Poslední řešení

Poslední řešení

Anotace: Příběh vznikl, když jsem na tom po psychické stránce nebyla moc nejlíp.

Věděla , že pro ni život pomalu končí . Chtěla to vrátit . Chtěla to všechno zničit . Chtěla , aby se všechno vytratilo z její mysli . Chtěla žít bez lží . Nechtěla aby byli věci tak složité. Nechtěla být tak zneužitá . Uvědomila si , kolik toho ještě má stihnout . Teď už na tom nezáleželo. Všechno ztratilo svou důležitost. Bylo to bezvýznamné . Přemýšlela o všech věcech, které byly tak moc komplikované a zmatené na to, aby se vyřešily. Neuměla je vyřešit . Všechny ty věci ji každý den ničily. Pro lidi to možná byla jenom hra, ale ona o to nestála. Všechny ty lidské hříchy jí tak ubližovaly. Byla tak hluboko, takhle zůstávala, pro to žila , pro sny, ale i ty se jí začaly trhat na kousíčky. Dokud dýchala , stále doufala. Myslela si, že nikdy to nemůže být tak zlé, ale mýlila se. Tak hrozně se mýlila . Naděje už neměla význam .

Zvedla se a šla . Pod jejíma bosýma nohama křupalo listí . Byl podzim. Tak překrásný. Byla jako víla. Chodila tak lehce, byla tak zranitelná. Měla bílé šaty. Začalo pršet . Pozvedla ruku, na kterou dopadla jedna kapka, přiložila si ji ke rtům a cítila to. Připomínalo jí to slzy, její slzy. Necítila nenávist, kterou by mohla cítit . Byla tak lehká, tak uvolněná. Šla. Byla v ní odvaha, už nic nezdržovala.

Věděla, že je to naposled, ale odvaha jí neopustila. Šla dál, její srdce bušilo stále hlasitěji, ale nikdo to neslyšel . Nikdo nikdy nic neslyšel . Ani její pocity, ani volání o pomoc. Vždycky plakala zbytečně, ale na to už nemyslela. To v její hlavě už nebylo. Vždy šla za svými sny, ale teď měla svůj sen jiný, překrásný a spásný.

Potápěla se stále hloub a hloub. Její nádherné černé vlasy se překrásně vlnily v čiré vodě a spadaly na její nahé tělo. Potápěla se a kolem zápěstí rozpažených rukou se barvila voda rudou barvou . Bylo to její jediné východisko. Na tomhle světě nebyla šťastná a teď se spojila navždy s přírodou . V takovém krásném snu.
Autor JoanB, 24.11.2007
Přečteno 291x
Tipy 2
Poslední tipující: Nahá
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Panečku.... :o) ...to je nÁdhera. Totiž, líbil se mi především konec (spojila se navždy s přírodou, v takovém krásném snu). Umíš hezky popisovat pocity.

01.07.2008 14:49:00 | Nahá

..stejně si myslím, že na tom nemůže být člověk nikdy psychicky tak špatně, ještě k tomu když je to hezká mladá holka..určitě má minimálně jednoho kamaráda pro kterého stojí žít, a hlavně...byla mladá a vlastně nic tu nenechala..? jen pár vzpomínek, lidé se naučí žít bez ní, rodiče probrečí pár týdnů možná měsíců, ale to jim nepomůže ji vrátit..bylo to hezky myšlený..jen myslím, že na tom nemohla být tak zle :)

25.11.2007 13:09:00 | JulcaS

Je to zajímavé... Hodně zajímavé.

25.11.2007 10:34:00 | Červená a černá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí