Další ráno..

Další ráno..

Anotace: ..........

Sbírka: naivní realita

Další ráno........
budík řve jak raněnej a v hlavě mi fachá snad milion permoníčků co si ne a ne odpočinout (workoholici)
...usínat při druhé flašce merlotu nebyl opravdu ten nejlepší nápad.
A najednou to zabolí, vzpomínky , k čertu s nima..
Ospale přecupitám do kuchyně a do otlučeného hrníčku na kterém je oprejskanej nápis kterej musel vymyslet zarytej optimista čtu "dobré ráno".
Zatím co se voda blíží k varu zapaluju roztřesenou rukou (odkdy se mi klepou ruce??) první cigaretu.
Do plic se mi dostává to omamné svinstvo a já se začínám toulat myšlenkama kdesi daleko u něj...
Z rozvah o tom co by mohlo být kdyby... mě probere cvaknutí konvice , automaticky leju vodu do hrnku a zachumlaná v snad stoletým svetru si jen tak v kalhotkách s hrnkem v ruce vykračuju po balkoně (ne že by byl tak veliký).
Típám nedopalek a vzápětí zapaluju druhou, s pobaveným úsměvem si vzpomínám že jsem včera přestala kouřit...no zdá se že ne.
Dopíjím a hodinky ukazujou že je nejvyšší čas udělat ze sebe člověka (dá mi to dnes práci) a vyrazit do procesu.
Zvládla jsem to vcelku rychle , při pohledu do zrcadla vidím naškrobenýho človíčka , košili upnutou ke krku, límeček vyžehlenej, jen ty oči....
Nesmí prozradit ...
Autor cordeli, 17.07.2008
Přečteno 385x
Tipy 6
Poslední tipující: Megalo'R, NikitaNikaT., PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Voda ve vaně je studená. Už bych měl vylézt. Mám pocit že se na mne bortí strop koupelny. Padá mi jen tak do tváře, stejně jako celý svět před včera. Ležím a přamýšlím jak bych mohl utíkat k ní, položit k jejím nohám kytku. A ona by shlédla dolů, ke svým nohám, a její prsty by mne chytly za raměno, postavil bych se a viděl bych jak mi očima říká že to tak není. že je svět lehčí, že už dlouho touží po mých dotecích a že už je musí mít...
Ležím ve vaně a voda je studená jako led. Vstávám, musím do práce. Moc jsem nespal a bojím se zapnout počítač...

17.07.2008 16:04:00 | ejs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí