Na křídle elektrickýho čápa

Na křídle elektrickýho čápa

Anotace: .....

Johnny jako obyčejně sledoval v noci z postele poker - finále světový série. Postupně vypadával jeden hráč po druhým, roštovaly se sázky, blufovalo se...Jeden týpek byl oblečenej jako funebrák. Bylo mu osmačtyřicet a vedl o parník. Další byl mladej fracek, kterýmu by nejraděj nakopal prdel. Při all inu pořád vstával a odcházel někam pryč. Děsně by ho to sralo jako hráče (i když jeho to sralo i jako diváka; ale to, že není dost empatický, je známo, takže možná nebyla chyba v tom mladým). Pak tam byli další do počtu – třeba známej Scotty N. atp. Byl tam ale i chlápek s nějakou blonďatou kurvou, co mu spala na rameni, a kterej pohyboval rukama jako elektrickej čáp. Byl vážně divnej. Měl velkej statson, před sebou mraky čipů, minerálek, a na prestech obou rukou masňácký zlatý prsteny; každej přes tři prsty. Prostě - sálaly z něj prachy i přes zaprášenou obrazovku. Vždycky když vyhrál, ta blonďatá Sněhurka se o něj otřela kozama, a on jen zavrněl. Postupně vypadával jeden plejer po druhým; do finále se nakonec dostal spratek a ten dědek. Mladej měl na ruce malej blind a chtěl dědka nesmyslně rozmetat už v první rundě /ve hře bylo 1,6mil $$$$$$ kurvadolárků, se kterejma už by se dalo něco podniknout/. Takže si myslel, jako ho dostane, sejme, oblafne před tolika divákama, před celým světem, před všema těma čumilama.... Jenže dědek mu to nezbaštil, pořád jen čekoval, a když si to mladej spočítal kolem a kolem, a zjistil, že dědek na ruce má kulový, šel all in. Jako mockrát předtím vstal a odešel od stolu, aby při svém příchodu zjistil, že starouš mě párek královniček, který mu ještě doplnila jedna na flopu. Na to se prostě neprohrává a věděl to i mladej. Málem ho omejvali – ale ruku na srdce - 250 táců taky není k zahození...

Jak šel dědek do finále, ta blonďatá panenka mu najednou ožila, bradavky pod trikem jí natekly, zornice se jí roztáhly jako kočce, co čeká na svou krysu, a jakmile mladýho sežral, strčila mu ty její nádherný cecky až před brejle a točila s nima jako šílená. Nebylo to vůbec špatný, až na to, že to provozovala před elektrickým čápem...
Při závěrečným focení ten plesnivka stále seděl jako king na židli a Johnnymu se z něj zvedal žaludek. Prostě některý lidi maj štěstí a jiný ne. V pokeru, v poolu, v práci, v životě, v jánevímvčemvšem – prostě ve všem!

Na závěr glavečera ta bloncka vstala, vzala ho za krkem a odtlačila od stolu. Bylo po všem, jackpot padl. Ten chlap seděl na vozejku, nohy měl jako čínský tyčky a hejbal jenom jednou (pokerovou) rukou, kterou by si pravděpodobně ani nevyndal pinďoura z kahot...

Johhny vypnul televizi, dopil zbytek vína a šel na záchod. Bylo mu fajn. Snad poprvý za celej večer...

---
Autor Who cares a lot, 08.02.2008
Přečteno 457x
Tipy 10
Poslední tipující: Fuori dal mondo, Cassandra, kryndy, Norlein, Angelon, pavlis
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

trošku o ničem

30.10.2009 13:18:00 | Black Sardinian

Připomíná mi to Bukowskiho...:) je to moc dobrý, ale trošku zbytečně krátký

15.04.2008 12:57:00 | Fuori dal mondo

Jejda to mi přijde krutý...

10.02.2008 16:36:00 | kryndy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí