Tma

Tma

Anotace: Příběh inspirovaný jedním podvečerem...

"Už dost! Už dost!", křičela z plných plic a celým tělem jí projel proud totálního zoufalství. Křičela, kopala, plakala - nic nebylo platné...Lopata dál házela hlínu na dřevo...
Tváře spocene slzami spolu s pramínky vlasů slepené potem se jí lepily na krk, líčka, čelo...Ruce svázané provazem tak silně, že zanechaly rudé až krvavě rudé stopy na útlých prachem špinavých zápěstích. Srdce bušilo na poplach div nevyskočilo z hrudníku a nohy kopajíce pro záchranu pomalu rezignovaly námahou...

A ta tma...ta nepopsatelně nepopsatelná černá tma...Tma v níž nevíte zda stojíte či se propadáte hloub a hloub. Tma, která vás pohlcuje - černí vám mysl tak, že děláte zoufalé činy, protože JSTE zoufalí a za normálních podmínek by vás nic takového nenapadlo - Tohle umí jen tma... Vemte žijícímu tvoru světlo a učiňte ho zoufalcem.

Už dost, copak nevidíte, že blázním?? křičí její mysl ze všech sil, ale hlasivky vydají jen vzlykot.Vzlykot rozlehající se v malé místnosti ji naplňuje ještě větším děsem.Čím více propadá zoufalství, tím víc vzlyká. Čím víc vzlyká, tím víc se nářek rozléhá. Čím víc se nářek rozléhá, tím víc propadá zoufalství...Je to jako začarovaný kruh, ze kterého nemůžete jen tak vystoupit či se prostě jen probudit!!

Hlubokými nádechy se snaží zklidnit rozbušené srdce a celkově uklidnit tělo i mysl. Nádech, výdech, nádech, výdech... Zaměřuje se čistě na tyto jednoduché činy. Tlukot srdce se zmírňuje a mozek posílá falešné signály celému tělu, že se vlastně nic neděje. Taky únava a nedostatek kyslíku dává své...
Otázky: Proč já?Kdo?Důvod? - bijí jak kladivo na kovadlinu Ale odpovědí se nedočkáte - rozumná odpověď má dneska volno...

Znovu se jí zmocňuje panika z "místnosti", ve které se nachází. Panika z budoucnosti, co bude?A bude něco? Snaží se nepřipouštět něco takového, ale tělo si stejně dělá, co chce...dech měnící se v sípot se zrychluje a přidává na zvuku...
Oči se pomalu zavírají a mozek už se nesnaží zpracovávat žádné myšlenky...Plíce snažící se nabrat poslední atomy vzduchu do těla nechápou, co se vlastně děje..Tik v noze učiní poslední marnou snahu o záchranu a čeká na informaci z mozku - marně...

Snad tato část lidského těla na posledních pár vteřin zmoudřela - přijímá danou situaci s klidem a poslední myšlenka?

VEMTE ŽIJÍCÍMU TVORU SVĚTLO A UČIŇTE HO ZOUFALCEM...
Autor něžnost-sama, 30.08.2007
Přečteno 447x
Tipy 13
Poslední tipující: Elko, Aaadina, joaneee, Vampyrella, Romana Šamanka Ladyloba, stmivani.na.lepsi.casy, embryo v hlave, Evil Queen
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Poutavé! Naprosto fantasické, úplně mě to vtáhlo do děje. Jen tak dál, píšeš fakt dobře :-)

07.07.2008 23:49:00 | joaneee

Ahoj, píšeš moc pěkný věci, už jsem toho od tebe několik přečetla a teda...fakticky dobrý ;) Mimochodem děkuju za tvoje komentáře, moc si jich vážím :)

23.06.2008 15:41:00 | Winki

Moooc pěkný... Má to dost do sebe

17.06.2008 21:49:00 | Anches

No teda. :)

10.06.2008 17:01:00 | tdt

krásná povídka, hrozne se mi to libilo

07.03.2008 13:20:00 | Byzon

moc hezké... :) ...

28.12.2007 22:25:00 | stmivani.na.lepsi.casy

Dekuji..tuhle povidku mam strasne moc rada :):):):)
S dejem jsem se hodne stotoznila :)

26.11.2007 20:56:00 | něžnost-sama

hodně odbrá povídka. taková že to leze na mozek uplně se tak cítíš když to čteš. vtáhne tě to do děje. moc dobrý jen tak dál:-)

18.11.2007 11:22:00 | Evil Queen

dekuji za kritiku (kladnou, snad pozdeji prijde i na zapornou)...moc me to potesilo..vazne :)..jeste jednou dekui

09.10.2007 22:13:00 | něžnost-sama

Vážně krásně propracované, velmi empatické chválím...

09.10.2007 22:09:00 | ryann

je to zvláštní povídka. Moje učitelka mi jednou řekla, že v každé povídce musí mít autor nějaký detail, na který se zaměřuje, a který je v tom díle nezanedbatelný. Ty jich tu máš spoustu. Popisuješ do detailů téměř vše. Tohle se mi líbí. Taky se snažím ve vých dílech detailovat. Moc se mi to líbilo.

08.10.2007 19:52:00 | kraaska_

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí