Piková dáma

Piková dáma

Anotace: Zkuset si to trochu představovat jako western a čtěte to pomalu ;)

Kdo vám tenhle příběh bude vyprávět jinak, LŽE.
Věřte mi, já vím jak se to stalo,
já tam byl. To mě se za jednu noc změnil úplně celej svět......

Většina chlapů, se snaží v tomhle starým, unaveným městě sbalit nějákou kočku na jednu noc, kterých se tu potulujou mraky.
I já byl takovej...., ale jen do té doby dokud jsem nepoznal ji. To ona změnila celej můj nudnej, nezajímavej život a roztočila mojí ruletu na plný obrátky.

Všechno to začalo jedný temný, dlouhý noci. Noci tu bývaly vždycky dlouhé, tak jak to už měly ve zvyku a už i přestaly přemýšlet o tom, že by to šlo změnit.
Byla bouřka, a venku slejvák tak velkej, že i můj nepromokavej kabát byl jako golfový trávník a já se klepal jako tříměsíční, kříženec pudla s jezevčíkem.

Otevřel jsem dveře do jednoho virtuálního baru.
byl to takovej špinavej pajzl, kterých byste na předměstí napočítali mraky.
Ovšem tenhle byl něčím zvláštní, měl něco čím se nemohl chlubit ani pětihvězdičkový hotel v Pažíři.
Byla to právě ona.... Piková dáma.

Její parfém voněl jako afrodiziakum a přitahoval pistolníky z širokýho - dalekýho okolí.
Každej kdo jí spatřil, měl hned ve všem naprosto jasno.

Sedl jsem si k baru a rozhodl se, že svoje zmrzlý tělo ohřeju panákem rumu.
Po barmanovi jsem jenom hodil oči a vyslovil první tři slova....
hnedka mu bylo všechno jasný.

V baru bylo pár ztracených týpků a legie dalších právě vyváděli ven.
Ven do tý noci tvořit budoucnost.
Budoucnost, která byla asi tak světlá, jako vzpomínky na tu nejstrašnější noční můru.
Cítil jsem se tu vítaný jako nežid na obličeji patnáctileté puberťačky.

a když už se mi zdálo, že to horší snad bejt ani nemůže rozezněl se zvuk klavíru a pak už všechno světlo v baru patřilo jen a pouze jí.
Pohled na ní byla časově omezená vstupenka do nebe.
Na její dlouhé nohy, štíhlý trub a ústa tak rudý jako by posbíraly všechnu smyslnost z růží.
Před očima byl ten pohled, kterej vás utvrzoval v tom, že Příroda je dokonalá a naopak vyvracel to, že v jednoduchosti je krása.
Tvé důmyslně sestrojené tělo sešněrované do černého korzetu, mělo sloužit jen pro jednu jedinou věc a to absolutně zničit, kohokoliv z nás. Musím uznat, že to fungovalo dokonale.
Během tvého zpěvu, na tebe všichni hleděli s vyvalenýma očima a jejich ústa na kličku se postupně povolovala a pociťovala sílu gravitace.

Kopl jsem do sebe posledního panáka téhle noci a nechal jsem tě za sebou.
Když jsem se u dveří jen letmo otočil, zrovna mlátili toho Šťastlivce, který chytil tvůj foukaný polibek.
Přes síťku na tvém obličeji, jen na chvilku viděl do tvých očí a přesto nelitoval žádné pěsti, která padla na jeho tělo.

Tak to byla ona, ta jenž ničila všechny mýty, budovala legendy a hravě si poradila i s tím nejdrsnějším cowboyem tady.
Má piková dáma,
tu kterou jsem jedné temné noci prohrál v kartách.
Ta která chyběla do mé postupky do nebe.
Autor anti-HERO, 11.08.2007
Přečteno 393x
Tipy 2
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

cetlo se mi to dobre :)

07.07.2008 12:08:00 | Romana Šamanka Ladyloba

velice čtivé! vážně, zhltla jsem to jak na talíři;)

30.08.2007 13:24:00 | Já Esther Ruth

hodne dobryy:)

12.08.2007 18:02:00 | Adrianne Nesser

ok..musela jsem to ohodnotit..to se nedalo:-)

11.08.2007 02:42:00 | Lisa Kloboučková

Hodnotit to nebudu:-) víš jak..

no, bez chybiček to opravdu nebylo, promíííííííň....ale když budeš chtít, opravím ti to:-D

A Povídka? já to neposoudím, kdo vyhrál..ale....moc se ti povedla, vážně!....četla jsme to jedním dechem načisto:-) díky

11.08.2007 02:22:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí