.07.2018 12:24:41 | Fany

ZDAR!!! ZDAR!!! ZDAR!!! OOO***)))

27.07.2018 12:26:08 | Iva Husárková

:-))

27.07.2018 12:32:30 | Fany

Inu... lidé jsou různé...jak říká „klasik“. ...Blbé a pitomé...
Někoho vzrušujou holky, jiného kucí a halt pár jedinců se rozechvěje nad kupou hnoje. :-)) Má drahá manželína ovšem tento druh není. I když pravda, také s rozechvěje, a pak mi STriktně naznačí: „Vodnes si ten svůj hnůj do prádely...“ :o)

26.07.2018 18:15:40 | Koblížek

:-) milý Koblížku, my říkáme věcem, které již patří do prádelny - binec, ale hnůj je samozřejmě také moc pěkné, tímto zdravím paní Koblížkovou :-))! :-( jen upřímně doufám, že by se tu na literu ještě našlo takových pár jedinců jako ta Fany, kteří by se taktéž rozplývali nad bezva uleželým hnojem, víš, aby mi jako nebylo smutno :-( :-))!

27.07.2018 12:16:16 | Fany

Zřejmě je můj binec také více uležený. :-))

27.07.2018 12:58:57 | Koblížek

:-) ano, je možné, že paní Koblížková pro Tebe používá třetí stupeň nepořádku tj.: 1. stupeň nepořádek, 2. stupeň binec, 3. stupeň hnůj :-))!

01.08.2018 17:44:53 | Fany

A s neskonalou rozkoší!!

01.08.2018 21:16:23 | Koblížek

:-) Koblížku milý, já vůbec nepochybuju, že paní Koblížková je rozkošná žena skrz naskrz, protože, a to je přece úplně jasné, by sis ji jinak nevyhlédl :-))!

08.08.2018 11:21:05 | Fany

..to Ti povim...hnůj ale opravdu přesvědčivostí odéru předčí kdejaký sprej a syntetický parfém...někomu skutečnou pravůní vůní vzruší podprahové erotické pudy-aniž by tušil,že požehnané samčí-samičí klání z poctivejch časů, kdy hodina byla rajskou věčností..kdy se na nějaké přirozené vyměšování nehledělo s rozpaky-protože patřilo k přirozením slastně se prostupujícím v symfonii milování... :-D* :-))*

26.07.2018 14:24:18 | Frr

:-) milý Frr, vidím, že obyčejný tento hnůj jsi ve svém bezbřehé fantazii posunul někam zcela jinam, do jiných, řekla bych, vyšších pater, možná až do 9. :-), tam :-( bohužel mé oči již nedohlédnou, ale věřím Ti :-))! Veselý večer, pradědáčku :-)!

26.07.2018 17:03:52 | Fany

Jsme fakt různí!? Ale jak různí? Různě dobří, různě blbí, různě divní...?(Hlavně že ne HRŮZNÍ! To se často plete!:-) No tak zase nevím. Čím víc mi někdo tvrdí, jak jsme různí, tím více mám neblahý pocit, že jsme úplně stejní! :-))

A bezva uleženej hnůj je přece grunt hospodářství! Jen na vysokých ekonomických školách už na to dávno všichni zapomněli! Myslí si, že základem ekonomiky jsou manažeři...Ale zvláštní že slovo "manažer" už taky začíná pěkně zapáchat! Lidé si myslí, že to co dělají, je hnůj! Tak zase nevím. :-))

26.07.2018 14:04:14 | Lighter

:-) ó, Lighteříku, Ty ses tedy do toho zase obul :-))! :-( vzdávám se, lidé jsou sice různí, ale taky stejní :-)! Na otázce "hnoje na poli" se, myslím, opravdu shodneme, tam má své místo, hnůj, který se pak nachází kdekoli jinde, pak nečiní užitek, ale škodu :-(, přinejmenším našim nosíkům :-))! A samozřejmě, že díky :-)!

26.07.2018 17:00:24 | Fany

:-))

27.07.2018 11:05:02 | Lighter

:-)!

27.07.2018 12:13:23 | Fany

Tááák takhle teda fakt né, tohle bylo naposled co si mi to udělala...
ééé -nechte si laskavě ty dvojsmysly- co jsi mě táááááááááááááááááááákhle
napínala. U věty Vodhalila jsem jí! jsem se přistihl jak žmoulám netrpělivě svojí buřinu, u erotické atmosféry jsem začal hryzat krempu a u super bezva
jsem rozcupoval i stužku na klobouku. Jsem zcela vyčerpán, zničen, schoulený v uzlíček nervů. prostě se ti to povedlo jako vždycky :-)

26.07.2018 10:55:23 | klaun

:-( rozumím a kaji se :-(, prosím, veškeré náklady za Tvé zničené věci zašli na adresu: Fany, k ní domů :-). A na uzlíček nervů zabírá meduňka, zasílám zdarma klauníkovi na adresu: klaun, k němu domů :-)! Díky hezky, ale neslibuju, že se polepším, však mě znáš, jak můžu, tak si dělám bžundu :-))!

26.07.2018 16:55:06 | Fany

Fuj to jsem se po ránu orosil.
"My se prostě mrknem týhletý ženský na zoubek"
Už jsem si myslel, že jinam.
Ale blíží se nařízení EU, každej bude mít štítek! Né energetický, ale nadhlavní-pohlavní, tam bude je-li muž či žena. A samozřejmě kam se orientuje.
U mne v Lesním království, ve voliérách dravých ptáků, je nejlépe vidět jací my Češi jsme! Kohouti České zlaté kropenky už od dvou ráno sedí na střeše svýho kurníku a řvou jak pominutý. Čímž budí Hamburgský německý a Australky velké. Tedy u mne neplatí, že je možné vylítnout z pelechu (opravuji z Královské nebeské postele) před slepicemi. To bych se opravdu nevyspal.
Valník hnoje? Hotová vzácnost! (A moje guáno je zcela neprodejné, aby bylo jasno...

26.07.2018 08:28:42 | Lesan

:-) milý Lesane, králi, opravdu mě zaujalo Tvoje velmi propracované sledování kohoutků a slepiček ve Tvém ctěném království, zdá se, že Ty víš, jak vládnout, aby vládl jakýs takýs pořádek :-))! A co se týká problematiky hnoje, pozoruji, že by si tento zasloužil přinejmenším malou samostatnou kapitolku :-))! Díky, pozdrav celému Tvému královskému dvoru :-)!

26.07.2018 16:50:34 | Fany

Jak já té holce rozumím...:))

26.07.2018 07:37:53 | Dreamy

:-)) Dreamy milá, já někdy taky :-))! Hezké díky posílám, už máš naložíno :-)?!

26.07.2018 07:47:02 | Fany

Okurky?Ještě žádné nemám. Zelí?To půjde do hrnce teď o víkendu a hnůj?Tak ten už by bylo záhadno naložit a vyvézt na pole. Ještě zbývá vymlátit ječmen,což bude tuto neděli a pak budou mít tu čest nasávat libou vůni i sousedi,jak se do toho hrábne.:))

26.07.2018 08:30:15 | Dreamy

:-) nene, nemyslela jsem okurky ani zelí a ani hnůj :-), spíš dřevo dřevíčko :-))! Nevím, jestli se to ještě říká, ale když jsme jako děcka jezdili na výlety a někde byl cítit hnůj, říkali jsme: vůně domova :-))!

26.07.2018 15:44:55 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí