Názory

Názory

Anotace: Minipovídka o: Možná jste si všimli . . . ano, je to velice nepříjemné . . . já bych se v tom už raději nešťourala . . . a co myslíte? . . . ne, fakt nevím . . . nic není ztraceno . . . krásný den

 

Názory

 

     Možná jste si všimli, že každý nemusí mít stejný názor jako vy. Ano, ano, vím, je to velice nepříjemné, protože samozřejmě, vždycky je ten náš jasně nejlepší. Vo tom žádná, jak říkala moje babička. ??? A co my teď jako s tím? Zdá se mi to anebo nezdá? Mám dnes takový silný pocit, že zrovínka v tomhle byste potřebovali ode mě poradit. !!!  Moc se mi teda nechce. !!! Ále ne, že bych vám chtěla něco zatajovat, že bych si tenhle svůj názůrek syslila na horší časy a vám nechtěla pustit ani chlup, jak říkala moje babička. Joj! dneska už je tu babička podruhé. No, vy jste ji asi neznali, ona to byla taková zemitá žena. To víte, sedm dětí na krku, to se ženská musela pořádně otáčet. Pak neměla moc času se s něčím párat, natož s nějakými názory. Takže v tý jejich domácnosti to chodilo nějak takhle. Babička řekla svůj názor, dědeček si řekl svůj a potom si o nich hezky spolu popovídali. No, a přitom si děda ani nevšim´, že si to babička mezitím udělala podle svého. Tak vidíte, že to de, když se chce.

 

     Tááákže, co? Já bych se v tom už raději nešťourala.  Stejně se nakonec jako obvykle na ničem neshodnem. ??? Že se vám ještě nechce domů? Že mám ještě něco žvatlat? No, tak dobrá, že jste to vy. Tak například minulý týden jsem musela s kocourem na veterinu. A co myslíte? On na to měl docela jiný názor. Jenomže! to jsem já v tý chvíli ještě netušila. Nalákala jsem ho na dobrý slovo a myslela si, že tím pádem ochotně vleze do přepravky. On si to nemyslel. Když pochopil, oč tu běží, zaryl mi drápky do krku a zůstal tam viset. ??? Ne, fakt nevím, jaký jsem v tu chvíli na to měla názor, protože s kocourem visícím na krku se špatně přemejšlí. Ale asi nic, co by stálo za zmínku. Jen si tak matně pamatuju, že jsem řvala cosi nepublikovatelného. ??? Že by vás konkrétně zajímalo, o co přesně šlo? Vy jste vážně dneska nějaký komunikativní. Tááákže, bylo to: já se na to vy . . . Jak jsem zanedlouho zjistila, kocour měl tentokrát úplně stejný názor jako já. Cestou se totiž z přepravky začala linout zvláštní vůně a opravdu to nebyla Victoria Beckham . . .

 

     Tak vidíte, teď už vidíte, že jsou případy, kdy se názory přece jen sejdou, tak tedy nevěšte hlavu, nic není ztraceno a přeji krásný den. Doufám, že na to máte stejný názor :-).

Autor Fany, 20.10.2019
Přečteno 490x
Tipy 24
Poslední tipující: enigman, Iva Husárková, Koblížek, Marten, šerý, vlnka, zdenka, Frr, banan, Květka Š., ...
ikonkaKomentáře (26)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milá, Fany(nko). V tomhle položení mě neskutečně bavíš. Tvůj humor je mi velice blízký. Já tě prostě míííluju. Poezii nehovím, ale tohle žeru. Věřím tomu, že je s tebou neskutečná sranda a rád bych s tebou zašel minimálmě na jedno pivo. Teda na to poslední. Vlastně ne jako úplně poslední, ale jak se říká „jdu na jedno“ a myslí se to poslední ... no však víš. Piš toho víc, protože pak se můžu tvářit, že tomu rozumím. Bezva, bezva, bezva.

25.10.2019 21:35:10 | Koblížek

:-) jen jestli mě nepřeceňuješ, Koblížku milený :-)), ale je to hezký čtení, cos napsal, ne že ne :-)), :-( ale musím Tě přece jen zklamat . . . já totiž pivo nepiju, tááákže logicky ani ne to poslední :-))! Co se týká poezie, nic si z toho nedělej, já kolikrát nerozumím ani tý svý, ale nepřiznám to :-))! Jinak bych Ti ráda poslala alespoň písničku, více ve vzkazech. Měj se krásně pasáčku :-)!

28.10.2019 08:09:33 | Fany

Já myslím a je to jistě nejen můj názor, že píšeš velmi vtipně a že se k tobě a tvým mini povídkám každý moc rád vrátí, když mu zrovna není hej.
Ataky si myslím a jistě to nebude jenom můj názor,že za "Viktorií Beckham..." bylo ve spoustě domácností potřeba pročistit klávesnici :-)

22.10.2019 01:24:20 | blázen

:-) oj, to by bylo super, kdyby to byl tak nějak všeobecný názor :-), ale i když nebude, nevadí :-), ráda pobavím i hrstku zdejšího literstva :-). Za tu Viktorii se tedy omlouvám :-(, ale vlastně tam naskočila sama, takže se to nemůžu :-))! Díky moc a fajn den, blázínku :-)!

22.10.2019 06:22:03 | Fany

"Vy jste vážně dneska nějaký komunikativní!" Tuhle hezky skrytou ironii na někoho použiji...;-))

21.10.2019 16:12:21 | Marten

:-) Martenku, klidně, sice to mám opatentované, ale Ty máš výjimku :-))! Díky moc a pěkný den Ti přeju, ráda Tě vidím :-)!

22.10.2019 06:17:29 | Fany

Dík, vyjímku použiji na ty co si myslí jak jsou vyjímeční...;-)

22.10.2019 11:28:10 | Marten

:-) skvělej nápad, Martenku :-))!

24.10.2019 09:22:08 | Fany

Pobavilas, Fany* Dávám si do pamětního alba dobré nálady.

21.10.2019 01:48:29 | šerý

:-) šeráčku, pro mě čest skvít se v tvém jistě vytříbeném albu, snad tam nebudu dělat ostudu :-))? Krásné díky i také takový den posílám :-)!

21.10.2019 06:11:53 | Fany

Pėknę,pobavila jsi mě :-)

20.10.2019 21:32:06 | vlnka

:-) milá vlnko, tak to mě opravdu těší, však humoru není nikdy dost, i když upřímně - v té chvíli jsem se moc nesmála :-). Ať máš pěkný den :-)!

21.10.2019 06:10:14 | Fany

moc hezky napsané ... inteligentní humor ... úsměv.z.

20.10.2019 21:12:55 | zdenka

:-) usmívám se též, milá Zdeni, občas chodím po hraně, ale jinak to neumím :-))! Měj se fajn, jsem moc ráda, že chodíš na návštěvu :-)!

21.10.2019 06:08:14 | Fany

Fany-nko,a to zase ten kočičí bambula Strakáček ? :-D*ST*

20.10.2019 17:51:51 | Frr

:-( přééésně :-), Strakáček je prostě poděs :-), a někdy ty jeho projevy dost bolí :-(, však víš :-). Měj se moc hezky, milý Frr pradědáčku a samo, že děkuju a přeju krásný výhled z devátého bez podzimní mlhy a se sluníčkem :-)! Zdraví vnučička Fany

21.10.2019 06:06:33 | Fany

S :-) T :-) :-)
Fany, nemám co bych dodal. Snad jenom to, že musím otřít poprskanou klávesnici.

20.10.2019 14:57:30 | banan

:-)) poprskanou klávesnici beru jako supertip na druhou :-))! Ale jinak jsem ráda, že nemusím uklízet já :-))! Díky moc, Franto, měj se hezky :-)!

21.10.2019 06:03:17 | Fany

Díky za nedělní rozesmání, Fany :-D Ale ne škodolibé, aby sis snad nemyslela... ;-))

20.10.2019 12:51:50 | Amonasr

:-) milý Amonku, Tebe bych z nějaké škodolibosti opravdu nepodezřívala :-), vím, že i Ty máš kočičí :-) zkušenosti, a tak víš, že to s nimi kolikrát není jednoduché :-), jsou to zkrátka svéhlavičky :-)! Děkuju hezky za podívání a přeju pěkný den :-)!

21.10.2019 06:01:19 | Fany

To si piš, je to každodenní zápas kdo z koho... :-))

21.10.2019 21:11:52 | Amonasr

:-)) tak fajn je, když je to alespoň někdy remíza :-))!

22.10.2019 06:15:43 | Fany

;-))

23.10.2019 11:12:13 | Amonasr

:-))

24.10.2019 09:16:49 | Fany

Zemitá žena, to jsem velmi dlouho neslyšel.Termín vskutku vystihující udělat si vše podle sebe a navíc , aby to proběhlo bez povšimnutí.

20.10.2019 09:41:56 | Krahujec

:-) tak to jsem ráda, Krahujče, že se líbilo :-)! Díky moc a měj se pěkně :-)!

21.10.2019 05:59:17 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí