Robin Hood byl teplej

Robin Hood byl teplej

Anotace: Tato povídka vznikla, protože svět je zlý. Já zlá nejsem (jen občas), takže kdyby se někdo z mých kamarádů projevil jako homosexuál, rozhodně bych stála za ním. Výrazy nejsou pro útlocitné a pokrytce - používá je každý...

Robin Hook měl přezdívku Hood. Překvapivě. Nedávno oslavil třiadvacáté narozeniny. Patřil mezi partičku sedmnáctiletých máchýrků a dilinek. Čím je dostával? Inteligencí, názory a penězi (pracoval). Proč se zahazoval on s nimi? Byli to patolízalové, kteří se chtěli chlubit starším kamarádem. Připadal si před nimi jako král. Tím, že jim dával prostor, aby řekli svůj názor, si je získával. Následně na to jim ovšem vtloukal mínění své. Byl to zdatný manipulátor, tak se mu to většinou dařilo.
V jejich hoperské bandě můžeme dále vidět Heather. Její přijmení nemá cenu zjišťovat, protože je to opravdu ztracená existence. Jediné, co umí a v čem může poradit, je dávání rozkoše. Své hýždě, smyslná ústa, velká prsa a dlouhé blond vlasy dokáže využívat stoprocentně. V partě je vlastně kvůli sexu. Ona sama u sebe jen jednou zažila pocit, který jí byl jinak naprosto cizí. Když přišel Robin do party, zamilovala se. On o ni však nestál. Snažila se, jak mohla, ale nebylo jí to nic platné.
Robin měl ze všech těch střelených pitomečků rád jen Andyho. Tamti mu byli jedno, ale Andyho považoval za opravdového kamaráda. Andy byl malý, hubený skoromuž s hezounkou tvářičkou. Z bandy byl nejmladší. Inteligence mu nechyběla, jen se hledal. Možná proto ho Hood vzal pod svá křídla, Sám si pamatoval, jak to pro něj bylo těžké, když v šestnácti putoval po ulicích, zatímco jeho rodiče se doma hádali. Neviděl jediný důvod, proč by měl další malý kluk trpět.
Jednou přišel Andy za Robinem se skleslým výrazem.
"Čus, co je?" Andy se mu vůbec nemohl podívat do očí.
"Tak to vybal. Dělej," plácnul ho do ramene. "Včera jsem zasunul." "No vidíš, teď už je z tebe velkej chlap. A kdo byla tvá šťastná." "Heather." "Cože? Taková kráva? Vsadim se, že poprvý si moc velkej borec nebyl. Tvoje pověst je v hajzlu. Tos posral." "Slíbila mi, že to nebude posílat dál, ale to neni ten problem."
Robin byl zvědavý, ale z Andyho to pořád nějak nelezlo.
"Víš, jsi jedinej komu věřim." "Povídej, já to snesu.""Jsem asi gay," zarytě se díval do země.
"Haha, z čeho tak usuzuješ? Mezi náma, mně Heather taky nic neříká," smál se Robin. "Ne, já... musela vynaložit veškerý svý umění a já z toho stejně nic moc neměl," Andy se nadechnula rozhodl se, že to na Robina vysype všechno. Teď už to bylo stejně jedno. "Viděl jsem péčko s buznama a líbilo se mi to," aby dodal váhu svým slovům, ihned pokračoval. "Několikrát." "Ale to z tebe bukvu nedělá. Párkrát ses teď otočil za klukem, protože si to vsugerováváš." "I jsem se líbal," viděl, jak se Robin malinko zakřenil. "Možná máš pravdu, jen se hledám. Ale partě bych to asi říct měl, než to udělá Heather." "Na to ani nemysli!" Robin se podrbal na bradě. "Něco mě napadlo," Andy k němu důvěřivě zvedl oči. "Budu dělat bukvu." "Proč? Nic proti, ale můj typ nejsi," nuceně se zasmál. "Háha, chci ti pomoct, ale tyhle fóry už nedělej," naštval se Hood. Andy zase sklopil oči. "Jak jsem řekl, budu dělat buznu a ty aspoň uvidíš, jak by se ty blbci k tobě zachovali. Mně jsou u prdele." "Dík, ale co tvoje pověst?" "Teď to povídám, mně jsou u prdele. Za kámoše považuju jen tebe. Uvidíš, jakej je svět," s tím se rozloučili.
"Hej, Heather, nešlo si nevšimnout, že chceš Robina," řekl Andy. Heather zvedla rozcuchanou hlavu. "Zrovna ti ho kouřim a ty sem taháš toho krypla? Jsi divnej. Uvolni se.... Sakra, já se na to můžu vysrat, když hned zvadneš." "Běž do prdele," Andy vstal a zapínal si poklopec. Při odchodu se mezi dveřmi otočil. "Stejně ho nikdy nedostaneš. Je to buzerant," prásknul s dveřmi, ale zůstal za nimi. Heather byla tak předvídatelná. Za chvíli slyšel. "Cami, Hood je hulibrk... Věděla jsem, že to nebude ve mně..." Dále poslouchat nechtěl. Musel vyřídit ještě telefonát. "Heather nezklamala. Za půl hoďky jeď kolem jejího baráku... Prověříme si TAM-TAMY... Robine?... Nejsem moc nadšenej z toho, co jsem zatim slyšel."
Celá parta se přesouvala do oblíbené hospody, když u nich zastavil Robin. Podle pohledů mu bylo jasný, že to vědí všichni. "Andy, pojedeš k nám? Máma má narozky a chce tě vidět." "S kuřbuřtem nikam nepojedu," u těch slov ani nemrkl. Robin dělal, že se naštval a odjel. Do dvou minut však Andymu přišla SMS: "Neprehanej!!!" Andy se musel zastydět.
Takhle to chodilo celé dva měsíce. Andy se s Robinem scházel tajně a celá parta ho naprosto ignorovala. Nejvíc akci "buzerant" podporovala Heather. Její ješitnost od Hooda dostala pěkně zabrat, když ji tolikrát odmítnul. Robinovi to bylo jedno, jen vždycky, když Andy přišel, poukázal na to, co předvídal. "Svět je zlej, říkal jsem to."
Pak ho jednou Andy navštívil s novinkou, že Tom z party pořádá večírek. Robin se na něj dlouze podíval. "Tam to praskne." Andy přikývl, ale sevřel se mu žaludek. Věděl, že o sobě nemusí říkat nic. Ale byl první, kdo to Heather řekl. Třeba jí to dojde? Jestli ano, v partě by nevydržel. Na rozdíl od Robina, jemu na ní záleželo.
Nastal den D. Byli domluvení, že si zavolají, až bude pařba v plném proudu. Hooda samozřejmě nikdo nepozval, ale to nebyla překážka.
Zazvonil zvonek. Tom šel otevřít. "Hej, co tu děláš, bukvo? Nejsi zvanej, tak vypadni," už mu zavíral dveře před nosem. Robin je však odtlačil. "Dej si pozor na jazyk," zavrčel na něj. Když vstoupil do pokoje, všichni ztichli. Viděl i pár zhnusených výrazů, jen v Andyho očích se zračil strach. Najednou se Heather postavila před Robina. "Vypadni, nikdo tě tu nechce. Já tady nehodlám padnout vedrem," rozhlédla se a všichni se jako na povel začali smát. Hood ji ale překvapil - dal jí vášnivý francouzský polibek a všem se zatajil dech. Když se odtáhl, Heather zavrávorala. "Myslíš, že takhle líbá buzerant?" zeptal se povýšeně. Byla celá rozechvěla, a tak jen mlčky zakroutila hlavou. Robin se otočil na Johnyho. "Viděl jsi mě někdy držet se za ručičku s hošikem?" tázal se přitepleně. Otočil se ke všem. "Myslíte, že mi někdo natrhával prdel, kreténi?" lascivně se poplácal po zadku. Všichni nehnutě seděli a mlčeli. Hood se sebral a odešel do druhé místnosti, napít se nějakého alkoholu. Během chvíle za ním přišel Tom. "Hoode, jsem rád, že jsi se vrátil mezi nás, normální," poplácal ho po rameni. Robin se napřáhl a dal mu pěstí. Jak tam tak ležel, Hood do něj kopnul. "Jmenuju se Hook, debile!" Odešel hledat Andyho, ale ten nebyl nikde k nalezení.
Asi do pěti minut slyšel z terasy šílený křik. "Kterej sráč mi ukrad auto? Mý auto, kurva, mý auto!" řvala nevěřícně Cami. Robin věděl, která udeřila. Vyběhl ven, sedl do auta a uháněl hledat Andyho. Asi po pěti kilometrech (náhodou se vydal správnou cestou) našel Camiino auto rozsekané o strom. Jeho šestnáctiletý černý pasažér silně krvácel a byl v bezvědomí, ale žil.
"Tak co, jak se vede? Nesu ti pomeranče," usmál se Robin ustaraně. "Našel jsem tu anděla," zasnil se Andy. "Je krásná, je jí sedmnáct a chodí sem na praxi." "Holka?" "Já vim, asi jsem se fakt jen hledal. Jen mi je divný, že někdo to nemá tak bouřlivý," začal se od srdce smát. "To jsem rád, trochu ti to ulehčilo život. Ale je ti jasný, že bych za tebou stál, i kdyby ses nenašel tímhle směrem?" "Já vim..."
Autor kryndy, 08.03.2008
Přečteno 297x
Tipy 3
Poslední tipující: Lady Carmila, Liss Durman
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

ha..nechceš napsat knížku? Dobře si mi to totiž četlo:-)

12.03.2008 18:10:00 | Lady Carmila

Bylo to jako noční procházka Příbramí. Bylo to velice poetické a bylo to tak zvláštním způsobem propojené... Ty pomeranče byly určitě přinesené od pana Kubricka.

11.03.2008 23:12:00 | Herbert Dalloway

No tak to bylo dobrý a atmosféru to fakt mělo... Ikdyž pro mě spíš takovou dost depresivní, moc jsem se encítila ve svý kůži, většinou mám z takových věcí podvědomě strach. Chvílema to pro mě bylo dost krkolomný, složitý na pochopení a taky jsem se v tom ději malinko ztrácela (asi někde uprostřed). Nicméně ta zajímavá myšlenka se tam neměla šanci ztratit!
Pěkný :-)

09.03.2008 22:06:00 | Liss Durman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí