Hluboko

Hluboko

Anotace: ...tak hluboko, jak nejvíc to jde....

Hluboko…

Velmi hluboko…Tam, kde myšlenky se bojí jít, tam ukrývám své největší tajemství…je to bolest a hořkost zároveň…Nevím, jak se toho zbavit a děsím se, protože nevím, jestli to vůbec chci…třeba to tak má být…třeba tak odpykávám své “zlo”, které jsem za celý život udělala - někdy vědomky, někdy nevědomky…většinou s dobrým záměrem, ale špatným koncem….
ale takový už je život…člověk nic nenadělá…může se s tím jen smířit, anebo jako já…odpykávat trest…

Nevím, jak dlouho ještě…třeba mi už bylo odpuštěno a jediný, kdo ještě má odpouštět...jsem já sama…

Poznám, kdy nastane ten pravý čas…nastane až se budu usmívat, přestože bude pršet a obloha bude zakabocená po celý den…týden…měsíc…

Poznám, kdy nastane ten pravý čas…nastane, až budu mít dobrou náladu a budu se smát na celé kolo, jen tak… bez důvodu…

Poznám, kdy nastane ten pravý čas…nastane, až mě mé “můry” přes den přestanou doprovázet i v noci…

Poznám, kdy nastane ten pravý čas…nastane, až má bolest a hořkost přestane proudit po celém mém těle a přestane mě doprovázet na každém kroku…

Poznám, kdy nastane ten pravý čas…nastane, až se se vším, co se kolem mne děje, prostě smířím…

Cítím, že ještě ten čas nenadešel…

…což je škoda…
Autor něžnost-sama, 17.07.2008
Přečteno 429x
Tipy 15
Poslední tipující: Lilly Lightová, Elko, Andělská holka, ringil-suky, lennerka, Vampiric.Angel, jedam, její alter ego, Simísek, Walentine
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to hodně citové, takové hluboké...dávám supertip.

02.03.2009 18:14:00 | Lilly Lightová

A myslíš, že "smířit se se vším" je vždy ta správná cesta?

12.09.2008 10:50:00 | ringil-suky

Mrazivá slova... přímá a upřímná osobní zpověď... jen proč tolik hlubokého smutku?
Přeju, ať již brzy nastane ten čas a ty se budeš opět usmívat ;)

28.08.2008 22:44:00 | lennerka

Zcela jistě

18.07.2008 20:52:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí