Miluju

Miluju

Anotace: ...chci se vypořádat s minulostí...

Miluju, miluju, miluju...pak ještě taky miluju, miluju, miluju a 100x miluju. Koho?? Kluka, který mi pomotal hlavu. Kluka, který je moc pěkný a umí to s holkama. Kluka, co si to totálně dává na sk8 a mluví italsky. Kluka se kterým sem chodila a který mě totálně rozsekal. Kluka, co má mega sebevědomí a na každým prstě holku. Kluka co má ty nejhezčí oči na světě a ten nejnevinnější pohled v zemi, přitom je to hajzlík se skrytými úmysly. Kluka, kterému nestojím ani za blbou zprávu, přitom moje polibky mi krade. Kluka, co vrátil se z Itálie a líbí se mu moje vlasy, žere ty mý rozkošný copánky. Miluju kluka, co se najednou po třičtvrtě roce objevil v baru a dělal ze sebe slušňáka. Kluka, co říkal mi tak pěkný věci a já byla tak zaslepená láskou. Kluka, co nechal mě u baru stát a já musela koukat na to, jak líbá jinou. Tak proč ho sakra pořád tak miluju?? Na to se snad 1000x denně ptám a 1000x odpověď nenalézám...
Autor tlamička, 22.05.2007
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí