Ulice

Ulice

Anotace: ----

Bydlím v jedné takové ulici.
Bývala lepší než je teď.
Byla veselá a tak živá.
Prohánělo se v ní spoustu dětí a ona je měla všechny ráda všechny je znala.
Teď je smutná. Trápí ji, že děti raději vysedávají na lavičce v parku s flaškou, než aby se s ní seznamovaly.
Ty které dříve znala, zapomněli, místo toho, aby jí čas od času navštívili.
Vedla jejich první kroky, přesto zapomněli.
Nelemuje jí žádná flóra, možná proto jsou tu podzimy tak sychravé, ale já jí znám snad už vod vždycky.

Nemá ráda, když jí někdo oslovuje jménem. A možná proto všichni kdo jí za ty léta co tu stojí stačili poznat, jí tak neříkají. Až na pošťáky.
Nesnáší pošťáky, nerespektují její jediné přání.
To že byla svědkem nesčetně velkého množství událostí je celkem logické. Stojí tu už......., každá událost byla pro každého jinak důležitá. Ale ona nikdy nedělala rozdíly.
Za svou majestátnost považuje domy, ležící na obou stranách jejich přehů. Vede je po celé své délce.
To se stalo smyslem jejího života.
Není vůbec obyčejná z polní cesty, která tu bývala v těch dobách na které jsou i kroniky krátké, se stala moderní lampami osvětlená asfaltová silnice.
Má svá pravidla. Ta nejdůležitějsí jsou sepsána na cedulích. Pomáhá tak lidem.
Málo kdo to ocení, přesto to pro ně dělá.
Bývá záhadná, tmavá i světlá, teplá i studená.
Vždycky tu byla pro lidi, záleží jí jen na tom, jestli se k ní vrátí.
Autor anti-HERO, 01.09.2007
Přečteno 290x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, asi nejlepší z toho, co jsem zatím od Tebe četla...Ale stejně, něco mi tam chybí.. A gramatika asi moc není Tvoje kamarádka, co?

18.04.2008 12:47:00 | Cristinne

"/deža ví/" Mám pocit, jako kdybych něco podobného někdy zažila...Ano....je to tak.Asi třikrát jsme se stěhovali. Je to trošku složitější, ale do vesnice a do ulice na které jsem vyrůstala se vždy ráda vracím, a ráda znovu zavzpomínám na malou culíkatou holku, která pobíhala po cestě sem a tam a jiskřila dětskou radostí. Nedávno jsem zjistila, že strom, bříza, která vedle ní rostla, a ke které jsem vždy ráda chodila a hrávala si nejen pod ní, ale také v její koruně , již schází, docela mě to omrzelo, a přitom to byla jediná bříza mezi ostatními stromy jež krášlila tu ulici...no...kdo nezažije nepochopí, ale pochopit se snad zkusí.....to je asi tak vše co jsem chtěla říci...

28.12.2007 21:09:00 | Certain Expiry

Kdo ví... Vrátím se jednou do své ulice? Bude mne ještě znát.. a budu ji znát já? Zapomenu nebo ne? Kdo ví

10.11.2007 14:49:00 | TerA

...velmi dobré

18.09.2007 13:57:00 | Jiparo

tohle bylo na battle?....týo...tak jsem to asi prohrála....ok:-) 1:1:-)

02.09.2007 19:29:00 | Lisa Kloboučková

Pěkně jsi popsal genezi své ulice...

01.09.2007 22:16:00 | Bíša

já jsem se hrozně dojala, protože jsem si vzpomněla jak jsem se hrozně dojala když jsem viděla fotky naší ulice starou 16 let a ty stromečky byly takový maliký.... jó, taková moje malá pražská oáza

01.09.2007 22:04:00 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí