Prodejna Penny

Prodejna Penny

     Prodejnou potravin Penny pípají pokladny. Pokladní Pavlína postupně pípá: pečivo, poličan, pomazánku, prošlý puding, padesát piv, pálenku, pět párků, potom podmáslí.

 

     Pomalu postupuju podél pásu. Pozoruju plavou Pavlínu pečlivě přebírající položky. Prameny pestrobarevného přelivu prosvětlují ponuré prostředí, pěkná pusa působivě pokrytá piercingem, pronikavý pomněnkový parfém, podmanivý pohled pobřežnice Pamely, pod pláštěm Penny prosvítají pevné pětky. Prostě příšerně přitažlivá prodavačka.

 

     Podléhám, pacifikován překrásnou pannou. Potoky potu protékají podpažím, pociťuji příjemné podráždění. Pozornost přítomných pomalu počíná přitahovat pulzující poklopec. Pobledlý, pořád přehnaně prchlivý panic, přerývavě pozdravím, přemýšlím, potom povídám: "Pojďte prosím po práci pokecat, pojíst plněného pstruha při plamenu pochodní, probrat politiku, preference Petra Pavla, problémy pop-music, případně proudy postmoderní poezie, popít pár piv. Prodiskutujeme paradigmata přijímaná profesory psychologie, přínosy průmyslu pro planetu, pomatené počínání plýtváků, podstatný příspěvek Platóna pro příští pokolení, poutavé Páralovy povídky, převyprávím pár pasáží Písma, případně pustím porno. Potom půjdeme přitulení prázdným parkem, pouze páv popoběhne pod prastarý platan. Polibky potvrdíme právě propukající propojení. Podlehnuvší přírodním pudům promilujeme příchod pondělí."

 

Předpokládám potěšení překrásné pokladní parádní pozvánkou. Pohlédne, pozvedne piercing, poté pohrdavě prohodí: "Pohni, pičo, plať!" Přívaly příjemných příslibů promptně přecházejí. Přetrvává pouze pachuť.

 

 

Autor R.K., 30.12.2023
Přečteno 111x
Tipy 12
Poslední tipující: Jenda P., Iva Husárková, cappuccinogirl, BArBArKO, CoT, mkinka, Žluťák
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Obdiv, fakt:-)*

30.12.2023 20:28:46 | cappuccinogirl

Uplně super:-)) dávám ST

30.12.2023 17:35:50 | BArBArKO

Taky pobavilo, parádní text. Připomnělo mi to tady Gavendu. Tam sedí za pokladnou nádherná zrzka co vypadá jako mořská panna a chodím tam ráda i já. :)

30.12.2023 15:24:51 | Philogyny

Taky pobavilo, parádní text. Připomnělo mi to tady Gavendu. Tam sedí za pokladnou nádherná zrzka co vypadá jako mořská panna a chodím tam ráda i já. :)

30.12.2023 15:24:51 | Philogyny

Vždycky mi to připomene homosexuála Horáčka jal hladil tu hadici.. no nic..fakt dobrá práce, čtení jsem si užil

30.12.2023 15:04:49 | CoT

Jo, Penny, Penny je penny.

30.12.2023 14:48:07 | mkinka

Tohle opravdu obdivuji! Nejen tu práci, která je s tím spojena, především pokud to má dávat smysl, ale i tu slovní zásobu. Já bych s jením písmenem nedal do kupy ani haiku:)

30.12.2023 14:38:51 | Žluťák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí