Podle očekávání

Podle očekávání

Anotace: Zklamal si tak, jak jsem čekala..

Věděla jsem jaký ve skutečnosti jsi, ale i přes to jsem ti dala novou šanci i když si už zklamal. Chtěla jsem ti ublížit stejně jako si ublížil ty mé kamarádce. Přála jsem si, aby si byl na dně. Taková představa mě těšila. Myslel sis jak moc sem tě milovala. /Tak moc si byl naivní./
Kdyby si mi stále něco nesliboval, snad by se i moje touhy vyplnily. Snažil sis mě omotat kolem prstu. /Dařilo se ti to./
Uvěřila jsem ti, i když to teď nechápu. Moje duše vypnula a tělo poslouchalo jen srdce..Zamilovala jsem se./To si přece chtěl./
Ty tvoje věty, kterým jsem naivně věřila. ,,Kdybych ztratil tebe, umřela by půlka mě, když by umřela půlka mě, umřelo by i srdce, když by umřelo srdce umřel bych i já.‘‘ ,, Život bez tebe nemá cenu.‘‘ A spousta a spousta dalších vět, které si psal už tolika dívkám.
Kdyby nebylo aspoň tak těžké zapomenout. Tvůj hlas se mi vryl do paměti. Byl si vždycky tak roztomilý, když si se mě ptal tím svým zvláštním tónem.
Pamatuješ, jak jsem stála s kamarádem na pouti a ty si za mnou přiběhl a obejmul si mě? V tu chvíli ti bylo jedno, co důležitého řešíme. Nebo jak moc si byl mnou jistý, pořád dokola si opakoval, že já nemám na to,abych někomu ublížila.
A vzpomínáš si na to, jak si mi napsal, že mluvím pořád jen o sobě?Nebo, jak si zapomněl na moje narozeniny, i když ti na icq přišlo oznámení? Nemám pro to vysvětlení..Nestála jsem ti snad ani za přání?
Mluvil si stále jen o budoucnosti, plánoval si děti ale na náš vztah si kašlal..Chtěl si po mě jen jedno..A já to věděla, nebyla jsem tak moc hloupá, víš?
Jak jsme se potkali a ty si mě sotva pozdravil, radši si se bavil s mým kamarádem. Na mě si kašlal a pak ses mi omluvil, prý tě bolela hlava. Ale proč si lhal? V ten den si měl skvělou náladu a na každou stranu si se usmíval, po bolesti ani stopy.
Vymlouval si se na problémy ve škole a v rodině. Ale svěřil ses mi jak to bylo ve skutečnosti? Děsila jsem se dne, až znovu zbaběle pošleš kamaráda, aby vyřídil, že mezi námi dvěma je konec? Ale tentokrát si to udělal lépe, všechno si svedl na rodinu a školu, ale rozešel si se se mnou stejně zbaběle..Dokázal si napsat jen pár vět, ve kterých sis stěžoval na problémy, které ti bránily jezdit za mnou. Ale proč si nedokázal napsat hlavní důvod? Že prostě holku potřebuješ? A že kdyby si mě dlouho neviděl, musel by si mě podvést. Kde vlastně beru tu jistotu, že už si to neudělal?
..Vážně umíš krásně lhát a lituji tu dívku, které opět ublížíš..
Autor Love.., 25.09.2008
Přečteno 325x
Tipy 15
Poslední tipující: Arilin, Lylča, N.Ryba, Puck, Nevermind, R., Fog, Ten_bez_přezdívky
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Připojuji se k předchozímu komentu.. naprosto není co dodat.. snad jen, že ty sama víš, co chceš, a citíš co máš udělat... já jen můžu popřát to potřebné štěstíčko :)

27.09.2008 22:36:00 | Puck

je strašně těžký se z tohohle dostat, ještě těžší je zapomenout, ale asi úplně nejtěžší je, poznat, jestli to ten dotyčný myslí vážně nebo ne...je to hezké dílko, které asi víc než dost lidí bolí při představě...ale vše zlé je pro něco dobré...přeju hodně štěstí:)

26.09.2008 21:34:00 | Nevermind

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí