První pohled

První pohled

Anotace: Co se stane jen z jednoho pohledu do očí?... Hodně.

Na letní diskotéce, to jenom hraje a tancuje. Poznávají se nové lidi a taky se tam i potkávají starší kamarádi. Třeba se kterýma se chodí do třídy nebo se chodilo do školy. Nikdo by asi nevěřil, že i na diskotéce se nechá bezmyšlenkovitě zamilovat. Zrvona tu dobu tam je dívka jménem Hana a chlapec Dan. Oba dva se ani neznají. Dan změní Haně život jen tím že se naní podívá svíma očima.

Hana sedí u baru a popíjí nějaký drink. Jsou tam sní i její kamarádky, ty tancují se svímy kluky. Hana si ani nepřipadá osamocená. Po zlomené lásce ani nechce další. Ani netuší, že do života jí vstoupí Dan. Tak tam sedí dál a nakonec si začne povídat s barmanem. Mezitím si její kamarádky sednou k ní. Hana si začne povídat zároveň s kamarádkami. Baví se očem koliv co je zrovna napadne. Takhle si povídaly ještě půl hodinky.

Najednou přišel k baru Dan. Kamarádky Han se jakoby zdejchly pryč. Han to přišlo normální nějak jí to nevadilo. Nejdřív Dana moc nevnímala ale potom co na Dana promluvil barman, tak jí trochu začal zajímat.,
"Zdar Dane. Dlouho jsem tě neviděl. Kde jsi byl?" Promluvil barman.
" Čau. No to víš tak škola, něco doma a ještě halvně sestra. Teďka leží v nemocnici tak musím tam dost často chodit." Řekl Dan otevřeně.
" Aha, to chápu. Nezávidím ti moc." Barman si vzal skleničky a začal je leštit. Han mezitím poprosila barmana.
"Ještě jednou prosím." Milý usměv.
"Hnedka to bude." Barman se podíval na Han a udělal jí ten samý drink co měla.
"Ale ani nemusí." Namítnul Dan. Nakonec se podíval na Han se zájmem. Han opětovala pohled. Ona se mu podívala do očí, přitom se usmála. Nato se vní jakoby něco zlomilo a ona dostala pocit jak kdyby bylo něco dobře. Dobře že ho potkala. Dan odvrátil pozornost od Han a promluvil opět na barmana.
"Jako obvykle."
" Ano pane" Barman mu připraví drink, který má rád. Potom se podívá na Han. "Kde máš kamarádky?" Han nato odpoví.
"Ale někam se zdejchly zase se svýma mladýma. Mě to osobně nevadí. Ať si jdou kam chtějí. Pročpak?" Mluví celou dobu mile.
"No já jen že tu tak sedíš skoro celou dobu sama."
"Aha. No to víš nic mě k životu už moc neváže." Trochu smutně. Dana ten její ton trochu zarazil, protože jí celou dobu poslouchal když něco řekla. Nato Dan řekne.
"Ani tvůj kluk ne?"
"Ne. A ani žádnýho už nemám..." Chvilka ticha. "... když nějaká blondýna mu nakecá to co není pravda." Smutný povzdech. Dan se podívá jinam.
"Promiň, to jsem nevěděl. Není to na tobě znát"
"To je v pořádku. Vypořádala jsem se stím docela rychle." Svoje oči odvrátí do skleničky na Dana. Ještě dodá. "Já se zase docela divím že ty tu nemáš svojí."
"Mno. Abych pravdu řekl... Nemám holku. A asi ani žádná nebude." Barman se přimotá do jejich rozhovoru.
"Ani ho pomalu žádná nechce. A říká se oněm že je anděl." Barman se ušklíbne.
"Zase tolik nepřáhěn ano?."
"Jasně tati." Han se malinko zasmála. Poté vytáhne peněženku. A vytahuje peníze.
"Tak já už zaplatím a půjdu. Kdyby přišly holky tak jim můžeš říct že jsem to zaplatila."
"Ano. Jinak celých 600 kč." Han mu přesných 600 kč, potom se zvedne a ještě koukne na Dana.
"Ráda jsem si popovídala s obouma ale už musím. Tak se mějte pěkne oba dva." Odejde a mezi těma lidma se dostane ven.
"Ehm... Jak se ta holčina jmenuje?" Zeptal se Dan barmana.
"Myslím si že Hana. Proč?" Koukne zajímavě na Dana.
"Jen mě přišla milá."
"To mě taky." Ty dva si tam ještě nějakou dobu povídaly.

Han mezitím už došla domů a lehla si na postel ve svém pokoji. Začala přemýšlet nad očima Dana. Jak kdyby se do ní vracela láska. Ani si to neuvědomovala ale od toho pohledu do očí ho začala bezmyšlenkovitě milovat. Stejně asi po půl hodině usnula.

O týden později na stejné diskotéce; Han a Dan se znovu setkaly. Tentokrát to bylo už jiné, více si rozuměly, více se spolu zasmály i na sebe usmály. Vyměnili si kontakty a tak dále. Na obou dvou bylo vydět ža našly toho pravého. Han se ještě v ten den trochu víc napila. Dan jí byl oporou. Mezi nima se to zvrtlo do dobré podoby. Když jí dovedl tak středně opilou před dům. Hana se zastavila na schodech dovnitř a koukla se znova do Danovích očí. Nemohla si podat a na rozloučenou ho sladce políbila. Nakonec spolu začaly chodit. Oba dva byly štastní jeden z duhého. Po několika let chození spolu se vzaly a mají dítě. Jeto chlapec a jeho jméno je Nick.
Autor Alexaj, 11.02.2013
Přečteno 387x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí