Stěny jsou hluché

Stěny jsou hluché

Anotace: Takový vykřik do tmy v další z nesnadných chvil.

Křičím a zmítám se.
Drží mě dva doktoři. Přistoupí ke mně sestra a zkušeně mi zasune pod kůži jehlu. Cukám se a můj řev se rozléhá budovou. Slyším se a ten hlas jako by ani nebyl můj.
Kdo to tu křičí? Nějaká cizí holka. Zbláznila se. Proto tak vyvádí. Chudák…
Do deseti minut se uklidním. Sedativa zabrala a vyhnala mi z těla zuřivost.
Sedím na podlaze, monotónně se kolébám dopředu a dozadu a apaticky zírám před sebe. Všechno je tu bílé. Nevidím ani dveře. Také jsou bílé. Všechno mi splývá v jednu šmouhu.
Nemůžu vstát, protože bych upadla. V tom bílém prázdnu bych se ztratila. Bolí mě z toho oči. Tak je zavřu a opřu se o zeď za sebou.
Nechápu to. Co tu dělám? Vždyť já ani nevím, kde to jsem. Nevím, co se stalo. Nic si nepamatuji. Oni mě obviňují. Slyšela jsem hlasy. Prý jsem něco udělala. Ale nevím co. Proč mě tu drží? Co se děje? Ničemu nerozumím. Bojím se. Pomozte mi někdo. Chci odsud pryč.
A stěny zůstávají hluché…
Autor Christel, 15.04.2005
Přečteno 546x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Řekl bych průměrné - tedy jako kousek textu, jako povídka slabší. Respektive to ani povídka není... (výkřik do tmy, jaks sama psala) přitom na toto téma by to zajisté šlo zpracovat lépe. I přesto 60% - styl dobrý - tedy opět s ohledem k délce.

03.01.2006 17:03:00 | Radek Lang

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí