Závislák

Závislák

Anotace: Člověk nemusí být závyslý pouze na drogách či alkoholu. A smrt je někdy tím jediným vysvobozením.

Kuchyňský nůž mě chladí na krkavici. Až k tomuhle jsem byl dohnán krutým životem. Před hodinou jsem spolykal plnou hrst prášků a stejně nic. Proč alespoň nemohu zemřít tak jak bych chtěl? Chci zemřít a přece nenacházím odhodlání škubnout rukou směrem od těla. Život je příliš krutý, než abych o něho stál. Každou radost, kterou jsem mohl mít mi smrt vzala. Nebojím se smrti. Tak proč nechci zemřít. Už vím. Co bude s mojí přítelkyní když se zabiju? Co s ní bude? Vůbec neberu ohledy na to, že jí způsobím obrovskou bolest. Nevím jestli ji má ztráta přejde. Nevím, jestli vůbec unese že mě ztratila. Smrt je hrozně bezohledná, ale život je ještě víc. Nůž přechází z krku k zápěstí, jako by mi měl dodat odvahu. Oči podlité krví na mě hledí ze zrcadla kontrastující z bledým obličejem. Ne! Nemohu jí tady nechat. Příliš jí miluji. Ať se raději trápím já svým životem nežli ona mou smrtí. Mrštil jsem nožem do kouta, kde čepel zacinkala pohřební baladu. Musel jsem jí okamžitě zavolat. Né kvůli ní, ale kvůli sobě. Potřeboval jsem teď někoho, kdo by byl se mnou. Pomalu se plížím z koupelny. Pomalu nevidím na oči. Nespal jsem totiž už 4 dny. Zjišťuji že mi pohyb činí problémy. Hlava se mi motá a zrak se rozostřuje. To je tou únavou ano musí být. Cítím jak mi těžkou víčka. Telefonní číslo jsem našel spíš z paměti.
„Lásko můžeš přijít prosím tě?“
„Ahoj no jasně že můžu za půlhodinky jsem u tebe.“
„Spěchej. Miluju tě“.
Nevidím už vůbec nic a lehám si do postele. S hrůzou mě přepadla myšlenka. Co když to není ospalost? Co když to jenom zabírají ty prášky? Snažil jsem se odplazit do koupelny a vyzvracet se. Nohy neposlouchají, ruce se nehýbou, jenom hlava usilovně přemýšlí. Proč zrovna ona? Bylo by to všechno mnohem lehčí kdyby nefungovala právě ona. Silou vůle jsem se přinutil zvracet. Je pozdě prášky se již vstřebaly. Já nechci zemřít. Teprve když člověk umírá, zjistí pro co všechno na světě žije. Kolik má důvodů na světě zůstat.
Já se ale nebojím. Jako po celý svůj život jsem se podvolil a čekal. Bylo mi líto mé přítelkyně, která si za necelých 20 minut otevře dveře bytu a uvidí mě v předsíni nahého ve vlastních zvratkách. Kdyby jenom to. Největší šok bude že již nedýchám. Na druhou stranu ale přemýšlím o všech těch, které zase uvidím. Moc se na ně těším a vím že svou lásku zase jednou uvidím a budeme spolu.
Navždy!!!
Autor Kovik, 01.11.2007
Přečteno 439x
Tipy 8
Poslední tipující: Jahodová kopretina, myší královna, Netopyri-kralovna, Likynka, Dušekteráztroskotává
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krutě pravdivé...

20.07.2008 12:13:00 | Jahodová kopretina

je nádherný, máš krásnej styl psaní. člověk potom začně uvažovat o svém životě...

19.07.2008 12:07:00 | Sabian

Něco na tom je. Něco dost na tom je. Je to realistické, ale i inspirující. Není to nic, co člověka zklame, patří to mezi díla s poselstvím, které dává naději

07.07.2008 11:05:00 | myší královna

uaaaaaa, to je brutální...ty jsi realista, co?

26.02.2008 20:59:00 | Teesha

smutná a přesto krásná

04.11.2007 20:05:00 | Adele

"Mnohdy nás nad vodou drží jen lidé, kvůli nimž žijeme" Já to cítím stejně. Žiju jenom kvůli svému příteli. On mě potřebuje.

03.11.2007 19:09:00 | Weixelbraunka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí