Stín

Stín

Anotace: Každý ho máme, ale vnímáte ho? Berete ho jako něco co je, nebo jako součast sebe? A nebo toho člověka odstrkujete a běžíte svou cestou bez ohlížení??

Chodí stále za Tebou, je ti věrný, opustí Tě jen, když musí. Ty však děláš jakoby neexistoval. Prostě není. Je pro Tebe samozřejmost, necítíš k němu nic. Je němý, nemůže říct „Já jsem tady, všímej si mě!“, je slepý, nemůže vidět tvou tupost. Ale cítí, cítí bolest, tam kdesi v hrudníku. Cosi mu tam bilo než přišel jiný stín a vyrval mu to. Zůstala tam šedá šeď, díra do nekonečna, která se nikdy nezahojí a bude vždy bolet. Jako tvá ostrá slova věnovaná jiným, jako tvé ego směrující do nebes a ničící všechny kolem. Jako tvá arogance, která již směšná pro pár lidí býti může. Jsi směšný! Proč ho nevmínáš?? Je to součást Tebe!

Až jednou nebude, Ty si toho taky nevšimneš, ale zjistíš, že Ty už taky nejsi. Zbude po něm bolest a nepochopení, ale milé a co zbude po Tobě? To samé, ale nahořklé egoismem a lží. Nejsi vyrovnaný, máš spoustu problémů, ale proč je nevidíš? Protože nechceš, nevnímáš svůj stín! Ale on tu bude vždycky pro Tebe…
Autor Ette, 17.02.2008
Přečteno 309x
Tipy 7
Poslední tipující: Ahorria, Démon, *small devil*, Adie.80, excited, N.Ryba
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Já se svého stínu nebojím. Taky ho beru jako samozřejmost, ale musím se přiznat, že kolikrát s nudy s ním zablbnu :-D Myslím tím stínové panáčky a tak. takže doufám jestli se mi někdy ztratí takže se hned zase objeví jelikož se mu bude stýskat. Jinak je to velce zajímavé dílko už tím, že se věnuje netradiční tématice. člověka to nutí zastavit se a podívat se do vlastnho stínu. Zajímavé...

27.03.2008 22:06:00 | Démon

brrr občas se bojím svého stínu, jakoby mi vyčítal..

20.02.2008 20:53:00 | *small devil*

stín... který pronásleduje každého... někdo se za něj ,ale až moc schovává...

krásně napsané...

17.02.2008 17:33:00 | excited

Je to pravda no, kazdy si rekne to je jen stin,ale mozna...

17.02.2008 12:52:00 | N.Ryba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí