Hledala jsem Tě...

Hledala jsem Tě...

Anotace: hledala a hledala...a...no je to spíš taková srdeční záležitost...

Kdepak jsi? Kde se probouzíš a usínáš? Kde se směješ a pláčeš? Kde hrdě tyčíš hlavu nebo pokorně chodíš? Kde žiješ?
Hledám Tě. Všude kde se dá. Prolézám každý temný kout, každé místo. A stejně Tě nemůžu najít. Usínám se smutkem, ale stále ještě s určitou nadějí. A když se probudím jsem hned připravena vydat se na další cestu za Tebou. Někdy přemýšlím proč nehledáš Ty mě. Ale možná, že ano. Jen se naše cesty míjejí. Vždyť existuje jen jedna láska, jedno přátelství, jeden život a jedna smrt.
Hledala jsem Tě s neskrývaným elánem.
Hledala jsem Tě s dávkou své naivity.
Hledala jsem Tě i když jsem si odřela koleno, možná i duši.
Hledala jsem Tě, ale i přesto, že se to nedařilo šla jsem dál.
Hledala jsem Tě a doufala.
Hledala jsem Tě a nenechala si to vymluvit.
Hledala jsem Tě snad všude.
Hledala jsem Tě a bála se, že až Tě najdu, tak se budu bát Tě oslovit.
Hledala jsem Tě se čtyřlístkem v kapse u kalhot.
Hledala jsem Tě...dokud jsem nezjistila, že vlastně vůbec nejsi...hledala jsem Tě...
Autor Lacosta1, 20.07.2007
Přečteno 360x
Tipy 2
Poslední tipující: Jasmin de Paris
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty verše se skoro ztrácejí mezi slzami.. Cítím, že je tam více smutku než lásky, snad proto Ti rozumím a nechám Tvou tvorbu v sobě se rozpíjet...

17.01.2008 23:13:00 | Jasmin de Paris

Kdo hledá, najde.

20.07.2007 23:19:00 | Jan na Druhou

Věř dál, věř že jednou najdeš...existuje:-)

20.07.2007 20:02:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí