Pokoj s ní i bez ní...

Pokoj s ní i bez ní...

Anotace: Krátký příběh... Rychle jsem to stvořila v melancholické náladě.. za komenty budu ráda...:)

Na stole před velkou skříní se zachvěl rámeček s už tak okoukanou a ožmoulanou fotkou. Byla to víc než fotka, byla to poslední vzpomínka na něco co bylo. Na něco krásně bolestivého, na něco, co nepotká každého. Seděla tam a dívala se před sebe. V pokoji, kde byla jen ta skříň a stůl s fotografií. Nebyl ale tak prázdný, jen to tak vypadalo. Byl plný vzpomínek, afektovaných výkřiků, které slyšely jen tyhle zdi, nářků, ale i smíchu a šťastných chvílí. V celém pokoji byl zvláštně těžký vzduch, jakoby zde 2 roky bez přestání pršelo. Nepršelo, to jen slané kapky rosy stále častěji padaly na její hebké rty. V těch chvílích ji chtěly její zdi obejmout a schovat před všemi, ale hlavně před ní samotnou. To ona si nejvíc ubližovala, nevědomky, nepřetržitě. Měla jen sama sebe a tu hloupou fotku. Kdo jiný by jí tedy ubližoval? I teď tam pořád sedí a čeká. Čeká až nadejde chvíle a rozfouká ji vítr jako chmýří na pampelišce. Nikdo ji tam na té židli nevidí, ale ona tam je a čeká. Nikdo ji nevidí a ani neuvidí, protože ona sama se chodí dívat na svůj hrob, kam lidé z té fotky chodí dávat květiny...
Autor Chobotka, 06.06.2007
Přečteno 292x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to fakt pěkný...moc se mi to líbí...

18.06.2007 18:08:00 | InMaE

jo tak tohle je dílo! Krásné popsání všeho...smekám...tohle bych jednou chtěla umět...

08.06.2007 12:59:00 | Werushe

škoda, že je to tak krátké... je to moc hezké... neotřelé...

07.06.2007 16:07:00 | black.heart

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí