Další a další

Další a další

Anotace: Co vás čeká, které povídky ještě přijdou na řadu? Také to, co vás čeká na letní prázdniny a také přichází jedna premiérová povídka, která...tak čtěte pozorně.

Promiňte, že jsem dlouho nic nepsal, jelikož jsem měl PC dost dlouho v opravně a před pár dny jsem ho dostal zpět, takže jsem začal co nejrychleji psát další a další povídky.
Docela mě mrzí pokračování povídky Truhla Vikingů. Zatím jich tu mám 4, ale doma někde na papíře jich mam mnohem více až do posledního dílu. To jsem někde ztratil. Je to docela dost blbý, jelikož originální a první verze Vikingů byla opravdu GOOD. Tak to nic, zkusím je ještě někde najít.
Dále se těšte na třetí díl Pirátů s názvem Piráti-Atlantští piráti, ti teda způsobí škod. Tento díl plánuji sem dopsat a vložit 29.6. na závěr školního roku.
O prázdninách přijde pokračování povídky Elfové a také poslední díl Strážci Země, jak to s posledním strážcem dopadne, na to si chvíli počkáte, já už to vím. Také přijde další povídka o Mladém Dobrodružství atd.
Teď ta premiérová povídka s názvem Tajemství vesmíru(Sci-fi). První díl s názvem Tajemství vesmíru-první objev.
Pak přijdou další a další díly. Dílu bude spousta.
Celkem se těšte na tři řady po jedenácti dílech.
Nelze vyloučit příchod i čtvrté řady.
Povídka vás zavede do nedaleké budoucnosti lidstva a zjištění, že ve vesmíru nejsou sami.
Budou to ale lidé, co přinesou možnou zkázu vesmíru.
Vládci druhé éry života jsou tu...
Mimochodem jak se vám líbila povídka Země prstenů.
Uvažuji o možném pokračování, ale není to jenom na mě.
Jestli chcete, abych pokračoval v této povídce, tak mi napište do komentářu, děkuji...
Autor Sparrow, 05.06.2007
Přečteno 313x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí