Smrt pro nic

Smrt pro nic

Anotace: Někdy se stane něco co se stát nemuselo, a o tom je přesně tato povídka.

Ona - týden po jeho smrti

Sedím u okna a pozoruju motýly. Jsou krásní a volní. Nikdo jim neřiká, co mají dělat, a nikdo jim nemůže ublížit, tak jako si ublížil ty mě Je to jen pár dnů co se to stalo ale dny se vlečou jak jako kdyby se to stalo před rokem.

Ten den vypadal, jako každý jiný, vypadal stejně hezky jako každý den s tebou. Jenže tohle všechno byli jen domněnky. A bylo by krásný kdyby byli pravdivé. Jenže to se nestalo. Stalo se něco jinýho. A proč se to stalo jsem zatím nepochopila. Proč jsi to udělal, když jsi měl tolik dnů před sebou? Proč jsi skočil když jsi věděl že tvá nemoc šla zpomalit?

On - pár minut před sebevraždou

Miláčku, píšu ti tenhle dopis abych ti vysvětlil, můj čin . Moc dobře víš co mi je a že to nejde vyléčit. Tvoje bolest bude menší, když se to stane teď. A ne když umřu až za pár let v hrozném stavu. Netrap se, věř mi je to takhle lepší.

Doktor - 2 týdny po jeho smrti

Vím že to co vám teď řeknu bude pro vás strašně. Ale musíme vám to říct. Právě jsme zjistili, že mohl žít dál. Jeho nemoc nebyla jeho, pouze jsme zaměnili výsledky.

Ona - po vyslechnutí doktora

Postavila se na kraj mostu. A skočila. Když skákala, křičela dokola - zemřel jsi aby má bolest byla menší, zemřu aby nebyla vůbec.
Autor BlackGirl, 13.06.2008
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně je to skvělé,jen by to chtělo víc rozpracovat,ale jinak je to SUPER !

12.07.2008 22:30:00 | Nikdo a nic

Hm, hm potencionální příbeh, chtěl by rozpracovat, dobrý myšlenky...

14.06.2008 12:03:00 | the_carrion

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí