Bez i se vším

Bez i se vším

Anotace: Co k tomu mám napsat? Znovu píšu a už je to trochu jiné než dřív no...

Pár splašených koní přiběhne kdoví odkud a oznámí, že ti berou dům a běží dál.

Ostříhala sis nehty a už ti nikdy nedorostou, odmalovala sis oči a už jsi je neotevřela.

Přečetla sis knížku o lásce a zavřela ji, od té doby jsi přečetla jen termín splátky.

A tak se ptáš, proč splácíš vlastní život, když jsi jej ani nestihla koupit.

Kolikrát budeš ještě muset sáhnout do peněženky, abys vytáhla něco cenného a musela to vzápětí ztratit.

Rozsvítila jsi světlo v pokoji a nezhasla, ale nešlas ani spát do své postele.

Dívala ses do okna na měsíc, který nebyl, na tvou tvář padala rosa z vlastních očí.

V hlavě jsi vyslovovala svá přání pořád dokola, ale nespadla ani jediná hvězda z nebe.

Otevřela jsi deník a chtěla začít něco psát, ale pak tě přestalo bavit kmitat rukou po papíře.

Rozmáchla ses a rozbila okno ven, abys mohla dýchat, ale ve chvíli, kdy někdo rozdělal oheň a kouř tě dusil...
jsi kýchla a všechen kouř se rozletěl.
Autor Aaliyan, 01.12.2007
Přečteno 463x
Tipy 3
Poslední tipující: její alter ego, Eylonwai, Seychelly
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ehm... proč sci-fi?
Jinak mi to zas až tak jiné nepřijde, jako jak jsi psala v tom mailu. Nemyslim, že jsi přestala snít, jenom prostě sníš jinak.

02.12.2007 13:11:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí