Láska andělů: Úvod - vypravěč

Láska andělů: Úvod - vypravěč

Anotace: Pohled vypravěče

Sbírka: Láska andělů

Jsem jen špatný vypravěč, který dostal za úkol povědět vám o jedné zakázané lásce. Začala tak nevinně! Stačilo jen jedno Calabovo klopýtnutí. Přemýšlím, jestli by se Calab a Nataly setkali znovu, kdyby si ten den mohli prožít ještě jednou. Nataly by řekla, že život je příliš krátký na to, aby prožila jeden den dvakrát a pak by se šibalsky usmála. Vždyť tenkrát neudělala vůbec nic špatného. Jen se vracela domů a byla příliš unavená na to, aby byla schopna vnímat blížící se auto. A nerozvážný leč zodpovědný Calab nestačil vymyslet nic jiného, než se zhmotnit a dostat ji ze silnice dříve, než se stane neštěstí.
Jenže když anděl mluví se svým člověkem, nechce mu už jen naslouchat. A když vy poznáte svého anděla, který je dokonalým odrazem toho, čím chcete být, nemáte už chuť zabývat se kýmkoli jiným. A pokud toho druhého necháte jít, budete nešťastní. Objeví se tolik otázek kolem andělů! Tolik otázek kolem lidí! Tak přiznejte si to. Nenecháte ho odejít. Možná mu přikážete, aby se vrátil na oblohu, ale zavoláte ho zpátky. A pokud vás opravdu miluje, vrátí se. Stále se bude vracet a daruje vám tak nejkrásnější chvilky vašeho života, které vás oba nakonec zničí. Čím jste lepší, tím na tom budete hůř.
„Láska andělů je nenaplněná. A já ji naplnil,“ řekl by Calab a dostalo by se vám od něj stejného úsměvu jako od Nataly.
Autor Jeninas, 28.03.2008
Přečteno 363x
Tipy 7
Poslední tipující: Liquid vamp, Veronikass, E.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí