Ako do Piešťan každoročne priviezli SOMÁRA.

Ako do Piešťan každoročne priviezli SOMÁRA.

V ovzduší vrtošivého weekendového počasia, v sobotu 25.novembra 2023 o 10-tej hodine, pred IRMOU na Kúpeľnom Ostrove v Piešťanoch, poctivo čakalo na PRÍCHOD SOMÁRA nielen niekoľko Piešťancov, ale aj stále ešte existujúcich kúpeľných hostí.

Ani mrholiaci dážď a sneh neodradil nadšene a netrpezlivo čakajúcich občanov od povzbudzujúcich výkrikov a konštatovaní „AHA - UŽ HO VEZÚ!“, na vytúžený príchod kamióna s bratislavskou poznávacou značkou, z ktorého sa prenikavo ozývalo – „ ako nejaký veľký hit - veľkej rockovej hviezdy“, známe a populárne híkanie: „ IA – IA !!!“

„UŽ JE TU, MOJ ZLATÝ !“ – nadšene zvolala asi 70 – ročná vitálna dôchodkyňa- babička a službukonajúci personál kamióna pristavil plošinu, po ktorej ako prvé pomaly, za všeobecnej radosti a nadšeného potlesku zostupovali TRI KOZY, do vopred pripravených a prichystaných ohrád. Po nich za hlasitého povzbudzovania a aplauzu a ovácii prítomných divákov pomaly aj BARAN a TRI MLADÉ ROZTOMILÉ OVEČKY, až nakoniec ako hlavná hviezda večera – aj keď bolo ráno, dôstojne a nóblesne, bez akéhokoľvek sebazapretia a so zdvihnutou hlavou, PRIŠIEL KONEČNE ON!

„NO, POĎ SOMÁR!!!“ – znalecky oslovil vodič kamióna s bratislavskou štátnou poznávacou značkou - evokuujúci utkvelú predstavu, že v Bratislave žije a výborne sa darí, aj na Slovensku veľa odlišným invázivným a nepôvodným druhom, napr. GORILÁM, SOMÁROM,MAFIÁNOM, FÍZLOM, a NETYPICKY a NESLOVENSKY MALÝM OCEĽOVÝM VTÁKOM, lebo naše krásne a VEĽKÉ SLOVENKÉ OCEĽOVÉ VTÁKY odleteli na Ukrajinu a On ich teraz úspešne, ako uznávaný špecialista na Somárov rozváža a distribuuje po našom krásnom vidieku a celom Slovensku. „VEĎ AJ TAKÉTO MILÉ ZVIERA DOKÁŽE POTEŠIŤ, V TEJTO ZLEJ A ŤAŽKEJ DOBE!!! – dodal.

„PROSÍM VÁS A NEBOLO BY LEPŠIE, AJ VZHĹADOM NA TO, ČO VŠETKO SA V PIEŠŤANOCH ROBÍ a AKÝM HNUSNÝM MAFIÁNSKO-POLICAJNÝM MESTOM PIEŠTANY SÚ – UMIESTNIŤ HO, RADŠEJ NA ZASADANIE PIEŠŤANSKÉHO MESTSKÉHO ZASTUPITEĽSTVA??? Veď aj pán prinátor PETER JANČOVIČ, na stránkach miestneho plátku RADNICA INFORMUJE, sa nechal pri odmeňovaní VIKTORA NIŽŇANSKÉHO jasne počuť: „ŽE ON BUDE VYZDVIHOVAŤ A OCEŇOVAŤ IBA TAKÝCH PIEŠČANCOV – ČO SA O PIEŠČANOCH NEKRITICKY A KLADNE VYJADRUJÚ! /...a majú teda aj VEĽKÝCH SLOVENSKÝCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV/. NECH SA AJ TAM NÁJDE MEDZI NIMI ASPOŇ JEDEN INTELIGENTNÝ ZÁSTUPCA ĽUDU, ABY SA AJ POZDVIHLA INTELEKTUÁLNA ÚROVEŇ, INTELEKTUÁLNY POTENCIÁL A KVOCIENT PÁNOV POSLANCOV? VEĎ NIE VŠETCI SI DRŽHUBNÉ OD PÁNA PRIMÁTORA AJ ZASLUHUJÚ! – začali sa ozývať hlasy niektorých členov zúčastneného publika.

Do toho už nevydržali, aby sa aj neozvali TRI KOZY: „ ... a aby PIEŠŤANY neboli iba MRTVYM A ZDOCHÝŇAJÚCIM ŠTÁTNOMAFIÁNSKYM KOŇOM!!! – z ktorého už húfne a znechutene utekajú VŠETCI NEMCI, dovtedy častí a Piešťany milujúci návštevníci.MÉ! OZAJ PREČO ASI? Páni poslanci? ... a protestne zamékali „MÉ – MÉ - MÉ

BARAN a TRI MLADÉ ROZTOMILÉ OVEČKY: „VEĎ, S POLICAJNO - LAMPASÁCKOU INTELIGENCIOU DREVENNÉHO HÚPACIEHO KOŇA, AKO NAŠÍM A NÁM PREDKLADANÝM VZOROM A IDEÁLOM zvrchované a samostatné Slovensko nevybudujeme pani prezidentka SR ZUZANA ČAPUTOVÁ, aj keď podľa úvodnej vety Vášho novoročného prejavu „UŽ TRIDSAŤ ROKOV ŽIJEME V DEMOKRACII, SLOBODE A BEZPEČNEJ KRAJINE" - a hneď sa pustili obžierať neďaleké kriky.

Na SOMÁRA však blízke a neďaleké kríky veľmi nezapôsobili, rovnako ako za 6,- € predávaná lokša, plnená slivkovým lekvárom a tak len sucho skonštatoval:
SOMÁR „:Ono asi celé to najlepšie vystihol svojím výrokom – pre niektorých otec národa a podľa môjho skromného názoru JUDr. /Frankenstein/ MEČIAR, ktorý vytvorením samostatného Slovenska – vytvoril aj jedného veľkého Frankensteina, keď sucho odcitoval iba jeho výrok: „VEĎ S TAKOU ARMÁDOU A POLÍCIOU, AKÚ MÁME, BY MOHOL NA SLOVENSKU VLÁDNUŤ – KAŽDÝ SOMÁR !“
Autor hombre123, 14.12.2023
Přečteno 54x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, kozorožka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:D

15.12.2023 07:56:02 | kozorožka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí