SEN ?

SEN ?

Anotace: je to divný,mě se to nelíbí,ale vám by mohlo.Pls komentáře

"Miluju Tě"řekla po hodinovém mlčení Issabel.
Daniel,kterému tato slova patřila se jen smál až se mu v očích zaleskly slzy ."Proč se směješ,tohle neni k smíchu,je to vážná věc a já jsem ti jí konečně pověděla.Po dvou letech jsem ti to řekla a ty se mi směješ ?"
"ty si myslíš,že tě miluju nebo že tě dokonce chci ?
Jak si tohle můžeš vůbec myslet?Ješ fakt směšná a táhni už pryč,čekám na tu holku,co jsem potkal včera v baru.A ne že po nás budeš čumět,jak pes !!! " pronesl Dan,který pohrdal Issabelinou láskou.
Abych pravdu řekla Dan je takovej,který má rád vztahy na jednu noc,ale když mu někdo řekne do očí,že ho miluje,tak se mu vysměje do obličeje.A tohle je přesně ten případ.
Issabela se na Dana naposledy podívala a se slzami v očích beze slova odešla.Běžela domů tak rychle,že sama nevěděla,kde se v ní ta rychlost bere.
Celou noc nespala,jenom přemýšlela jak se Danovi pomstít.Brzo k ránu konečně usnula a zdál se jí zvláštní sen : Byla v parku na lavičce,kde včera seděla s Danem.Bylo to stejné jako odpoledne.Všechno mu řekla a on jí opět vyhodil.Tentokrát však zůstala za stromem a sledovala co se bude dít.Najednou se objevila ta Danova neznámá,ale ona viděla jen sama sebe,jak napřahuje na Dana nůž.Pak se probudila.

.......................................................

Ptáci zpívali Issabele na cestu do školy,ale jí se tam vůbec nechtělo.Určitě už všichni věděli,co včera řekla Danovi a to pro ni byla dost velká ostuda.
Když přišla do třídy všichni plakali,i učitelka neviděla přes své slzy. "Issabelko,posaď se na své místo,za chvíli začneme. "řekla třídní,ale Issabela vůbec nic nechápala." Řekne mi někdo,co se tady děje ? "zakřičela na celou třídu. "Víš dneska ráno našli našeho Daniela v parku s podříznutým hrdlem.Případ vyřešuje policie a jednoho po druhém vyslýchají.Za chvíli bys měla jít Ty." řekla Kristýna,která seděla vedle Issabely už od první třídy.
" paní učitelko mohu jít otevřít okno ? "zeptala se a po souhlasu vstala.Pomalu otevírala okno a když se nikdo nedíval,s výčitkami svědomí skočila dolů.Třída se nahrnula k oknům a pozorovala,jak Issabela padá pomalu ze 4. patra školní budovy.

.......................................................

Nikdo nechápal,co se stalo.Issabela byla na místě mrtvá,konečně byla vysvobozená.
Autor Savidge, 18.07.2007
Přečteno 363x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chtělo to lépe zpracovat. Je to příliš zkrácené a zjednodušené, ale nápad není rozhodně špatný. Příště se ti to určitě povede líp.

29.07.2007 11:53:00 | Marlene

No... nedala jsem stovku jenom proto, že na stylu a formě by se dalo co zlepšovat, ale ten konec mi vyrazil dech... nápad na příběh naprosto ideální, jen by to chtělo trochu vylepšit... jinak dobrý :))

18.07.2007 23:48:00 | lennerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí