Chci vrátit čas...

Chci vrátit čas...

Anotace: Podvod bolí.. Ale ta lítost potom je větší... Chci vrátit čas...

Byla noc.. Byla v baru.. S kamarády, ale sama.. Bez něj… Opíjela se.. Slíbil, že půjde a nakonec nic… Opíjela se… Byla s přáteli… Ale sama.. Vedle ní si sedl jeden známý… A políbil ji… Chtěl ji… A ona byla moc opilá a smutná na to říct ne… Chtěla, aby ji někdo držel v náručí… Tak polibek opětovala… Byla velmi vášnivá… Zeptal se, zda u ní může stravit noc… Odpověď byla ano… Byla opilá a on také…
Zapadli k ní do pokoje a on ji povalil na postel… Věděla, že nedělá dobře… Ale nezmohla se na slovo.. Myslela na něj… Na muže, kterýho asi milovala… Jak mu to ublíží.. Věděla, že se to dozví… Moc společných známých ji vidělo odcházet s jinym, ne s tim „jejim“-…
Podvedla ho… Nechutně ho povedla.. Měla to být původně odplata, aby si uvědomil, že ona není hračka… Měla to být pomsta, způsob jak mu ublížit… A povedlo se… Ale co nečekala, že to tak moc ublíží i jí… Když vidí jeho smutný obličej, je jí do breku… Chce vrátit čas, udělat věci posledních dnů jinak… Chce být prostě s ním a zapomenout na tu noc s jiným…
Ale čas vrátit nejde… A ona to ví.. Jaká je cena za to, že podvedla muže, kterýho asi milovala..?? Jaká je cena..?? Je to to, že ztratila navždycky možnost být s ním…???
Chce vrátit čas… Ale to je jen přání… Nesplnitelné přání…. Chce vrátit čas….
Autor hanina..cz, 05.05.2008
Přečteno 301x
Tipy 4
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý, R.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí