Dobří a špatní holubi (KK SHRNUTÍ)

Dobří a špatní holubi (KK SHRNUTÍ)

Anotace: Minipovídka o: Možná jste si všimli. . . ano, ano, je to tak . . . nebuďte šťouralové . . . furt rušíte! . . . tááákže . . . my tu teď měli taky jeden takový fičák . . . je to pohádka . . . neplačte tolik!

 

Dobří a špatní holubi (KK SHRNUTÍ)

 

     Možná jste si všimli, že jsou mezi námi lidé, kterým není všechno šumafuk. Ano, ano, je to tak. Oni by si klidně mohli žít v klidu. Někde v koutku si dumat o nesmrtelnosti chrousta, ale to oni ne! To jim jejich svědomí zkrátka nedovolí. A tak se stane, že takhle jednoho krásného dne . . . ??? Jak vím, že ten den bylo zrovínka krásně? Ále, no tak, nebuďte šťouralové, to je přece jasný jako facka, jak by řekla moje babička. Krásné věci se v ž d y c k y musí dít v krásný den! Ježiši, teď jsem skoro ztratila nitku, jak jste mě tou svojí nemístnou poznámkou vyrušili . . . Kde jsme to byli? !!! Áha, to takhle jednoho krásného dne ti lidé . . . ??? Kteří? Vážně to dneska s váma nejde po dobrým, furt rušíte! No, přece ti, kterým to není všechno šumafuk jako například tý Fany. Tak ještě jednou a naposled! Prostě tihleti lidé vylezou z toho kouta a začnou konat dobro. Teda a to vám tady říkám na rovinu, to je pak fičák!

 

     Tááákže, my tu teď měli taky jeden takový fičák. Vzpomínáte? Jo, byl to mazec, a kdo jen trochu vystrčil hlavu, tak přes ni dostal. Nedejbože, kdo vystrčil hlavu a ještě k tomu otevřel pusu. Ano, ano, rychlost světla bylo proti tomuhle tempo hlemejždě. Dobro onoho KK - tedy Kladného Konatele dobra - svojí razancí bralo dech. ČO - tedy Člověk Obyčejný - nestačil zírat, a tak jen lapal po tom dechu a ze samého množství dobrých myšlenek, rad a komentů se mu dělalo šoufl. ??? Že je to dneska takové zvláštní vyprávění? Skoro jako pohádka? No, dobrá, tak ať je tedy po vašem. Je to pohádka a jako každá pohádka má i tahle svůj konec. A tak se stalo, že jednoho krásného dne . . . ??? Jak vím, že ten den bylo zrovínka krásně?  No, vlastně nevím, jak bylo u vás, ale u nás jako na potvoru hezky svítilo sluníčko. A už proboha nerušte nebo zase ta Fany zapomene, co to vlastně chtěla. Jo! Toho krásného dne zazvonil zvonec a KK je konec.

 

PS: :-( Ježiši, tak si to tak neberte, neplačte tolik! Někdy se totiž stává, že nejen dobří holubi se vracejí. ???  Fuj, že jste se teď lekli? Nebojte, to nebývá moc často :-). Mějte pořád krásné dny :-)!

 

Autor Fany, 20.11.2019
Přečteno 520x
Tipy 19
Poslední tipující: Danger, Kapka, jenommarie, Sanneke, danaska, Květka Š., Marten, Lighter, Amonasr, Akrij8, ...
ikonkaKomentáře (39)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No byl bych s tím opatrný,že odešel...
Agent Smit(K.K.) se vždy vrací na místa činu,možná šel jen nabrat sílu,anebo pošle za sebe náhradu,nebyla by to první,ani poslední případ tady na literu...
Buďte teda ostražití,oči a uši mějte otevřené...někdo vás muže sledovat!!!

PS:kolik vás psalo tuto povídku...

15.12.2019 19:16:27 | Danger

:-) rozumím, Dangere, zkrátka jsi chtěl říct: buďme ve střehu :-)! Díky za tak užitečný koment, jistě si ho všichni přečtou a budou tak psychicky připraveni na nového "spasitele" literského nebe :-)! Díky moc, měj se fajn :-)!

18.12.2019 07:19:59 | Fany

Byla s ním někdy i švanda, kam se poděl? Snad mi docela budou ty jeho "vejšplechty" chybět :-))) Nešlo ho brát vážně, takže mě ani nenenaštval, natož ublížil...

24.11.2019 00:37:30 | Kapka

:-) díky moc, Kapičko, asi jak na koho, k němu byl vyloženě sprostý :-(, jinak já zvolila stejný postup jako Ty :-)! Měj se moc fajn :-)!

24.11.2019 10:06:25 | Fany

Krásné dny i TOBĚ milá Fany.
Mě Karel vlastně nijak nenaštval, tu radost jsem mu nedopřála. Jsem tu chvíli, tak nevím kolik dušičkám ublížil, uměl to , pár jsem si pak i četla . Mě na začátku upozornil na chyby, což jsem jako nováček ocenila. Pak mi dal nálepku konzumní, vlastně, že prý jsem srz naskrz konzumem prolezlá, přišlo mi to vtipné, docela mě to pobavilo. Napsala jsem, že i on určitě chodí do konzumu a počet jeho komentářů vydá také za své.
Těm, kterým zde ublížil, jen jedno:
všude se najde nějaký ten K.K.,
možná, že bohužel i horší. Nenechat se takovými odradit, kdyžtak neodpovídat, nebo bloknout.
Tady by to být určitě takto nemělo.
Ať si každý píše, tvoří a učí se, inspiruje, čte a i roste.
Hlavně pohodu všem.:-)

21.11.2019 16:48:20 | jenommarie

:-) bezva komentář, jenommarie, podepisuju ho :-)! A samozřejmě, že děkuju pěkně za Tvé milé nakouknutí, měj se fajn :-)!

22.11.2019 06:03:31 | Fany

Děkuji, já zase za počtení, juknu zas. Hezký pohodový den přeji :-)

22.11.2019 07:28:55 | jenommarie

:-) jukej, budu ráda, i Tobě pohodu víkend :-)!

23.11.2019 08:42:04 | Fany

dekuji , i tobě přeji krásný vikend milá Fanny ;-)

23.11.2019 09:21:38 | jenommarie

:-)

24.11.2019 10:04:20 | Fany

Já mám také dojem, že moje múzy z hrůzy před komentíkem pana KK raději mlčely. Však se nadarmo neříká, že kde řinčí zbraně - múzy mlčí. A že měl pan kritik ostrý meč.Tak tě zdravím Fany a těším se na další tvé básničky a povídky. Danaska

20.11.2019 16:59:21 | danaska

:-) taky zdravím a děkuju, danasko milá, :-( pravda, sekal, bodal, co to šlo :-(, tolik zraněných dušiček :-( . . . Přeju Ti pěkné dny a otevři okno, ať můžou přiletět múzy :-)!

21.11.2019 07:57:37 | Fany

Lidičky, mně to asi fakt bude líto, že jsem za doby vlády K.K. nic nenapsal.
Asi moje múzy raději odletěly, než by se nechaly hanit.
Nyní nastane bezvládí nebo je tu nový vládce?
Bude někdo volat "Sláva, starý Král umřel, ať žije nový Král"?
Raději ne, jsou tam zase dvě K.

Přeji všem přítomným hodně štěstí. :-)

20.11.2019 13:05:15 | mirecek

:-) mirečku, to jsi o dost přišel :-(, ále ne, alespoň se Ti nezvedal krevní tlak :-))! Měj se fajn, díky za nakouknutí a přeju, aby Tvá múza opět přilétla :-)!

20.11.2019 16:29:05 | Fany

Nejlepší je si špatných lidí nevšímat, nejlíp ani jednou...a všímat si dobrých....;-)

20.11.2019 12:39:44 | Marten

:-) Martenku, to je skvělá rada, budu se jí snažit řídit :-), ale někdy to zkrátka nevydržím a musím něco plácnout :-))! Díky za Tvoji přízeň :-)!

20.11.2019 16:26:57 | Fany

Bacha, dobrými radami se ale špatně řídí...;-))

21.11.2019 11:53:08 | Marten

:-( to nedám, budu asi od Tebe potřebovat soukromé hodiny :-))!

21.11.2019 16:32:34 | Fany

Pokud se chceš učit ode mě, od špatného příkladu...tak to jo..;-))

21.11.2019 17:07:30 | Marten

:-( můžu si to tedy ještě rozmyslet :-))?

22.11.2019 06:01:26 | Fany

To už máš smůlu, takovej je život..;-))

22.11.2019 14:51:00 | Marten

:-( bůůůůůů :-( :-))!

23.11.2019 08:41:40 | Fany

Ty ženský to pořád zkouší...si něco vyfňukat...;-))

23.11.2019 17:24:55 | Marten

:-) a někdy se nám to i podaří :-))!

24.11.2019 10:07:54 | Fany

:-))

24.11.2019 10:37:56 | Marten

:-))

04.12.2019 06:03:57 | Fany

No comment! Tos ode mě nečekala, že? Chybí ti trocha upřímné K K K RITIKY...? :-))

20.11.2019 11:11:50 | Lighter

:-( milý Lighteříku, bingo :-(! to mi teda chybí, to mi nemůžeš tohleto dělat :-(, já totiž bez upřímné KritiKy vůbec neusnu :-( :-))! Díky moc, bezva večer :-)!

20.11.2019 16:25:29 | Fany

Humor nadlehčuje :-) Jen výjimečně se uchyluji k citátům, ale tady mi krásně sedí ten od Miloše Kopeckého: "Humor je nejdůstojnější projev smutku.". ;-)

20.11.2019 10:22:47 | Amonasr

:-) milý Amonku, krásný citát, neznala jsem ho, jj někdy to tak bývá, abychom nebrečeli, musíme se smát. Měj se fajn a děkuju Ti moc :-)!

20.11.2019 16:23:50 | Fany

;-))

21.11.2019 10:37:09 | Amonasr

haló haló :-)) tady ČO kterýmu se to taky stalo!!! tedy FIČÁK :-(( z pohledu účetního je vždycky riziko u slov začínajících na „F“ že (ani nevíte jak) dostanete nálepku DP (daňového poplatníka) s povinností podávání hlášení (řádného následného opravného) abych předešla!!! (jako uvědomělá občanka) případnému nesplnění svých daňových povinností :-(( hlásím už dopředu!!! to koukáte – jo je na hlavu Husárková – že díky mimořádnému množství K...no...K...autů šlo mé nadšení pro LITER do outu :-(( a z neobyčejného množství DOBRÝCH MYŠLENEK (míněných jen a jen pro naše dobro!!! nevděk světem vládne) :-(( jsem si často (v „lapu“ a „šouflu“) cvrnkla do trenek (navlékám jako dvojitou ochranu – na již stávající pohodlné spodní bavlněné prádlo – pouze!!! v případě hrozící K...alamity typu K...alašnikov) :-(( tedy (DOBRÉ MYŠLENKY) příklad 1. necpat „něco“ co tam neni 2. nekonzumovat prošlé věci (z regálu) fuj!!! 3. nechodit kuropěním v případě hrozících slz 4. „nemastit“ „neprášit“ 5. nekomentovat hloupě a s hrubkou (až jsem se orosila) a (jeežišikriste) bez „PŘÍNOSU“!!! a teď pozor: nejdůležitější 6a. „hledat“ 6b. „odhalovat“ 6c. nikoliv „vyrábět“ (ať už se tím myslí cokoliv) protože pak (mimoděk) aniž bychom vůbec chtěli doufali nebo na „to“ vůbec „měli!!! (my dementi) :-(( vznikne KRÁSA :-)) a přes to nejede vlak húúú jak už někdo moudrý řek „učme se pravdě milujme pravdu a pravdu braňme až do SmrTi!!! konec hlášení OOO***)))

20.11.2019 08:19:59 | Iva Husárková

:-) milá Ivuško, Tvoje řečnická obratnost je geniální, na to mám jedinou odpověď: Ivuška na Hrad :-))! S krásným obrázkem od Boba na zdi by ses tam krásně vyjímala hnedle dvakrát, to by nemělo chybu :-))! Díky moc, co nejvíc pohodový večer přeju, však víš :-)!

20.11.2019 16:22:14 | Fany

:-))) chtěla bych Ti "nahrát" odpovědí na Tvůj milý komentář ale ... ... ... a to jsou myšlenky (asi z regálu) které mě nenapadají víš to by to dopadlo na hradě ... ale moc děkuji objímám a přeju Ti krásný den :-)))

21.11.2019 06:06:18 | Iva Husárková

:-) i Tobě, Ivuško, co nejlepší :-)!

21.11.2019 07:54:26 | Fany

OOO***)))

21.11.2019 08:29:51 | Iva Husárková

:-)

21.11.2019 16:35:25 | Fany

Nejen tvé "mini" tu schází. :)

20.11.2019 06:49:40 | Dreamy

:-) milá Dreamy, děkuju za Tvůj komentík a krásný večer přeju :-)!

20.11.2019 16:17:24 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí