Lidi bohaté zachvátil mor a chudí přežívali

Lidi bohaté zachvátil mor a chudí přežívali

Anotace: Na světě bylo lidem velmi úzko. Občané každého státu se dělili na příliš chudé a nechutně bohaté. Nic mezitím neexistovalo. Čím více měli bohatí peněz, tím více chudí umírali hladem.

Ale pak nadešel čas změny. Mrtvá těla chudých volně pohozená na ulici, neboť už nebylo místo na pohřebiště, vyvolala v celém světě mor. Šířil se rychlostí blesku, lidé umírali velmi pomalu, ale krutě. Jen nemajetní občané byli stále zdraví a imunní vůči této pohromě. Nejdříve skonaly slavné celebrity, herci vydělávající na svých neuměleckých filmech, které byly zábavou bohatých. Zpěvačky bohaté díky svému šarmu získaným plastickými operacemi a „hudbou“ udělanou spíš počítačově než lidským hlasem. Následovali je prezidenti a jejich rodiny. Čím byl kdo více bohatý, tím pomaleji a s větší bolestí umíral. Slavní vědci nemohli nalézt lék, ani zastavit tuto morovou ránu. Nakažené evakuovali na opuštěný ostrov a přece. Stále se epidemie rozšiřovala rychleji a rychleji. Když už na světě nebyla ani jedna plešatá či méně plešatá hlava státu, zasáhl mor vládu, ministry a nejvýše postavené úředníky.
Šlo to postupně, jako by tahle nemoc kontrolovala kreditky. Lidí umíralo stále více, bylo potřeba více hrobníků a chudobní jedině teď mohli získat lépe placené zaměstnání. Patřičně toho využívali, chtěli přece uživit svou rodinu a konečně po dlouhé době si koupit zase nějaké šaty.
A pak to skončilo. Když zde zbyla jen nejnižší vrstva, ti nejchudší z nejchudších, smrt opustila svět. Byla spokojená a dosyta ukojená. Na nějakou dobu si dala oddych a trávila.
Majetek, který zde zůstal po mrtvých, si rozdělili chudobní. Bylo jim dobře. Všichni byli šťastní. Po dlouhé době.
Ovšem ne na dlouho. Někteří svoje peníze promařili v hospodách, zatímco jiní investovali a získávali čím dál více. Svět spěl zase do záhuby. Nepoučeni tím, co se stalo před lety, nechali to dojít tak daleko, že opět zde byla vrstva největších boháčů a všude kolem nich žebráci a trhané. Ani tentokrát nic mezi tím neexistovalo. Jen peníze a moc nebo nic. Smrt si toho všimla. Začala chystat nové překvapení. Nikdo to netušil. Nikoho to ani ve snu nenapadlo. Zapomněli na minulost a nezajímala je budoucnost. A smrt je připravená. Ale kdy přijde??
Autor Verca.kvetinka, 06.01.2008
Přečteno 230x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí