Už je konec,tak si jí vem!!!

Už je konec,tak si jí vem!!!

Anotace: Snad vám to něco dá,snad to ve vás něco zanechá.Snad se budete cítit prázdní tak jako já.....Prosím komentáře!

Běžel jsi za mnou a já se snad měla otočit. Teď už to vím, ikdyž asi-ano, nechci vrátit čas, protože vím, že bych se zachovala stejně. Mělo to tak být! Měl jsi být s ní a já být sama. Byl to přece můj úděl. Tak mi to předpověděly karty. Vždyť tak to ta kartářka říkala. Chtěla jsem osud změnit, nechtěla jsem dopustit, aby to dopadlo takhle. Ale už vím, že osud nezměníš. Svíčka ti hoří a ty s tím nic nenaděláš. Každý už máme svůj osud nalinkovaný. Nezměnila jsem ho. Jen jsem si zbytečně prošla peklem. Chtěla jsem pro tebe být někdo jiný. Být někdo, o koho budeš moci opřít svou hlavu. Nedokázala jsem to! Promiň, ale já chci být prostě taková jaká jsem! Nikdo mě nedokáže změnit a já se měnit ani nechci! Nedokážeš mě brát takovou, jaká jsem.

Snad bylo lepší, kdybych se tehdá neotočila. Nezačala kvůli tobě brát drogy. Nezačala se měnit! Už jsem dávno nebyla ta veselá. Byla jsem jen malé ustrašené dítě, co chtělo cítit lidskou lásku. Schovávalo se před strachem v tvém náručí. Už to nebyla láska, byla to závislost. Né na tobě, ale na ní! Na té, co nám všem něco vzala. Honzovi práci, Lukášovy byt, Luďkovy život, Hance dítě a nám naši lásku. Už to byla potřeba, žádný cit. Já vydělávala a ty jsi mi ji nosil. Nevadilo ti, jak, hlavně, že jsi měl peníze na další dávku. Tak proč teď stojíš nad mým hrobem? Klečíš tu a brečíš. Slibuješ mi, že pro naši lásku toho necháš. Nebudeš ji dál v sobě živit, ale já vím a bohužel i ty, když vyčerpaně se shroutíš u mého náhrobku. Nedokážeš to,nezvládneš to. Ona tě má ve své moci, tak jako měla mě. A naše láska? Ta ti nepomůže, protože žádná nebyla. Byla to potřeba, závislost. Ty to víš! Tak vstaň a jdi! Jdi si vzít to, po čem tolik tvoje tělo touží. Jdi a naposled si tu lásku vychutnej! Pro mě, pro nás!
Autor TemsteaG, 20.08.2007
Přečteno 322x
Tipy 2
Poslední tipující: Luccissek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě to nevadí. Mrazí z toho..

21.11.2007 10:49:00 | Luccissek

docela dobrý:) vlastně docela víc....jen mi tam trochu vadila ta pasáž s hankou, luďkem a spol, zbytečně moc konrkétní a navíc eště s hrubkama:)

29.08.2007 13:41:00 | bittersweet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí