Běžím.....

Běžím.....

Anotace: ...

Běžím, už ani nevím jak dlouho. Běžím a tělo už odmítá službu, stejně jako mozek. Nohy se jenom těžko přizpůsobují terénu, který už nevidím.....Běžím a nevím kdy se zastavím...nevím nic, chci utéct. Utéct před sebou, před vším co mě tíží....ale.....běh nepomáhá. Všechny myšlenky, zůstaly na svém místě. Běží stejně jako já, běží mou hlavou..... A ty dvě vyčnívají, někdy jedna, pak druhá, perou se spolu.....umřít.....žít.... Jsou to mrchy, proč neodejdou? Kdo přemýšlí o takových věcech, proč já? Není to zbytečné? Je, ale mysl se nevzdává. Doufám, že během se unavím tak, že nebudu moci přemýšlet....je to k ničemu. Hlavou mi zní píseň mého kamaráda ,,.....jsou kdy mě svírá velká pochybnost...skřítek Cokdyby, skřítek Cokdyby.....co když, je to všechno jenom sen, který odnese den......" Kéž by to byl sen. Bylo by to fajn, ale mě taky svírá pochybnost, jestli to má cenu, má cenu se snažit, má cenu žít? Proč? Pro tyhle chvíle? Pro tuhle úzkost? Nemá, všechno hezké zatlačí tenhle hnus a mozek mě odmítá poslechnout, aby si vymyslel už něco lepšího, něco co má smysl, něco co mě těší, co mě nezničí.... ale moje královna recidiva depka vyhrává a přikazuje mi to ukončit......už nemůžu, lidi už nemůžu......mám chuť řvát, ať mojí bolest slyší celý svět....už nemůžu!!!!!!!! Nikdo to neslyší, nemám sílu otevřít ústa.....pak mě zas napadne ta myšlenka, co se zdá být spásou....prostě to skončim.... příchází taková úleva, konečně bude klid, skoro se mi na rty dere úsměv, z hrudníku mi nespadl balvan, ale hora.....bude klid, konečně klid...skončí to. Pomalu se šourám domů....odemykám, doma je ticho, všichni spí.....to je dobře. Jdu do ložnice a koukám na svoje milované sluníčko....je krásná, má zase tak krásně našpulenou pusinku, ty její prstýnky vlásků....hlavou mi běží myšlenky...ještě ve dvou letech byla úplně plešatá a teď má hřívu, že se často někdo zastaví a řekne:,,To je ale krásná holčička a jaké má vlásky....až vyroste...."
.....až vyroste...ano, až vyroste, musím u toho být. Doprčic já to nemůžu udělat.....NEMŮŽU JÍ TO UDĚLAT. Zase na mě dolehne ten kámen, žádná úleva nebude, nemůžu být tak sobecká....nemůžu....Pro její úsměv, pro její štěstí....jenom ona mě tu ještě drží.....můj poklad.
Dlouze stojím nad její postýlkou a pláču. Pláču, protože vím, že to neskončí, pláču, protože budu muset vydržet další tenhle propad a těch propadů bude nepočítaně. Pláču, protože vím, že je to nemoc a ať se snažím jak chci, vůlí ji nezvládnu. Pláču, protože ani léky nezabírají, jenom mírní.... V hrudi se mi vzdouvá vlna nenávisti. ,,Ty jedna svině, nenávidím Tě", říkám sama sobě, ale patří to jenom mojí nemoci.....
Ani se nevslékám, jdu spát ,,na prasáka" jak říká můj kamarád, vždyť je to jedno, umeju se zejtra, stejně se sprchuju každé ráno a to bude za pár hodin.....konečně usínám.....
Můj spánek proříznou něžná slova mojí holčičky: ,,Maminko štávej...už je ráno", žačne přeříkávat básničku. ,,Časně ž rána sluníško, volá, štávej, Majuško, štávej děvče už je čas, husičky je čeba pášt...." Otvírám oči, depka je ještě vedle mě, ale už nemá tu sílu...konečně...dopříště bude líp, než přijde nesmyslná euforie a vzápětí depka, bude zase na chvíli líp...
Autor Malé nic, 02.10.2007
Přečteno 393x
Tipy 3
Poslední tipující: stryc, Actafool
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jednou bude líp, jednou bude líp, ...

07.08.2008 08:25:00 | stryc

Tak tahle povídka je úplně úžasná...i když jsem o tebe v jednu chvilku měla fakticky strach... když jsem ji četla, hrála mi k tomu úplně ideální hudba a všechno to de sebe tak zapadlo....prostě skvěle napsaný! Já dítě nemám (taky by to bylo docela....eh....zvláštní, ve 14), ale mám malou sestru, roční, je mi jasný, že bys to nikdy nezvládla udělat... protože zemřít můžeš jedině pro děti...

12.10.2007 21:48:00 | Jesus

dokud bude svítit sluníčko tak vždy vyhraje myšlenka "žít"...aspoň Ti/si to přeju..hlavu vzhůru lepší dny jsou na cestě..

08.10.2007 21:51:00 | Actafool

dávám sto procent, jako nikdy
aby jsi to vydržela
a aby jsi žila
aby bylo líp

03.10.2007 01:55:00 | blue

Celý příběh je jedna velká bolest, deprese je fakt mrcha. Ale ten konec mne uklidnil, ano, máš přecik to svoje Sluníčko a to nesmíš nikdy opustit. Zase bude dobře, uvdidíš, jednou bude zase líp ... držím palečky a posílám pohlazení s úsměvem. Hezkou klidnou noc.

02.10.2007 21:34:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí