Tolerantní žena

Tolerantní žena

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte . . . někdy jindy, jo? . . . ano, chlapci, teď jste správně pochopili . . . příklady vemem hnedle u mně doma . . . další?

 

Tolerantní žena

 

     Vy už vlastně víte, že já nemám v podstatě žádný špatný vlastnosti. Kdybych vám je tady zrovínka teď měla vyjmenovat, stačila by mi k tomu jedna ruka. Ano, ano, takhle já na tom jsem. Zato dobrých vlastností, jéjé, těch je! To bychom tu spolu strávili dlouhý čas. !!! Že byste je přesto chtěli vyjmenovat? Tak na to se hodí třeba: dočkej času, jako husa klasu, jak říkala moje babička. Zkráceně někdy jindy, jo? Ale abyste nebyli smutní, že vás dneska nějak šidím, tak vám přece jednu takovou moji super vlastnost prozradím. Jde o tolerantnost, tam já jsem jak ta skála! A to je vám, děvčata, hodně dobrá vlastnost, ta se vám bude do domácnosti setsakramentsky hodit. Ano, chlapci, teď jste správně pochopili, že další povídání bude už jen „mezi námi děvčaty“. ??? Ale no tak, neplačte, slibuju, že vám se budu věnovat zase příště. !!! Ne, nemůrujte!, t o h l e byste  vopravdu nepochopili. Věřte mi, je to na vás moc složité. Takže děvčata, vy už se ale nemůžete dočkat nějakých těch příkladů. Tak tedy dobrá, máte je mít!

 

     Tááákže, příklady vemem hnedle u mě doma. Řeknu například svému životnímu partnerovi: kup hořčiči. Ono se vám to možná zdá jednoduché. Jenomže! jak se záhy dozvíte, je to pro něj téměř nadpozemský úkol. Myslíte si, že donese plnotučnou, když roky jíme plnotučnou? Ne, von donese kremžskou a kulí na mě ty svoje roztomilý zelený kukadla a myslí si jako, že ho snad ještě pochválím?! ??? Ne, nepochválím, ale zase na druhou stranu ani moc nenadávám. To je právě ta má rozvinutá tolerantnost. !!! Další? Tak třeba, vůbec mu nevyčítám, že celej tejden lítá bůhvíkde, ani nevím, kde. ???  Proč? No, protože jsem přece!  t o l e r a n t n í  ž e n a ! Já totiž opravdu chápu, že von je z toho Marsu. Jen už to tuhle chlapec krapet přehnal! ??? Ále, tak já vám to teda povím. Dvakrát jsem mu řekla: ne!, ale když se ke mně potřetí vinul a cenil na mě ty svoje zelený zoubky, tak jsem ho normálně pleskla! A von se ještě divil! Hm, tak holky, nevím, že by  t o h l e  fungovalo s marťanama jinak? . . .

Autor Fany, 03.10.2018
Přečteno 483x
Tipy 13
Poslední tipující: Jort, Květka Š., piťura, Sanneke, bogen, aravara, Amonasr, Frr, Lighter
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fany - je to dobrá sranda, i když mírně exaltovaná. Jen proboha - šetři vykřičníkmi a otazníkmi (:-D Je to PŘÍŠERNÉ... a ještě někde kombinované s tečkou... ale možná je to tím, že je to zjevně určeno holkám (:-D, tipa ti dám, protože tě miluju...

03.10.2018 13:04:39 | aravara

:-( ach, já nevděčnice, zapomněla jsem Ti poděkovat! Děkuju :-))!

03.10.2018 13:51:17 | Fany

:-( promiň, dlouho mi to trvalo najít :-): /www.liter.cz/povidky-humor-836821-cist/, a když se Ti to nebude chtít číst, tak to ber, prosím, zkráceně, jako moji úchylku :-))! Měj se fajn, aravaro :-)!

03.10.2018 13:46:03 | Fany

:-) milý aravaro, z Tvého dnešního sdělení se budu až do večera vzpamatovávat :-( . . ., a teď nemyslím ty otazníky, vykřičníky a tečky, ale z té Tvé poslední milé větičky :-), věz, že i Ty jsi mi sympatický :-)! Ale vraťme se ještě k těm znamínkům. Ty tři otazníky, či tři vykřičníky mi slouží k vyjádření údivu, či otázky, či dožadování se - od virtuálních čtenářů, kteří mi tak vlastně dotvářejí tahleta dílka :-), jednou mi napsal Petříklesna, že mu to připomíná one-woman show, ale psanou :-), nevím, nějak mě to prostě napadlo, a tak to tam dávám :-), a pak ještě ke - třem tečkám . . . Pokud se Ti bude chtít, nahlédni, prosím na:

03.10.2018 13:42:20 | Fany

ale Fany-nko, nechci se Ti do toho montovat, avšak považ,že ten kdo má zelený očka i zoubky je vlastně už částečně Marťanským kreolem..nevěš však hezkou hlavinku, děvče švarný..Ty máš zas zlatě prořízlou hubičku a zlaté srdíčko--tedy spřízněna se Sluncem....snad skorem všichni jsme mutanti všech možných vesmírných těles-a proč né? vždyť jsme přece zplozenci vesmíru-tedy v jádře kosmopolitní Vesmírňané, víš ? :-D :-)

03.10.2018 11:11:41 | Frr

:-) jé, to´s vymyslel moc krásně, že jsme mutanti, to se mi moooc líbí :-)! No, a jen mimochodem, když jsem si ho brala, tak tolik zelenej nebyl, až pak zezelenal :-))! A samo, že díky pěkně :-)!

03.10.2018 13:36:05 | Fany

Musím ti trošku oponovat-ironicky samozřejmě-tolerance není vůbec žádná hezká dobrá vlastnost, protože česky polopatě řečeno je to jak dlouho budeš něco nepříjemného snášet. Než ho pleskneš! Sama jsi dala důkaz...:-))

03.10.2018 11:10:09 | Lighter

:-) rozumím, Lighteříku, takže Ty říkáš, plesknout hned :-))! Díky a obdivuji Tvoji toleranci k tomuto mému druhu "umění" :-))!

03.10.2018 13:33:16 | Fany

Omyl. Aby to nebylo tak jednoduché, tak pak taky jde o toleranci toho druhého na tebe! :-))

03.10.2018 14:03:35 | Lighter

:-) no, jasně, to chápu, ke mně prostě ten druhý musí být tolerantní :-))!

04.10.2018 18:31:30 | Fany

Je to prostě obtížné být tolerantní. A ještě musíš odpouštět i sobě. :-))

05.10.2018 12:10:16 | Lighter

:-( vzdávám to, mažu to, kašlu na to :-)), to je strašně složitý téma, příště se s Tebou musím poradit :-))!

06.10.2018 10:50:56 | Fany

To bys opravdu měla! Dělám všechny chyby, takže ti klidně můžu radit, které nedělat! :-))

06.10.2018 17:07:36 | Lighter

:-) domluveno :-))!

07.10.2018 08:54:39 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí