máma brzo příjde

máma brzo příjde

Anotace: život je kurwa a bere nám, co se mu zachce...

Maminko já taky umřu? Ptalo se mě to škvrně a já mu vysvětlovala, že každý jednou umře. Držela v ruce krabičku s mrtvým křečkem a slzičky se jí koulely po tváři. Položila ho do díry v zemi a hodila na ni kopretinu. “Teď už spinká, mami, můžeš ho zasypat.“ Odešla a já zahrabala toho tvorečka v krabičce od čaje.

„Mami já umřu?“ ptá se mě moje holčička. „Jednou ano, zlatíčko, ale bude to za hodně dlouho“ s úsměvem utišuji moji malou holčičku.

„Mami já umřu.“
„Neumřeš!“vysvětluji mojí malé holčičce. „Budeš tu dlouho a budeš jednou houpat na kolenou svoje vnoučata jako já budu za pár let houpat tvoje děti.“
„Mami já umřu.“
„Neumřeš!“ Křičím… řvu.. proklínám…
„Mami já umřu.“
Ve chvíli když jsem držela její bezvládné tělíčko mi došlo, že jsem neutěšovala ji, ale sebe. Ona věděla, že umírá. Byla mi oporou aniž jsem to uměla ocenit. To já se neuměla smířit s tím, že ji ztrácím.
Hodila jsem kopretinu na černou rakev. „Teď už spinká…. Můžete jí zasypat.“ Morbidní věta na rozloučenou, ale co víc říct, když ztratíte smysl života. Snad jen …“Počkej na mě andílku, máma brzo přijde..“
Autor Naty, 30.09.2008
Přečteno 446x
Tipy 16
Poslední tipující: KockaEvropska, Sajurii, Kopretinka:-), Teza, Lylča, kryndy, rry-cussete, danaska, něžnost-sama
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí se mi na tvejch povídkách, že člověk si je musí přečíst celý už od první přečtený věty a konec ho překvapí.Tahle je však geniální, ten konec jsem polkl a přečetl ji znovu.Nevím, proč tak píšeš, co tě k tomu vedlo, ale píšeš hezky...

22.07.2009 22:15:00 | Breakthru

Jako vždy báječné... Jak ty to jen děláš..?

20.11.2008 13:10:00 | Sajurii

je to šílený šílený šílený... smrt bych uplácela jak divá. ne kvůli sobě, to se nebojim, ale sebrala mi už moc důležitých lidí.. nechci Tě litovat, to je k ničemu. Vypiš se z toho!!! Život je krásnej, jen my máme rádi i smutek.

03.10.2008 21:49:00 | kryndy

Přečetla jsem si všechny tvoje povídky. Jen ty sama víš, proč je v nich tolik smutku. Máš moc pěkný styl psaní a tak se těším na další (snad veselejší). Srdečně tě zdravím.

01.10.2008 12:35:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí