Crazy Story

Crazy Story

Anotace: Tak, po dlhom čase pokračovanie :D Toto je skutočne len veľmi krátke, sľubujem, že ked sa rozpíšem, tak vám to vynahradím :D

09:05 am

"Zhoríš v pekle, zhoríš v pekle...nech ide do čerta, striga jedna ..."
Spencer sa nikdy nevedel vyrovnať s Finniganovej poznámkami. Nick sa cez ne preniesol. Ale Spencer nie. Ten to riešil vždy celú cestu autom. Až mal Nich sto chutí vyhodiť ho von oknom.
"Upokoj sa," Nick pridal plyn a dúfal, že neskončia v zápche, " je to len stará žena, ktorá nemá čo robiť, a nemá v láske teba a môjho psa..."
"Ona nemá rada nikoho! " vyprskol Spencer a očividne sa chystal na ďalší zo svojich rozsiahlych monológov - zazvonil mu však mobil a volajúci zachránil Nicka od nekonečných prednášok .
"Jessie?" Spencer zdvihol a strúhal grimasy," nie, prepáč, nemôžem ťa vziať do kina....Ale áno, milujem ťa! Sorry, mám fakticky nabitý program..."
Spencer sa oprel a začal divoko gestikulovať voľnou rukou. Nick pochopil, ža sa to zvrhlo na poriadnu hádku.
"Nie, prednášku nevynechám v žiadnom prípade..."Spencer pozrel na Nicka psím pohľaadom, ktorý značil "pomôž mi prosím" ale ten len bezmocne pokrčil plecami. Spencer sa musel so svojím veľkým prúserom popasovať sám. "Pozri, od siedmej som U trpaslíka. Čo keby sme sa tam stretli ? Jessie...ja...ja ťa chápem, ale....skús ma chvíľu počúvať, hej ? "
Nick sa snažil sústrediť na jazdu a nepočúvať Spencera, ktorý vyzeral čoraz zúfalejšie, ale akosi sa mu to nedarilo.
"Prosím, od siedmej do jednej driem ako debil a nemám čas sa ani učiť...čo keby si teraz skúsila pochopiť ty mňa? Prosím ? Akože, to myslíš vážne? Nie, Jessie, počkaj, ja...."
Spencer zarazene pozeral na mobil. Nick usúdil, že rozhovor sa neskončil prímerím a nežnejšie pohlavie asi vyhralo.
"Nick," hlesol Spencer, " práve som dostal kopačky."
Autor Elyona, 09.08.2012
Přečteno 434x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí